Huh huh onnea suomalaiset! Vähän kallista jos vertaa Espanjaan!
Diesel 1,40 € litra. Uusi Peugeot 308 maksoi 29000€. Kilo luomu sisäfilettä 28 €. Finnairin lennot Madrid-Helsinki lähes puolet halvemmat, kun ostaa Espanjasta.
Kaupunkien keskustat aidosti viihtyisiä ja niihin pääsee omalla autolla.
Ettekö huomaa, että teitö kusetetaan?
Kommentit (7)
Olen oleskellut pitkiä aikoja Espanjassa joten tiedän systeemit ja tiedän, etten halua sinne enää kuin ehkä viikon lomalle. Pidä viihtyisä Espanjasi. Taidat olla aika köyhä kun noin kovasti jauhat hinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen oleskellut pitkiä aikoja Espanjassa joten tiedän systeemit ja tiedän, etten halua sinne enää kuin ehkä viikon lomalle. Pidä viihtyisä Espanjasi. Taidat olla aika köyhä kun noin kovasti jauhat hinnoista.
Ottaako maailman kovimmat vetoprosentit, huono ostovoima ja surkea terveydenhoito noin koville. Joo kyllä mäkin tiedän systeemit Suomessa, enkä maksa sinne penniäkään!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako maailman kovimmat vetoprosentit, huono ostovoima ja surkea terveydenhoito noin koville. Joo kyllä mäkin tiedän systeemit Suomessa, enkä maksa sinne penniäkään!
Ap
Kuule, ei se varakasta haittaa. Sinulle varmaan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedätkö, missä on maailman kovimmat veroprosentit? Et tiedä. Huonosta ostovoimasta et näköjään tiedä myöskään. Tiedätkö missä on surkea terveydenhoito? Menepä siellä Espanjassa hammaslääkäriin.
Espanja oli toden totta paratiisi, kun siellä pidemmän ajan vietti. OIkea tarujen Eldorado joka sai joka aamu aina hieraisemaan silmiään ja ihmettelemään kyynel silmäkulmassa että voiko jotain tällaista edes olla olemassa.
Siistiä ja puhdasta
Siististi pukeutuvia ihmisiä
Juopot ja nistit selvästi vähemmistönä katukuvassa (verratkaa Suomeen....)
Hinnat hyvät
Kauppoja ja kahviloita joka puolella ja ihmisillä töitä
Eksä muista?
Mehän just annettiin tukea sinne kun siellä menee niin huonosti.
Joo, uudemmilla autoilla ajetaan kaikkialla muualla Euroopassa. Varmaan muualla maailmassakin.