Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ja pyöräilykypärä

Tiukkis?
17.06.2023 |

Vaatiiko kukaan muu vanhempi teiniltä pyöräilykypärän käyttöä? Minulla on 15 vuotias tyttö, joka ei suostu enää pyöräilemään, koska vaadin käyttämään kypärää. Kuulemma kukaan muu ei käytä ja varmaan siitä sitten kiusataan jos käyttää. Tämä tietenkin rajoittaa teinin elämää kun muut menevät pyörällä ja hän ei voi. Kiukuttelee sitten minulle, että olen pilannut hänen elämänsä. Pitäisikö vaan antaa mennä ilman kypärää? En voisi ikinä antaa itselleni anteeksi jos jotain sattuukin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne teinit käytä pyöräilykypärää. Valitse taistelusi.

t. kahden teini äiti

Vierailija
2/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mopo teinillesi. Sitten pysyy kypäräkin päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistä kommentoijaa kuvasikin ongelman hyvin.

Jos pyörässä ei ole moottoria, niin ei silloin teini käytä kypärääkään. Itse en käytä vieläkään ja olen kuitenkin kolmekymppinen, mutta en sen puoleen ajakaan sellaista vauhtia sellaisissa paikoissa, että tarvitsisi.

Vierailija
4/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lähtee kotoa kypärä päässä, mutta se otetaan heti nurkan takana pois. Luovuta, ei ne teinit sitä käytä.

Vierailija
5/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vahtia tuon ikäistä 24/7. Sori.

Vierailija
6/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 65 v. täyttänyt enkä edes omista pyöräilykypärää eikä minulla ole talvella kengissä niitä liukuesteitäkään. Elämässä pitää olla jännitystä!

Vierailija
7/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi edellistä kommentoijaa kuvasikin ongelman hyvin.

Jos pyörässä ei ole moottoria, niin ei silloin teini käytä kypärääkään. Itse en käytä vieläkään ja olen kuitenkin kolmekymppinen, mutta en sen puoleen ajakaan sellaista vauhtia sellaisissa paikoissa, että tarvitsisi.

Aivan. Pyöräilykypärää tarvitsee vain jalkojen ollessa polkimilla.

Vierailija
8/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käske tyttäresi täyttää elinluovutustestamentti ja hautaustahto. Ihan vain kaiken varalta.

Vierailija
9/9 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijakaveri lensi pyörän tangon yli ja koko otsanahka repesi asfalttiin osuessaan. Nahka vaan lerpotti suun edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi