Ärsyttävä lääkäri!
Puhuimme psykoterapian aloittamisesta ja siitä että nopeiten sen saisi alkuun yksityistä kautta. Sanoi minulle 33 vuotiaalle naiselle, että voithan sanoa miehelle, että sinun hyvinvointisi on myös lasten hyvinvointia ja näin perustella sitä rahan käyttöä terpiaan...
Sanoin sille, että kuule kyllä mulla on ihan omaakin rahaa, ei mun tarvitse LUOJAN kiitos pummata mieheltä rahaa terpiaan!
Otti muutenkin päähän kun kysyi onko mulla koulutussuunnitelmia (olen 2v lapsen kanssa tällä hetkellä kotona), sanoin että eikähän mulle nämä 2 koulutusta riitä.
Hitto miten alentuvaa käytöstä!
Kommentit (16)
kyllä olet psykoterapian tarpeessa!!!
mutta ilmeisesti sua ei kiinnosta kouluttautua, ja mukamas käytät tekosyynä lapsiasi. Koulutus on nykaikana tärkeää jokaiselle.
Mutta meneppäs ekana sinne terapiaan ja yritä edes ottaa sitä apua vastaan.
Minusta lääkärin olisi pitänyt ehdottaa kelan tukemaa terapiaan, johon pääsee kun on ollut ensin puoli vuotta kunnallisella puolella hoidossa. Käyt ensin terveyskeskuspsykologilla puoli vuotta ja sitten kelan tukemaan terapiaan yksityiselle. Tai jos olet todella rikas, sitten ilman mitään kelakorvauksia! t. terapian käynyt
Vierailija:
Otti muutenkin päähän kun kysyi onko mulla koulutussuunnitelmia (olen 2v lapsen kanssa tällä hetkellä kotona), sanoin että eikähän mulle nämä 2 koulutusta riitä.
Hitto miten alentuvaa käytöstä!
-Mutta kuittauksista päätellen ap on ainakin terapian tarpeessa.. huh huh.
Jotain 140 euroa kuukaudessa on sitten pois yhteisestä käytöstänne, kun käytät sen tuonne. Asiallinen lääkäri minusta. SE koulutusjuttu oli ehkä outo.
Tiedän... ei sellasia ole olemassakaan :)
SE koulutusjotussa oli outoa. Mä en ainakaan jaksaisi enää kouluttautua. Olen merkonomi ja diplomi-insinööri.
en ole potilas mutta samassa järjestössä ollaan ja on oikee ongelmalapsi tämä rouva..
Toivottavasti ap on tähän mennessä oppinut, että se on "alentavaa". Eihän terapeutti siinä itseään alenna.
Lastenkasvatus ei ole sinänsä koulutusta. Se on elämämKOulun koulutusta. Vai meinasitko kouluttautua lastenhoitajaksi? Silloin tuosta voi olal hyötyä.
Niin siis olitko 'valittanut' yksityisen psykoterapian hinnasta?
Onkos ennätys?
16 vuotta vanhan ketjun nosto.
Syystäkin ärsynnyit. Nih.