Onko muita elämään kyllästyneitä - minä olen elämään kyllästynyt nainen 53-vuotias
Rahattomuus rajoittaa elämää - ei tunnu kivalta. Suomi on hyvinvointiyhteiskunta näille joilla on vakituinen työpaikka ja hyvä palkka. Me muut olemme sitä jätettä.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään elää vaikken todellakaan ryve rahassa. Tienaan 1200 kuussa bruttona. Oon 58 ja elämä kiinnostavampaa kuin koskaan. Aloin lenkkeillä, aloitin uuden suhteen, tajusin että minähän olen vapaa tekemään ihan mitä haluan ja viis piittaan ihmisten mielipiteistä.
Ekan kerran elämässäni omistan itse itseni.
Mitä miehiin tulee niin todellakin niitä on helppo saada jos haluaa. Äsken aamulenkillä auto pysähtyi viereen ja lasteni ikäinen mies tiedusteli sangen suoraan, haluaisinko k***ää.
10 viime päivän aikana tää oli kahdeksas tarjous. Kun tarjontaa on, voi valita parhaan :D
En suosittele tuota tietä, kaikki miestuttuni sanovat ettei sellaista naista olekaan jota ei joku panis. Osaavat kyllä vetää oikeista naruista, kehuvat kuinka vaikeeta on uskoa että on niinkin vanha, vois luulla kolmi-nelikymppiseksi! Kun tehtävä on suo
Varmasti näitäkin miehiä on. Näillä kilometreillä ihmistuntemusta on ja pitää luottaa omaan intituutioon.
Missä kohtaa tuo alkuperäinen kirjoittaja sanoi suostuneensa random seksiin? Totesi vain että voi valkata koska tarjouksia on.
Kaikki rahat laskuihin ja tili kokoajan miinuksella
On turha odottaa että joku tekee sinut onnelliseksi, niin ei tule käymään. Jokainen on vastuussa omasta elämästään ja onnellisuudestaan. Jatkuva valittaminen ja itsesäälissä rypeminen karkottaa ihmiset ympäriltäsi.
Jos olet masentunut, hae apua. Älä vajoa itsesääliin.
On. Olen jo viimeiset 1,5 vuotta rukoillut kolmatta maailmansotaa.
M54
Nauttikaa sentään, kun vielä voitte! Ihan oikeasti.
Moni asiantuntija sanoo sodan olevan ovella.
Kerätkää voimia, jotta olette henkisesti valmiita.
Vierailija kirjoitti:
M54
Mitä hyötyä sinä saisit? Haluaisitko, että muista tuntuu kurjalta eikä vaan sinusta vai mitä?
Länsimaat on keskiluokkaisten perheiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Mitä hyötyä sinä saisit? Haluaisitko, että muista tuntuu kurjalta eikä vaan sinusta vai mitä?
Eri, mutta musta parempi että kaikki muutkin kärsii eikä niin että minä kärsin yksin ja hylättynä.
En mä ole kyllästynyt elämään. Tää on ihan kivaa.
Mutta olen kyllästynyt osaan suomalaisista. Siihen viherpunaiseen öyhöporukkaan. Siihen, joka haluaa sotkea ja pilata kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain mutta pidättekö itsestänne huolta? Siis fyysisestä kunnosta ja ulkonäöstä? Jos vastaus molempiin kysymyksiin on kyllä niin menkää ja eläkää. Miehiä piisaa;-)
Jos taas haaveilette hyvän elämän perään ihan niinku itsenäisesti vaikka ette ole viitsineet opiskella tai ponnistella työelämässä, niin give me a break. Ei tule tapahtumaan. Miksi edes tulisi tapahtua? Haloo!
Hyvä elämä ei tarkoita miehiä ja rahaa. Kumpaakin voi olla ja silti voi olla alakuloa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain mutta pidättekö itsestänne huolta? Siis fyysisestä kunnosta ja ulkonäöstä? Jos vastaus molempiin kysymyksiin on kyllä niin menkää ja eläkää. Miehiä piisaa;-)
Jos taas haaveilette hyvän elämän perään ihan niinku itsenäisesti vaikka ette ole viitsineet opiskella tai ponnistella työelämässä, niin give me a break. Ei tule tapahtumaan. Miksi edes tulisi tapahtua? Haloo!
Vanhoille naisille ei riitä miehiä. Voit saada jonkun itseäsi huomattavasti vanhemman, joka etsii omaishoitajaa. Tai onanikäisen, joka ei ole tadousesi ( jos olet itsestäsi huolta pitävä, aktiivinen, fiksu, liikkuca jne). Turha edes haaveilla.
Minä olen menettänyt elämässäni kaiken. Olen 57- vuotias nainen.
Työpaikka meni. Kodin jouduin myymään, ja huomattavalla tappiolla. Nyt olen sairas. Lemmikistä jouduin luopumaan sairauden takia. Nyt Kela pakottaa muuttamaan vuokran takia. Ystäväni, ainut tukeni ja turvani ovat tässä vieressä.
