Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perustamassa kahvilaa minne lapsilla ei ole pääsyä

Vierailija
17.06.2023 |

Kyllä luit oikein. Kahvila avautuu todennäköisesti alkusyksystä. Näiltä näkymin saan nimet vuokrasoppariin ensi viikolla tämän jälkeen aloitan heti rakentamaan Helsingin parasta kahvilaa!

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok

Mitä mieltä olet ideasta <3? Olet tietenkin tervetullut kahvilani asiakkaaksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Laitat vain oveen K-21 kyltin, niin sillähän se hoituu.

Vierailija
4/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä idea, uskon että sille on kysyntää. Itse lomailen aina K-18 hotelleissa ja suosin muutenkin lapsettomia paikkoja.

Vierailija
5/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Laitat vain oveen K-21 kyltin, niin sillähän se hoituu.

Lakimiehen kanssa selvittelemme asiaa vielä, että voisiko jollakin kikkailulla saada asetettua ikärajan esimerkiksi 16-17 vuoteen vai pitääkö laittaa koko kahvila anniskelualueeksi,

Vierailija
6/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-44 kahvila. ;)

Vierailija
7/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh.. mitä tätä vihausjuttua lietsoa. Kyllä se vihaus ihan näkyy ja kuuluu muutenkin.

Vierailija
8/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh.. mitä tätä vihausjuttua lietsoa. Kyllä se vihaus ihan näkyy ja kuuluu muutenkin.

Ei tämä ole mitään vihanlietsontaa. Bisnes on bisnestä ja jos se kannattaa niin se on hyväksi koko yhteiskunnalle.

Vierailija
9/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas. Vanha juttu. Et oo kuitenkaan perustamassa.

Vierailija
10/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas. Vanha juttu. Et oo kuitenkaan perustamassa.

Miksi väittäisin, että en ole perustamassa? Tulen julkaisemaan kaikki markkinointimateriaalit tässä ketjussa heti kun vuokrasopparissa on nimi.

Vierailija
11/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä 50+ discojakin. Saa kai sitä laittaa ihan minkä ikärajan haluaa?

Vierailija
12/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä 50+ discojakin. Saa kai sitä laittaa ihan minkä ikärajan haluaa?

Totta! Pitää vain varmistaa lakimiehen kanssa asiat, jotta ei tule oikeudellisia seuraamuksia syrjinnästä tai muusta

Vierailija
13/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tykkään käydä välillä 14v teinini kanssa kahvilassa. Eli mulle tuo ei sopisi. Ymmärrän kyllä sen, ettei ihan pieniä lapsia haluta kahvilaan, mutta kyllä teinit jo osaa käyttäytyä.

Vierailija
14/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tykkään käydä välillä 14v teinini kanssa kahvilassa. Eli mulle tuo ei sopisi. Ymmärrän kyllä sen, ettei ihan pieniä lapsia haluta kahvilaan, mutta kyllä teinit jo osaa käyttäytyä.

Voit viedä teinisi muualle kahville :) Onha noita ABC kahviloita sekä Espresso Houseja melkeen joka kadunkulmassa teille ;)

Vierailija
15/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille varmaan löytyy teiniystävällisiä kahviloita pilvin pimein muutenkin.

Vierailija
16/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, ja meillä on tässä kodin vieressä tuollainen kahvila/ravintola johon ei alaikäisillä ole asiaa edes vanhempien kanssa. Suosittu on.  

Vierailija
17/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla, ja meillä on tässä kodin vieressä tuollainen kahvila/ravintola johon ei alaikäisillä ole asiaa edes vanhempien kanssa. Suosittu on.  

Mahtavaa kuulla! Osaatko kertoa onko kyseinen paikka enemmän kahvila vai ravintola? Mahtavaa, että jotenkin vastaava konsepti toimii hyvin jossakin päin maailmaa

Vierailija
18/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka varmaan onkin provo niin tämmöinen kahvila olisi oikeasti kiva.

Vierailija
19/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka varmaan onkin provo niin tämmöinen kahvila olisi oikeasti kiva.

Lupaan, ettei tämä ole provo. Julkaisen kaikki markkinointimateriaalit + nettisivut kun nimeni on vuokrasopparissa (Nettisivut on siis jo valmiina, mutta en halua julkaista niitä ennen kuin mulla on osoite mitä ns markkinoida)

Vierailija
20/120 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan muitakin kahviloita? Miks menisit tuonne ulisemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän