Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus selvittää, voiko sopeutumisrahan evätä henkilöltä, joka kieltäytyy työstä tai työvoimapalvelusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hullua. 

Mulla on masennus ja liuta muita sairauksia. 

Välillä olo on niin surkea ettei jaksa edes perua jotain työkkärin tapaamisia tai perua jotain sairaala-aikaa kun ei kykene sinne edes lähteä. Pieni puhelinsoittokin tuntuu niin vaikealta ettei vain pysty. Ja siitähän seuraa sitten aina jotain karensseja, toimeentulotuki tippuu pienemmäksi (sitten olen väillä syömättä ja ottamatta lääkkeitä, saatan käydä ruoka-avussa tai lainata läheisiltä rahaa tai ottaa pikavippejä).

Kun meidänlaisille (joita on paljonkin) kiristetään ja kepitetään niin mitään hyvää ei ole tulossa. 

Vierailija
2/3 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäisivät mieluummin miten se aikoo saada aikaan talouskasvua. Ja nimenomaisesti aitoa talouskasvua, eikä mitään kikkailua. Terve talouskasvu joko lisää vientiä tai vähentää välttämättömän tuonnin kokonaisarvoa ja näin syntyy ylimääräistä lisäarvoa. Myös sisäistä tuottavuutta voidaan kasvattaa, mutta tällä on ikävä tapa lisätä työttömyyttä ja kuuluisia "loisia" siinä sivussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te syötte minun kädestä tai kuihdutte.

T: ORPO THE DESTROYER

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi