Haluan saada isoa munaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt isoja kaluja mm. AlastonSuomesta. Siellähän joka toinen kehuu omistavansa yli 20cm vehkeen. Todellisuus on toisenlainen. Yli 20 senttinen on todella harvinainen. Pari kaveria olen käännyttänyt jo eteisestä kotiin, kun ei se kalu ollut läheskään sitä mitä oli luvattu.
Keskimitta suomalaisilla on jotain 13,5-14cm. Jos otetaan vähän yläkanttiin eli tuo 14, niin keskimäärin on yhtä todennäköistä että miehellä on 12 tai 16, 10 tai 18, 8 tai 20, 6 tai 22, 4 tai 24, 2 tai 26.... Eli kyllä ne yli 20 cm kuuluu vähemmistöön, kuten myös alle 8 cm.
Miksi isolla ei tee mitään ja se sattuu ja sit joutuu imemään kassit tyhjiksi
Osta orihevonen. Sillä on isot mulkut.
Siitä 1,3 kg elämän iloa. Pakko oli kaivella tää kun bongasin dildoja selaillessa :D :D https://www.salapalatsi.fi/dildot/5921-mahtava-tekopenis-chubby-23-cm-k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt isoja kaluja mm. AlastonSuomesta. Siellähän joka toinen kehuu omistavansa yli 20cm vehkeen. Todellisuus on toisenlainen. Yli 20 senttinen on todella harvinainen. Pari kaveria olen käännyttänyt jo eteisestä kotiin, kun ei se kalu ollut läheskään sitä mitä oli luvattu.
Keskimitta suomalaisilla on jotain 13,5-14cm. Jos otetaan vähän yläkanttiin eli tuo 14, niin keskimäärin on yhtä todennäköistä että miehellä on 12 tai 16, 10 tai 18, 8 tai 20, 6 tai 22, 4 tai 24, 2 tai 26.... Eli kyllä ne yli 20 cm kuuluu vähemmistöön, kuten myös alle 8 cm.
Mikä ihme tuo on, jos tilaston mukaan 20cm pitkää ja paksua 15cm ympärysmittaista pienempiä on 99,99% ,miehistä. Tuosta pidemmät ja paksut on vielä harvempia.
Mieheni järjesti kimppayllärin, vieraalla oli yli 20cm aisa. Tuntuihan se kivalta saada sisään, mutta kun sitä sai useita tunteja alkoi sattumaan. Eli omasta kokemuksesta sanon että normi penis on parempi😉