Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätön määrä eri makaroneja pois metallivaaran vuoksi - sullakin on näitä!

Vierailija
17.06.2023 |

Taatusti. Kaikilla on Mylyln Parasta, Kotimaista Makaronia, Pirkka makaronia, mitä näitä on. Alkaa jo miettiä että onko tää elintarvike terr oria vai mitä. Täällä aiheesta juttu ja mitä kaikkea vedetään pois:
https://terveydenmedia.fi/jattimaara-eri-makaroneja-pois-markkinoilta-n…

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapistani ei löydy mitään makaronia. Täysjyväspagettia (italialaista) löytyy. En syö makaronia.

Vierailija
82/89 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elintarviketerroria tämä on, sitä pikku kiusaa kirjoitti:

Kaiken takana on: P. U. Tin.

Ei ole vaan laitevalmistajat jotka teettävät alihankintana laitteidensa osat.

Jota säädellään Brysselistä kaiken muun asian ohella. Vain raha niille merkitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ihanasti rakastaa, jota en voi vastustaa... Hyvä! uskon! Matti ja Tatti ja Syöppö.

Vierailija
84/89 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen S kaupassa isot lavat näitä myynnissä. Ei kauppoja kiinnosta jos ostat metallimakaroneja.

Ei oo kaupan vika jos ihmiset ei itse seuraa uutisia.

Vierailija
85/89 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen S kaupassa isot lavat näitä myynnissä. Ei kauppoja kiinnosta jos ostat metallimakaroneja.

Ei oo kaupan vika jos ihmiset ei itse seuraa uutisia.

Kyllä se kauppa on saanut tiedon takaisinvedosta ja katsonut ettei niitä kyseisiä eriä myydä.

Vierailija
86/89 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä olekaan, löytyy ihan eri päiväyksillä. Harmittaako kun joudut heittämään omasi pois?

Kyllä niistä pitäisi saada korvaus jossain muodossa. Veikkaan, että saa lahjakortin, millä saa lunastettua samaiset tuotteet kaupasta. Reklamaatiokorvauksia on monenlaisia. Jostain saa tuotepaketin, jostain lahjakortin johonkin kauppaketjuun, milloin arvo on hieman enemmän kuin tuotteella. Joskus saa lappusen, millä saa valmistajan tuotteita tietyllä summalla kaupasta tai saa valita lappusessa mainittuja tuotteita. Joskus harvoin voi saada rahaakin.

Minulla oli jokunen vuosi sitten takaisin vedettäviä juustoja. Silloin palautus tapahtui kauppoihin ja niistä palautettiin silloinen normaalihinta, ei tarvinnut olla kuitteja. Olin ostanut ne hyvästä tarjouksesta. Yksi juustoista oli ehditty syödäkin, ei huomattu siinä mitään ylimääräistä.

Mattelille piti postittaa (ilmaiseksi) takaisin vedettävät tuotteet ja tilalle tuli sitten uudet vähän eri näköiset lelut, missä ei ollut testeissä löydettyjä myrkkyjä.

-ohis, joka on ehtinyt elämänsä aikana tekemään jokusen reklamaation-

Vierailija
87/89 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Hävytöntä.

Vierailija
88/89 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen käyttöpvm jollakin tietyllä aikavälillä. Eli tuotantolinjalla ollut jokin häikkä joka sitä metallia on tuotepakkauksiin aiheuttanut.

Mulla ei ole noilla pvm:illä olevia makaroneja.

Eivät ne niin äkkiä kauppoihin kierrä... että ympäri maata saattais jo kaikista kaupoista löytyä.

Vierailija
89/89 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihana perjantai,taas saa makaronia. Välillä ostettiin Lidlistä. Nam. Minä olen varmaan weetee ,koska ostan Xtra tuotteita ja halpoja makaroneja. Rai Rai Rai. Töissä käyvä olen ja vuokralla asun. Oi joi . Ja silti onnellinen sinkkuäiti😅💓

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi