Missä kohdin evoluutioreoriaa kerrotaan että ihminen on kehittyhyt siksi että sen on pakko tehdä töitä?
Kommentit (151)
Ihmisaivot ovat pienentyneet tennispallon verran siitä lähtien, kun ihminen lopetti vaeltaminen ja asettui paikoilleen.
Mielenkiintoista tämä evoluutio. Nykyihmisen aivot ovat niin pienet, että ei jaksa lukea mitään, eikä liikkua lainkaan.
Oli miten oli ja ihan sama jos joku on mielestään kehittynyt jostain kalasta, minä hyväksyn sen. Mulle on tosiasia että oon ihminen, alun alkaen. Laittakaa vaikka passiin että sekasikiö, omassa mielessäni en ole eläimestä kehittynyt.
Ja voitas minun mielestä palata vaikka alkeellisimpiin oloihin kunhan ketään ei jätetä nälkiintymään vaikkei sais ite ammuttua yhtään sorsaa evääkseen.
Ei kai se luontobedellytä esim toimistotyön tai varastotyön tekemistä. Mutta se edellyttää että sinä saat puhdasta vettä, ruokaa ja suojan säältä ja kylmältä.
Täällä pohjolassa noi edellyttää rahaa.
Tähän asti on ajateltu, että hyvinvointivaltioon kuuluu se, että tarjotaan mahdollisuus elää ja saada rahaa vaikkei halua tehdä töitä. Eri tuilla on ollut mahdollista elää samanlaista elämää kun pienipalkkainen.
Nyt onneksi oikeistohallitus muuttaa asian ja tuilla elämisestä ei jatkossa tehdä enää helppoa ja mukavaa niin että se voisi olla ideologinen vaihtoehto työssäkäymiselle. Oikeistohallitus haluaa että työhön kykenevät käyvät töissä j osallistuvat näin yhteiskunnan pyörittämiseen. Se on vain oikein. Se ei ole oikein, että osa tekee töitä ja loput loisivat näiden kustannuksella.
Kyllä siellä luonnossakin edellytetään että pystyy hannkimaan elantonsa... aika äkkiä saa laumasta lähtöpassit se joka ei osallistu ravinnonhankintaan mutta on ensimmäisenä kärkkymässä osaansa muiden saaliista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se luontobedellytä esim toimistotyön tai varastotyön tekemistä. Mutta se edellyttää että sinä saat puhdasta vettä, ruokaa ja suojan säältä ja kylmältä.
Tähän asti on ajateltu, että hyvinvointivaltioon kuuluu se, että tarjotaan mahdollisuus elää ja saada rahaa vaikkei halua tehdä töitä. Eri tuilla on ollut mahdollista elää samanlaista elämää kun pienipalkkainen.
Nyt onneksi oikeistohallitus muuttaa asian ja tuilla elämisestä ei jatkossa tehdä enää helppoa ja mukavaa niin että se voisi olla ideologinen vaihtoehto työssäkäymiselle. Oikeistohallitus haluaa että työhön kykenevät käyvät töissä j osallistuvat näin yhteiskunnan pyörittämiseen. Se on vain oikein. Se ei ole oikein, että osa tekee töitä ja loput loisivat näiden kustannuksella.
Kyllä siellä luonnossakin edellytetään että pystyy hannkimaan elantonsa... aika äkkiä saa laumasta lähtöpassit se joka ei osallistu ravinnonhankintaan mutta on ensimmäisenä kärkkymässä osaansa muiden saaliista.
No mä oon samaa mieltä. Muuttakoon köyhät lämpimiin maihin missä ei jäädy ilman kotia. Eläköön täällä ne joilla on varaa kotiin ja lämmitykseen.
Eläkää rikkaat täällä keskenänne. Robotit passaa.
Ja kunnes robotit on oppinu vaipanvaihdon ja paskanpesun niin lääkärit tekee sen diagnosoinnin ohessa.
Roskia ei synny kun ei roskata. Köyhyys loppuu Suomesta kun tänne jää vaan ne joilla on oikeesti varaa kaikkeen ilman mitään tukia.
Nyt kun tähän mennessä on kehitys ollut sellane (korjatkaa jos olen väärässä) että rikkaat rikastuu ja enempi tulee köyhiä, niin jotta jatkossa ei olisi niitä köyhiä joita rikkaat ei halua ruokkia, täytys tapahtua aika iso joukkotuho.
