Käsittämätön määrä eri makaroneja pois metallivaaran vuoksi - sullakin on näitä!
Taatusti. Kaikilla on Mylyln Parasta, Kotimaista Makaronia, Pirkka makaronia, mitä näitä on. Alkaa jo miettiä että onko tää elintarvike terr oria vai mitä. Täällä aiheesta juttu ja mitä kaikkea vedetään pois:
https://terveydenmedia.fi/jattimaara-eri-makaroneja-pois-markkinoilta-n…
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaikilla, esim mulla ei ole.
Tuossa on yläkulmassa hakukenttä, johon voi kirjoittaa vaikka sanan myllyn, niin löytyy jo olemassa olevat ketjut.
Aikaa vie noin 6 sekuntia.
On hyvä jatkaa niitä ketjuja, niin voi lukea jo aikaisemmin annettuja tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten asiaakin välillä: mistä tälläiset metallit ja muovit päätyneet tuotteisiin? Näitähän on nyt makaronia, leipää, jopa activia-jogurtti... onko V. Puttiinin elintarviketörröristiryhmällä jotain tekemistä näiden asioiden kanssa. Vaan mietin.
Linjalla tapahtuneen virheen vuoksi.
(Siivooja unohti siivousämpärin moppeineen päivineen liukuhihnalle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi! Mulla ei enää ole pussia jäljellä koska laitoin
makaronit säilytysastiaan. Mitäs nyt?Entäs jos se metalli on vaikka alumiinia?
Laitan magneetti purkkiin, huljuttele jonkin aikaa ja katso tarttuiko saalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten asiaakin välillä: mistä tälläiset metallit ja muovit päätyneet tuotteisiin? Näitähän on nyt makaronia, leipää, jopa activia-jogurtti... onko V. Puttiinin elintarviketörröristiryhmällä jotain tekemistä näiden asioiden kanssa. Vaan mietin.
Linjalla tapahtuneen virheen vuoksi.
(Siivooja unohti siivousämpärin moppeineen päivineen liukuhihnalle)
Sanko täynnä valmiiksi kostutettuja moppeja? Vesisangot ovat mennyttä aikaa siivouksessa.
Kiitos tiedosta. Sivustolle on siinä tapauksessa valittu sellainen nimi, joka kalskahtaa huuhaa-sivustojen käyttämiltä nimiltä. Ruokaviraston linkki on kaukana disinformaation levittämisestä.
Varmaan ymmärrät mitä tarkoitin. Tarkoitin, että levität disinformaatiota puhumalla vastoin parempaa tietoa "huuhaa-sivustoista" ottamatta asioista selvää. Se on sinun mutu-tuntumasi ajatella sivustojen nimistä mitä ajattelet, ei kovin objektiivista, vaan leimaavaa. Taidat olla melkoisen kouluttamaton ihminen.
Makaronit ovat hiilareita. En syö. ugh
Vierailija kirjoitti:
Some jonnet päässeet työharjoitteluun veikkaan. Juurihan uutisoitiin että vastavalmistuneilta puuttuu looginen ajattelu kokonaan kun kouluissa ei olla opittu kaikkea vaadittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Makaronit ovat hiilareita. En syö.
Verisellä pihvilläkö elät?
Vierailija kirjoitti:
Hitsi! Mulla ei enää ole pussia jäljellä koska laitoin makaronit säilytysastiaan. Mitäs nyt?
Mulla oli vielä pussi muovinkeräysastiassa tallessa ja onneksi oli juuri syöty viimeiset niistä, jossa oli vanhempi päiväys.
Uudessa avamattomasa pussissa koodi täsmäsi näihin rautamakarooneihin.
En tiedä mitä päiväyksiä mun makaroneissa on,kun olen laittanut ne lasipurkkiin? Mitäs nyt, pitääkö heittää pois vai?
Voiko makaroneista askarrellapaskarrella jotain. Jos pujottaisi jotain. Värjäisi. Myisi torilla? Kysyn tosissani.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä päiväyksiä mun makaroneissa on,kun olen laittanut ne lasipurkkiin? Mitäs nyt, pitääkö heittää pois vai?
Ei ole mikään pakko tehdä mitään. Voit pienimmät roskat vaikka suodattaa ison lävikön avulla. Isoimmat varmaan näkee siinä samalla jos on.
Vierailija kirjoitti:
Niillä tuotantolinjoilla on aika paljon metallia ja aika monta liikkuvaa osaa. Ei niiden tarvitse paljoakaan päästä hankaamaan toisiinsa jotta irtoaa metallilastuja. Kaikessa ei ole takana mitään salaliittoja.
elintarviketerroria tämä on, sitä pikku kiusaa kirjoitti:
Kaiken takana on: P. U. Tin.
Ei ole vaan laitevalmistajat jotka teettävät alihankintana laitteidensa osat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Sivustolle on siinä tapauksessa valittu sellainen nimi, joka kalskahtaa huuhaa-sivustojen käyttämiltä nimiltä. Ruokaviraston linkki on kaukana disinformaation levittämisestä.
Varmaan ymmärrät mitä tarkoitin. Tarkoitin, että levität disinformaatiota puhumalla vastoin parempaa tietoa "huuhaa-sivustoista" ottamatta asioista selvää. Se on sinun mutu-tuntumasi ajatella sivustojen nimistä mitä ajattelet, ei kovin objektiivista, vaan leimaavaa. Taidat olla melkoisen kouluttamaton ihminen.
Melkoisen kouluttamattomat ihmiset eivät ilkeilymielisesti sellaisiksi kuvattuina välitä uutisten alkuperästä. Mokia sattuu itse kullekin, harmi, että tämä osui jotenkin kipeästi sinuun.
elintarviketerroria tämä on, sitä pikku kiusaa kirjoitti:
Kaiken takana on: P. U. Tin.
Ei vaan kaiken takana on nainen