Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita elämään kyllästyneitä - minä olen elämään kyllästynyt nainen 53-vuotias

Vierailija
17.06.2023 |

Rahattomuus rajoittaa elämää - ei tunnu kivalta. Suomi on hyvinvointiyhteiskunta näille joilla on vakituinen työpaikka ja hyvä palkka. Me muut olemme sitä jätettä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt elämääni. Olisin valmis hautuumaalle lepäämään äidin kanssa samaan hautaan. Elettyä elämää 51v. Elämän päättämistä usein miettinyt.

m51

Vierailija
22/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain mutta pidättekö itsestänne huolta? Siis fyysisestä kunnosta ja ulkonäöstä? Jos vastaus molempiin kysymyksiin on kyllä niin menkää ja eläkää. Miehiä piisaa;-)

Jos taas haaveilette hyvän elämän perään ihan niinku itsenäisesti vaikka ette ole viitsineet opiskella tai ponnistella työelämässä, niin give me a break. Ei tule tapahtumaan. Miksi edes tulisi tapahtua? Haloo!

Naiset ovat tutkitusti onnellisempia ilman miestä. On tutkinto ja tehdään kovasti töitä, mutta tässä epävarmuuden ja jatkuvan muutoksen maailmassa ei enää jaksa. Ikäsyrjintäkin on niin yleistä ja sallittua. Tässä on ihan valmis kaatopaikalle tai ainakin yhteiskunta näin viestittää meille vähän ikää saaneille naisille.

(Pidän itsestäni huolta, treenaan ja opiskelen työni ohella)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 50v. Sain juuri uuden työn ja raha-asiat ok. On vain vanha ja kyllästynyt olo. Hävettää mennä ikäloppuna sinne töihinkin. Yksinäinen.

Ala harrastaa työn vastapainoksi jotain. Löytyy sieltä ainakin juttukavereita.

Vierailija
24/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt elämääni. Olisin valmis hautuumaalle lepäämään äidin kanssa samaan hautaan. Elettyä elämää 51v. Elämän päättämistä usein miettinyt.

m51

No älä nyt.

Vierailija
25/77 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt itseltäsi, miksi haluan esim. rahaa, kumppanin, kauniita vaatteita jne. mitä tahansa, niin joka kerta vastaus on sama: uskon sen tekevän minut onnelliseksi.

Jos ymmärrät vitsin, niin se naurattaa. Eli tunteet johtuvat ajatuksista. Vain sinä päätät, mitä ajattelet. Voit valita huomiosi kohteen ympäristöstä huolimatta.

Ota vastuu omista ajatuksistasi ja samalla onnellisuudestasi. Eikö se ole todellista onnea, että kykenee joka hetki valitsemaan sen parhaimmalta tuntuvan ajatuksen, vaikka maailma ympärillä kaatuisikin?

Olet vapaa valitsemaan joka hetki joka ikisen ajatuksesi!

Vierailija
26/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 53-vuotias ja totaalisen kyllästynyt aivan kaikkeen. Työelämään ehkä kaikkein eniten. Pelkkää pskaa kaikki.

Vierailija
27/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työtä, ei perhettä, ei miesystävää, yksinäisyyttä päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Ei kukaan edes huomaa olemassa oloani enää. N59v 

Vierailija
28/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Afrikkaan Outi. Taukki,

Vierailija
29/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa maksulliseen harrastukseen tai minkäänlaiseen matkustamiseen. Harmittaa kyllä mutta en ole kyllästynyt.

53v.

Vierailija
30/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas on raha-asiat kunnossa, mutta muuten ei oikein mikään. Uupumus, ahdistus, ehkä myös korkean toimintakyvyn masennus vaivaa. Työelämää on takana 20v. ja olen niin lopen kyllästynyt. Mikään ei kiinnosta, suoritan elämää raahautuen aamuisin töihin ja odottaen viikonloppua. Viikonlopun alkaessa helpottaa hetkeksi, mutta ahdistus palaa jo sunnuntaiaamuna, kun tietää että huomenna on taas työpäivä.