Minulla ei ole perhettä, sukulaiset eivät pidä yhteyttä. Suurimmat haaveeni elämässäni ovat olleet oma koti ja oma perhe. Kumpaakaan en ole saanut. Olen vanha, ruma ja lihava. Ja yhteiskunnan mielestä hyödytön jäte. Elämällä ei ole minulle mitään tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vielä että olen itse 54v mies ja raatanut koko ikäni ja rahaa on. On paljon saman ikäluokan naisia.jotka ovat erittäin kiinnostavia mutta omaan surkeuteensa käpertyneet ei kiinnosta. Että niinku herätys
Mulla ei ole paljonkaan rahaa, vaikka olenkin raatanut. Pienet naisen tulot, perhekin oli. Perusomaisuus löytyy siltikin. Ja olen utelias elämäni suhteen, sekä tyytyväinen siihen.
N52.
Vierailija kirjoitti:
Länsimaat on keskiluokkaisten perheiden.
Perheyhteiskunta on rauhanomainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen menettänyt elämässäni kaiken. Olen 57- vuotias nainen.
Työpaikka meni. Kodin jouduin myymään, ja huomattavalla tappiolla. Nyt olen sairas. Lemmikistä jouduin luopumaan sairauden takia. Nyt Kela pakottaa muuttamaan vuokran takia. Ystäväni, ainut tukeni ja turvani ovat tässä vieressä.
Minulla ei ole perhettä, sukulaiset eivät pidä yhteyttä. Suurimmat haaveeni elämässäni ovat olleet oma koti ja oma perhe. Kumpaakaan en ole saanut. Olen vanha, ruma ja lihava. Ja yhteiskunnan mielestä hyödytön jäte. Elämällä ei ole minulle mitään tarjottavaa.
Jaksuhali, ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa maksulliseen harrastukseen tai minkäänlaiseen matkustamiseen. Harmittaa kyllä mutta en ole kyllästynyt.
53v.
Kyllästynyt nainen on pahasti menopaussissa.
Samoja mietteitä. Jouduin hautaamaan haaveeni unelmaelämästäni. Juuri mikään ei toteutunut, ja se mikä toteutui vietiin pian pois. Nyt en tiedä enää mistä unelmoisin. Olen pettynyt miehiin ja työelämään ja...itseeni. Enkö tämän parempaan todella pystynyt? Ei ole oikein mitään mielenkiintoista tekemistä, kaikki kiinnostavat harrastukset kokeiltu. Ihmisten seura ja tyhmyys lähinnä rasittaa. Elämän loppu häämöttää jo, se masentaa ja vie pohjan ja motiivin kaikelta yrittämiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Samoja mietteitä. Jouduin hautaamaan haaveeni unelmaelämästäni. Juuri mikään ei toteutunut, ja se mikä toteutui vietiin pian pois. Nyt en tiedä enää mistä unelmoisin. Olen pettynyt miehiin ja työelämään ja...itseeni. Enkö tämän parempaan todella pystynyt? Ei ole oikein mitään mielenkiintoista tekemistä, kaikki kiinnostavat harrastukset kokeiltu. Ihmisten seura ja tyhmyys lähinnä rasittaa. Elämän loppu häämöttää jo, se masentaa ja vie pohjan ja motiivin kaikelta yrittämiseltä.
Vaihda maisemaa, vetäydy omaan ja luonnon rauhaan. Älä suorita!
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut hyvin monilta näitä samoja tuntoja. Tilanne kärjistyi koronan jälkeen. Et todellakaan ole yksin, tämän tuntemuksen kanssa.
Tämä voi olla masennusta, mutta koska se on kullekin uusi oire, ei sitä helposti usko itsekään.
Nyt on kerättävä hyviä kokemuksia, sosiaalista toimintaa, ystävien kanssa olemista. Puhelut ja zoomit eivät riitä. Pitää olla live elämää, kosketusta, välittämistä.
Nyt pitää mennä ulos juttelemaan ihmisten kanssa. Omat eväät mukaan. Alusta ja nurmikolle fiilistelemään.
Joku fiksu ja filmaattinen saisi kiireesti keksiä jonkun tavan, miten ja missä ihmiset voisivat kohdata toisia ihmisiä.
Juottolat eivät sovi kaikille. Kirkkokin voisi olla kohtaamispaikka, jos vaan siellä annettaisiin ihmisten seurustella keskenään. Eikä siellä olisi ketään puhumassa yksisuuntaisesti. Kirkon menot on asia erikseen.
yhden tutkimuksen mukaan ihmisiä vit...aa eniten toiset ihmiset
Onnelliset suomalaiset? Järkyttävää lukea noita kirjoituksia. Itse olen 52v. ja elämä on ihanaa. Ainut lapseni asuu omillaan ja pärjää elämässä, itse teen kaikenlaista koko ajan.