Mitä mieltä tästä kämpästä?
Kommentit (18)
Ahdistaisi kuunnella toisten ääniä ja ajatella, että jotkut voivat kuulla mitä meillä puuhataan. Mutta pääkaupunkiseudulla ei taida olla vara valita, jos ei ole perittyä rahaa tai hurjaa palkkaa.
Vierailija:
Ahdistaisi kuunnella toisten ääniä ja ajatella, että jotkut voivat kuulla mitä meillä puuhataan. Mutta pääkaupunkiseudulla ei taida olla vara valita, jos ei ole perittyä rahaa tai hurjaa palkkaa.
No oikeasti ihan harrastan huilun soittoa ja lapset valvovat niin myöhään, että hävettää.
23
Herään toisinaan naapurimiehen huutoon. Hän huutaa:" Älä huuda!" Tosi loogista... eikö? :-)
Vierailija:
Kivat näkymät ikkunoista. Itse muuttaisin mielummin Tapiolaan, mutta Niittykummusta on sinne lyhyt matka (kaupat).
Tapiolassa tykkään siitä avarasta puistomaisuudesta. Ja tietysti siitä, että on kaupat kävelyetäisyydellä. Siinä on harvinainen ostari: ei tarvitse väistellä autoja lainkaan ja keskellä ostaria on lasten leikkipaikka!
Pohjois-Tapiola on mun mielestä jo liian syrjässä ja siellähän ne rumat elementtitalot ovat. Etelä-Tapiola on se kauniimpi Tapiola.
T. se jonka tekstiä lainasit
Vierailija:
Vierailija:
Kivat näkymät ikkunoista. Itse muuttaisin mielummin Tapiolaan, mutta Niittykummusta on sinne lyhyt matka (kaupat).
Kiinteistomaailma. fi -> ostamassa -> 133174
kunnossa, niin seinäthän nyt maalaa helposti ym. pientä...Ei ollut sisätiloista kuvia, joten eipä tuosta osaa enempää sanoa. Pohja hyvä; jotain tuollaista kolmiota mekin etsimme, mutta eri sijainnilta.
Jos tykkää sijainnista, ja hintataso on omasta mielestä ok, niin mikäs siinä?
Ja vastike oli mielestäni aika kova. Asumismenot tulee olemaan suuret.
me ostimme syksyllä remontoidun kolmion saunalla ja maksoimme vain himpun yli 106 000 e. Asutaan vajaan 300:n kilometrin päässä.
Aika kalliilta mun mielestä vaikuttaa.. Noin vanha kuitenkin..
No, mä en oo asuntojen hintoja pahemmin neljään vuoteen katsonut, että en kyllä tiedä oikein, että missä mennään..
No on siellä parkettikin. +
Tulevat korjaukset taitaa olla hiukan väärässä vuodessa...
Tyypillistä Kiinteistömaailmaa. Tosi kova hintapyyntö, siis ilmaa on taas pumpattu rutkasti.
Vierailija:
Tyypillistä Kiinteistömaailmaa. Tosi kova hintapyyntö, siis ilmaa on taas pumpattu rutkasti.
paljon vanhusväestöä ja lapsiperheitä. Muuttivat " maalle" , ts. omakotitaloon vähän kauemmas pk-seudusta.
Vierailija:
paljon vanhusväestöä ja lapsiperheitä. Muuttivat " maalle" , ts. omakotitaloon vähän kauemmas pk-seudusta.
Kivat näkymät ikkunoista. Itse muuttaisin mielummin Tapiolaan, mutta Niittykummusta on sinne lyhyt matka (kaupat). Hinta ei mun mielestä ole espoolaisittain mitenkään erityisen korkea. Tapiolassa vastaava kämppä olisi kalliimpi.