Vierailija
31/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään elää vaikken todellakaan ryve rahassa. Tienaan 1200 kuussa bruttona. Oon 58 ja elämä kiinnostavampaa kuin koskaan. Aloin lenkkeillä, aloitin uuden suhteen, tajusin että minähän olen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja viis piittaan ihmisten mielipiteistä.

Ekan kerran elämässäni omistan itse itseni.

Mitä miehiin tulee niin todellakin niitä on helppo saada jos haluaa. Äsken aamulenkillä auto pysähtyi viereen ja lasteni ikäinen mies tiedusteli sangen suoraan, haluaisinko k***ää.

10 viime päivän aikana tää oli kahdeksas tarjous. Kun tarjontaa on, voi valita parhaan :D

En nyt olisi kauhean ylpeä jos kontaktit miehiltä ovat tuontasoisia. Tulisikin joku fiksu juttelemaan.

Tämä 😅 Visavaisen elimen tarjoaminen autosta joltakin heikkolahja

Ja heikkolahjaiSELLE lenkkeilijämummolle.

Vierailija
32/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse elämään kyllästynyt vaan ainaiseen rahanpuutteeseen. Oispa nee keri niin sossut jakais kottikärryllä rahnaa.

Vierailija
33/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain mutta pidättekö itsestänne huolta? Siis fyysisestä kunnosta ja ulkonäöstä? Jos vastaus molempiin kysymyksiin on kyllä niin menkää ja eläkää. Miehiä piisaa;-)

Jos taas haaveilette hyvän elämän perään ihan niinku itsenäisesti vaikka ette ole viitsineet opiskella tai ponnistella työelämässä, niin give me a break. Ei tule tapahtumaan. Miksi edes tulisi tapahtua? Haloo!

Naiset ovat tutkitusti onnellisempia ilman miestä. On tutkinto ja tehdään kovasti töitä, mutta tässä epävarmuuden ja jatkuvan muutoksen maailmassa ei enää jaksa. Ikäsyrjintäkin on niin yleistä ja sallittua. Tässä on ihan valmis kaatopaikalle tai ainakin yhteiskunta näin viestittää meille vähän ikää saaneille naisille.

(Pidän itsestäni huolta, treenaan ja opiskelen työni ohella)

Feministisiä tutkimustuloksia ei kelpuuteta. 

Vierailija
34/77 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen vanha ihminen. Asiat, joita pidän tärkeänä ovat aineettomia. Yksikään niistä ei tule itseni ulkopuolelta.

1) Olen kiitollinen joka päivästä.

2) Kiitän myös vastoinkäymisistä ja yritän ymmärtää niiden tarkoituksen.

3) Kiitän ystävistä.

4)Olen rauhallinen.

5) Pyrin rakastamaan kaikkia ihmisiä

6)Raha merkitsee sitä, että on ruokaa ja laskut maksettu.

7) Tasapaino on tärkeää. Sitä pidän yllä ulkoilemalla ja lukemalla.

8) Rakastan jokaista päivää.

Sanon teille kaikille, että elämä on aina elämisen arvoista.

Lisää noihin edellisiin vielä se, että " elää ja antaa elää". 

Ihmisillä on niin valtavasti erilaisia elämäntilanteita, että joskus on hyvä päästellä ne kaikkein negatiivisimmat mietteet ilmoille, se saattaa sillä kertaa auttaa paljon enemmän kuin väkisin puserrettu positiivisuus.

Vierailija
35/77 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanikäinen mies ja olen totaalisen kyllästynyt kaikkeen. Olen ollut jo kauan, enkä enää usko mihinkään ihmeparantumiseen.

Vierailija
36/77 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne: ikää 50+ ja kyllästynyt elämään, töihin ja huonoon parisuhteeseen ja valmis kuolemaan. Sitten sairastuin syöpään ja tajusin, että tulen oikeasti kuolemaan. Nyt harmittaa, että en esim. lähtenyt reissuun, kun olin vielä terve. 

