Olin koko yön kalassa
En saanut kuin muutaman ahvenen. 4 aikaan aamulla tulin kotiin, olipa turha reissu tosiaan. Verkotkin oli mutta ei niissä ollut mitään kalaa.
Kommentit (28)
Sun ois koko yö pitänyt etsiä ja saada TÖITÄ, ei laiskotetella yhteiskunnan rahoilla!!!
Työ paikkoja on enemmän kuin koskaan saatavilla sen kuin vain menee, mutta mieluummin eletään nettomaksajien maksamilla rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Parasta kalastuksessa on mulle se kalakaveri, salskea nuori kolli. M32
Jos puhutaan Katri-Helenan kalakaverista (Liimatainen) niin ei.
- 67v -
Ei kala yöllä syö. Aamulla tai illalla kyllä, mutta ei yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyihmisen ongelmia. Kuvitellaan, että kun MINÄ menen kalaan, niin MINÄ saan heti saalista, koska MINÄ haluan.
Toivottavasti nyt ap ymmärtää arvostaa myös kalastajan ammattia ihan eri tavoin.
On jotenkin käsittämätöntä, ettei tämän päivän ihmiset tunnu ymmärtävän yhtään, kuinka paljon työtä vaatii saada se maitolitra sinne purkkiin, kala valmiina tiskiin, jauhot pussiin tai peruna laariin. Sen kun menee kauppaan, ostaa ja haukkuu milloin myyjän tai vielä useammin sen alkutuottajan.
Ihmisille tekisi hyvää kasvattaa oma ravintonsa ja hommata luonnosta se, mitä sieltä tarvitaan. Alkaisi asiat loksahtaa paikalleen.
Kuvauksesi ei sovi aloittajaan koska käsittääkseni kyseessä on sama ihminen joka on aiemmin kertonut että kalastaa paljon ja on pakastin täynnä kalaa. Eli ymmärtää myös sen että aina ei saa saalista.
Ja viestiä lukeva tietää tämän... Niin, mistä?
No, jos on pakastin pullollaan, pärjää onneksi hetken, vaikka ei tällä kertaa tärpännytkään.
Kalaonnea ap:lle ja muille jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Parasta kalastuksessa on mulle se kalakaveri, salskea nuori kolli. M32
No sepä on kiva. Toivottavasti tämä kolli tietää tunteesi, eikä luule, että kehräätte molemmat pelkkien kalojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kala yöllä syö. Aamulla tai illalla kyllä, mutta ei yöllä.
Jokeen noussutta lohta ja taimenta saa joesta yöllä (pimeällä) usein jopa paremmin kuin päiväsaikaan.
Päivällä ei kala syö. Nyt on liian kuuma keli että ei oikein tule jigillä mitään vaikka olen itse monesta paikkaa kokeillut.
Ensi viikolla otan sen lohen vaikka uimalla, että saadaan savustaa.
~ se kalastajanainen ~