Sitten kun se joukkotuho on tapahtunut ja köyhiä ei ole, tekeekö rikkaat niitä aiempia pienipalkkaisia töitä isolla palkalla? Muutenhan ne köyhtyisi ja taas pitäisi eliminoida
Nythän on niin että monen pienipalkkaisen palkka ei riitä elämiseen, saavat asumistukea. Jatkossa monia töitä tehdään vielä halvemmalla ttt hinnalla. Ja näistä eläteistä halutaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tähän mennessä on kehitys ollut sellane (korjatkaa jos olen väärässä) että rikkaat rikastuu ja enempi tulee köyhiä, niin jotta jatkossa ei olisi niitä köyhiä joita rikkaat ei halua ruokkia, täytys tapahtua aika iso joukkotuho.
Sitten kun se joukkotuho on tapahtunut ja köyhiä ei ole, tekeekö rikkaat niitä aiempia pienipalkkaisia töitä isolla palkalla? Muutenhan ne köyhtyisi ja taas pitäisi eliminoida
Millä ne rikkaat rikastuu ja pitävät elintasoa yllä jos köyhät eivät suostu heidän työorjikseen. Riikkaa saavat itse tehdä työnsä Tehtaiss ym. Lakkoillaan koko ensi tavi kun kerran sitä halusitte..
Vierailija kirjoitti:
Laki määrää kohta orjat.
Jos et orja tottele niin saat kidutusta tai tapetaan. Näinhän se maailma on aina toiminug. On se kyllä kiva.
Pullakahvilla naapurin hienon naisen kanssa etälamautin ja revolveri lannevyöllä.
Orjille maastapoistumiskielto Pohj.Korean malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun se joukkotuho on tapahtunut ja köyhiä ei ole, tekeekö rikkaat niitä aiempia pienipalkkaisia töitä isolla palkalla? Muutenhan ne köyhtyisi ja taas pitäisi eliminoidaMillä ne rikkaat rikastuu ja pitävät elintasoa yllä jos köyhät eivät suostu heidän työorjikseen. Riikkaa saavat itse tehdä työnsä Tehtaiss ym. Lakkoillaan koko ensi tavi kun kerran sitä halusitte..
Älykkö-eliitillä on tähän vastaus mutta ei sitä meille kerrota varmaankaan.
Siinä vaiheessa ei vielä varmaankaan kun ihminen muuten jo näytti ihmiseltä mutta käsien paikalla oli vielä evät.
Vierailija kirjoitti:
Mistä raha tulee elämiseen, jos ei tee töitä?
Joku toinen käy töissä, jotta sinä voit keskittyä elämään heidän rahoillaan?
Niitäkin on jotka tekee töitä ja silti tarvii jotain tukia kun ei riitä perheen elätykseen, esim yksinhuoltajilla kun mies on häippässy seuraavaan kukkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Tähänastisesta kehityksestä suuri osa perustuu siihen että on haluttu päästä helpommalla. Siksi vaikkapa autoissa on moottori eikä polkimet. Kuitenkin, mitä vähemmän ihmisten tarvitsisi tehdä, sitä enemmän sekopäät huutavat kaikkia töihin!
Eikös ne sekopäät ole nimenomaan ahdistuneina kotona odottamassa, että joku muu tekee ne työt.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan hiukan ristiriitaistakin- ihmiset jotka itsekin käyttävät lukuisia elämää helpottavia keksintöjä, eivät ymmärrä niitä jotka haluavat elää helposti.
Tottakai muut sen ymmärtää, jos sen helpon elämän rahoittaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan oikeessa. Toivottavasti tää lusmu sukupolvi oli joku väliaikainen häiriö kehityksessä ja jatkossa kaikki on rikkaita ja menestyneitä eikä matalapalkka-aloja ja tukia tarvita. Uskon siihen, olen optimisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänastisesta kehityksestä suuri osa perustuu siihen että on haluttu päästä helpommalla. Siksi vaikkapa autoissa on moottori eikä polkimet. Kuitenkin, mitä vähemmän ihmisten tarvitsisi tehdä, sitä enemmän sekopäät huutavat kaikkia töihin!
Eikös ne sekopäät ole nimenomaan ahdistuneina kotona odottamassa, että joku muu tekee ne työt.
Osa eläteistä on töissä, pienellä palkalla ja tukien avustamana, osa haluaisi töitä mutta ei saa. No kyllä tästä roskasakista kohta päästään. Nykynuoret tietää arvonsa ja ymmärtää rahan hankkimisen arvon.
Ja n. 5000v sitten jaikki hukkuivat, vain Nooan perhe ja arkin eläimet säöstyivät.
Dinot hukkuivat siinä samalla.