Tehkää ihmiset asioita, jos on vielä terveyttä!

Vierailija
37/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanha ihminen. Asiat, joita pidän tärkeänä ovat aineettomia. Yksikään niistä ei tule itseni ulkopuolelta.

1) Olen kiitollinen joka päivästä.

2) Kiitän myös vastoinkäymisistä ja yritän ymmärtää niiden tarkoituksen.

3) Kiitän ystävistä.

4)Olen rauhallinen.

5) Pyrin rakastamaan kaikkia ihmisiä

6)Raha merkitsee sitä, että on ruokaa ja laskut maksettu.

7) Tasapaino on tärkeää. Sitä pidän yllä ulkoilemalla ja lukemalla.

8) Rakastan jokaista päivää.

Sanon teille kaikille, että elämä on aina elämisen arvoista.

Hyvä jos jollakin menee hyvin, ei siinä mitään.

Henk koht suurin haluni on jo nelisen vuosikymmentä ollut kuolla.

Jos asiassa on jotakin positiivista niin toista neljää kymmentä vuotta ei näillä geeneillä millään ilveellä kärvistellä, vaikka nurkkiin kerääntynyt im-lääkecocktail jäisikin käyttämättä.

Vierailija
38/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään elää vaikken todellakaan ryve rahassa. Tienaan 1200 kuussa bruttona. Oon 58 ja elämä kiinnostavampaa kuin koskaan. Aloin lenkkeillä, aloitin uuden suhteen, tajusin että minähän olen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja viis piittaan ihmisten mielipiteistä.

Ekan kerran elämässäni omistan itse itseni.

Mitä miehiin tulee niin todellakin niitä on helppo saada jos haluaa. Äsken aamulenkillä auto pysähtyi viereen ja lasteni ikäinen mies tiedusteli sangen suoraan, haluaisinko k***ää.

10 viime päivän aikana tää oli kahdeksas tarjous. Kun tarjontaa on, voi valita parhaan :D

TROLLI!

Vierailija
39/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tulin kans kertomaan.

On vanha sanonta: niin makaa kuin petaa.

Koska 10v sitten noin nelikymppisenä ette pysähtyneet miettimään miten menee niinku omasta mielestä, tulos on tuo missä olette.

Vaan ei hätää. Nyt miettimään miten ja missä haluatte viettää 63 vuotis synttäreitä.

Koska realiteetit on otettava todesta. Sitä voi haaveilla mitä vaan.

Itselle terveys on numero ykkönen ja täyttäessäni 40v kerrottiin että lapsuudessa hankittu peruskunto on kannatellut tähän asti joten itse on pidettävä liikkumisesta huolta pysyäkseen toimintakykyisenä. Plus muut realiteetit kun merkonomina ponnustelee eteenpäin.

Mitä minulla oli, mitä minulla tulee olemaan, mitä voin tehdä tai mitä tavoitella. Hyväksyä realiteetit ja tehdä niistä aineksista paras elämän soppa ikinä!

T. 52v

Vierailija
40/77 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyt itseltäsi, miksi haluan esim. rahaa, kumppanin, kauniita vaatteita jne. mitä tahansa, niin joka kerta vastaus on sama: uskon sen tekevän minut onnelliseksi.

Jos ymmärrät vitsin, niin se naurattaa. Eli tunteet johtuvat ajatuksista. Vain sinä päätät, mitä ajattelet. Voit valita huomiosi kohteen ympäristöstä huolimatta.

Ota vastuu omista ajatuksistasi ja samalla onnellisuudestasi. Eikö se ole todellista onnea, että kykenee joka hetki valitsemaan sen parhaimmalta tuntuvan ajatuksen, vaikka maailma ympärillä kaatuisikin?

Olet vapaa valitsemaan joka hetki joka ikisen ajatuksesi!

Kyllä! Hyvin puhuttu.

- 52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi