Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi enää parisuhteita edes löytää yli 30-vuotiaana?

Vierailija
17.06.2023 |

Elämän täyttää harrastukset ja työ. Harrastukset ovat miesvaltaisia tai sitten siellä on joku pariskunta. Sinkkunaisia ei niissä luuhaa. Yöelämä ei kiinnosta eikä napostele juurikaan. Tutuista suurin osa on hyvänpäiväntuttuja harrastuksista tai työpaikalta. Työpaikkaromanssit tietenkin vaihtoehto, mutta meillä on keski-ikä korkea ja olen itse nuorempien joukossa. Jos haluan lisääntymisikäisen, ei yli 50-vuotias mummo ole vaihtoehto.

Ja vaikka työpaikalla joku nuorempi osoittaisi mielenkiintoa, saa kyllä olla aika innokas että siellä uskaltaa mitään aloitetta tehdä. Tinderit jne kokeiltu.
Olisi kiva löytää sellainen naikkonen, jonka kanssa elämänarvot mätsäävät. Voisi lähteä liikkumaan; pyöräilemään, salille, juoksemaan jne. Get a point?
Kateellisena katselen joskus juoksulenkillä, kun jotkut miehet siellä juoksevat sporttisen naisensa kanssa.

M38

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ensin kuntoon. Naikkonen, tytsy ja mummoksi haukkuminen vasta 50v naista kuulostaa siltä, että olet joku naisia vihaava inc€l.

Sen jälkeen kokeile uusia harrastuksia. Sellaisia, missä on naisia. Vaikkei naista löytyisikään, se on silti hauskaa ja mielenkiintoista.

Vierailija
22/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

1. Ole hyvännäköinen -> 2. tee Tinder profiili -> 3. ala tapailemaan potentiaalisia naisia.

Ei se sen vaikeampaa ole.

Tinderistä löytää parisuhteen?

Tunnen useamman parin, jotka löysivät toisensa tinderistä ja ovat jo naimisissa.

Olen luullut että sieltä löytää vain panoseuraa.

Voi löytää sitäkin. Siellä on ihan hirveästi käyttäjiä joten kaikenlaista löytyy. Kyllä usein jo profiilista saa kuvaa siitä millaista seuraa tyyppi on etsimässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ihan oikeasti löydy. Ei oo ulkonäöllinen asia edes, toki olen aika itsenäinen ja menestynyt naiseksi eli varmaan pelotan tai jotain. Kukaan ei vaan halua sitoutua ja kaikki miehet samojen naisten perässä, se on koko tinder ja deittikulttuurin ydin. Valitettavasti jättää myös naiset lapsettomiksi ja parisuhteetta.

Kyllä se on ulkonäöllinen asia. Jos olisit hyvännäköinen, olisit yksi niistä naisista joita miehet tavoittelevat, eikä sinulla olisi tätä ongelmaa mistä nyt tuskailet.

Luulen, että tuo miesten sitoutumiskammo on suurin syy. Täkäläisessä kulttuurissa ei tarvitse mennä naimisiin saadakseen pildeä.

Haluaisitko että siirtyisimme sellaiseen kulttuuriin, jossa seksiä saa harrastaa vasta papin aamenen jälkeen?

Vierailija
24/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä mä löydän miehen sitten?? Olen liikuntaa rakastava, mutta sinkkuaikoina kiloja kertynyt- joten en mahdu "sporttisen" määritelmään vaikka kunto parempi kun monella hoikalla. Yksin eläessä ei riitä motivaatiotakaan olla huipputäydellinen, kun ei ole ketään kenen kanssa sen jakaa, päin vastoin haluaa suojautua idioottien lähestymisiltä. Ne ei koskaan jätä rauhaan, sen sijaan normaalit miehet ei koskaan lähesty, korkeintaan suomalaiset miehet piikittelee jostain tms, ei kiinnosta semmoset.

Olen kaunis, naisellinen nainen mutta tuntuu että perus suomi miehet on jotenkin laimeita mulle, koska mussa on luonnetta. Moni on sanonut täydelliseksi vaimomatskuksi, mutta miksei ne miehet sitten koskaan lähesty?????? Olen 33 vuotias nyt, ja mies saisi olla n. 33-47 v. Ei mikään laihojen teinien perään oleva, vaan miehekäs mies.

Vierailija
25/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä mä löydän miehen sitten?? Olen liikuntaa rakastava, mutta sinkkuaikoina kiloja kertynyt- joten en mahdu "sporttisen" määritelmään vaikka kunto parempi kun monella hoikalla. Yksin eläessä ei riitä motivaatiotakaan olla huipputäydellinen, kun ei ole ketään kenen kanssa sen jakaa, päin vastoin haluaa suojautua idioottien lähestymisiltä. Ne ei koskaan jätä rauhaan, sen sijaan normaalit miehet ei koskaan lähesty, korkeintaan suomalaiset miehet piikittelee jostain tms, ei kiinnosta semmoset.

Olen kaunis, naisellinen nainen mutta tuntuu että perus suomi miehet on jotenkin laimeita mulle, koska mussa on luonnetta. Moni on sanonut täydelliseksi vaimomatskuksi, mutta miksei ne miehet sitten koskaan lähesty?????? Olen 33 vuotias nyt, ja mies saisi olla n. 33-47 v. Ei mikään laihojen teinien perään oleva, vaan miehekäs mies.

Oletko Tinderissä? Koska viimeksi itse lähestyit jotain kiinnostaa miestä?

Vierailija
26/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ihan oikeasti löydy. Ei oo ulkonäöllinen asia edes, toki olen aika itsenäinen ja menestynyt naiseksi eli varmaan pelotan tai jotain. Kukaan ei vaan halua sitoutua ja kaikki miehet samojen naisten perässä, se on koko tinder ja deittikulttuurin ydin. Valitettavasti jättää myös naiset lapsettomiksi ja parisuhteetta.

Kyllä se on ulkonäöllinen asia. Jos olisit hyvännäköinen, olisit yksi niistä naisista joita miehet tavoittelevat, eikä sinulla olisi tätä ongelmaa mistä nyt tuskailet.

Luulen, että tuo miesten sitoutumiskammo on suurin syy. Täkäläisessä kulttuurissa ei tarvitse mennä naimisiin saadakseen pildeä.

Haluaisitko että siirtyisimme sellaiseen kulttuuriin, jossa seksiä saa harrastaa vasta papin aamenen jälkeen?

En sanonutkaan niin, mutta tuo sitoutumiskammo on aika looginen seuraus siitä, kun on ilmeisen hyväksyttävää vaihtaa partneria tiheään tahtiin. Niinpä lapset jäävät saamatta, paitsi niissä kulttuureissa, joissa miesten on suotavaa mennä naimisiin tai ainakin sitoutua yhteen naiseen.

Vierailija
27/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisikäisen naisen? Oletko ollut vuosikausia parisuhteessa joka päättyi, vai oletko käyttänyt viimeiset 10v. sopivan naisen etsintään?

Vastaa tähän ap.

Vierailija
28/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen Tinderissä, sain paljon tykkäyksiä mutta moni ei itse aloittanut keskustelua, enkä todellakaan halua miestä joka ei itse uskalla tai halua aloittaa keskustelua joten tinder meni roskakoriin.

Vierailija
29/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole rikas.roplem solved

Vierailija
30/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

1. Ole hyvännäköinen -> 2. tee Tinder profiili -> 3. ala tapailemaan potentiaalisia naisia.

Juuri näin. Olen 38 vuotias, ja tuttavapiirissäni lähes kaikki uudemmat suhteet on alkanut nimenomaan tinderistä.

Mä ja mun kaverit ollaan samaa ikäluokkaa. Meille oli tarjolla vain seksiä. Miesmakumme ja elämäntilanteemme on eri, mutta lopputulos sama. Seksiä, seksiä ja vielä kerran seksiä. Todella vaikea uskoa, että joku löytää tinderistä jotain aitoa ja kestävää. Miehiä kiinnostaa vain mun ulkonäkö (en ala lihottaa ja rumentaa itseäni!) ja seksi mun kanssa.

Vierailija
31/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymisikäisen naisen? Oletko ollut vuosikausia parisuhteessa joka päättyi, vai oletko käyttänyt viimeiset 10v. sopivan naisen etsintään?

Enpä ole edes etsinyt, jotain satunnaista tinderin käyttämistä lukuunottamatta. Joskus 25-vuotiaana taisin jo ehkä vähän luovuttaa asian. Pitääkö tässä ryhtyä joksikin lestadiolaiseksi tai syvästi uskonnolliseksi ja käydä näissä tapahtumissa, kun yöelämä ei kiinnosta? Baarissa olen ollut viimeksi 7 vuotta sitten.

ap

Vierailija
32/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Olen Tinderissä, sain paljon tykkäyksiä mutta moni ei itse aloittanut keskustelua, enkä todellakaan halua miestä joka ei itse uskalla tai halua aloittaa keskustelua joten tinder meni roskakoriin.

Ok. No jos ne miehet eivät tee sinua kohtaan aloitteita tosielämässä tai Tinderissä, niin sitten se jää sinun hommaksi tehdä se aloite. Jos siis miehen itsellesi haluat.

Kauniin naisen ei tarvitse edes miettiä tällaisia asioita, koska miehet kyllä oma-aloitteisesti lähestyvät kauniita naisia. Kertomasi perusteella voimme päätellä että sinä et ole kaunis, joten sinun täytyisi nyt olla itsekin aktiivinen, jos miehen haluat.

Vierailija
33/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

Tunnen useamman parin, jotka löysivät toisensa tinderistä ja ovat jo naimisissa.

Olen luullut että sieltä löytää vain panoseuraa.

Voi löytää sitäkin. Siellä on ihan hirveästi käyttäjiä joten kaikenlaista löytyy. Kyllä usein jo profiilista saa kuvaa siitä millaista seuraa tyyppi on etsimässä.

Todella moni mies kyllä väittää etsivänsä jotain oikeaa/ vakavaa/ pitkäaikaista. Ja todellisuudessa haluavat vain seksiä eivätkä todellakaan halua sitoutua mihinkään. Tämä huijausmetodi on niin nähty.

Vierailija
34/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

38- vuotiaana sulla on rima liian korkealla sillä olet jo jäänyt ikävä kyllä junasta pois ajat sitten ja asetat itsesi liian korkeatasoiseksi sillä olet alhaisinta ylijäämä jämää. Sinun pitäisi valita lihavista naisista joku nopeasti tai jäät muuten lopullisesti yksin. Älä katso ulkonäköä jos haluat elinikäisen kumppanin rinnallesi. Kumpiko on tärkeämpi, se ulkonäkö vai haluatko elää yksin koko elämäsi. 

Mieheni kelpuutti minut lihavan naisen itselleen ja ja pelasti itsensä lopun elämän yksinäisyydeltä ja meillä on ollut tosi onnellinen elämä yhdessä jo yli 30-vuotta. Meillä on kummallakin sellaisia asioita mitä emme halua eikä toista pakoteta sellaisiin. Mihinkään ei ole pakko suostua kummankaan puolelta jos ei kiinnosta. Tämmöistä harvinaislaatuista suhdetta varmasti hyvin harva löytää. 

Vierailija
35/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

Juuri näin. Olen 38 vuotias, ja tuttavapiirissäni lähes kaikki uudemmat suhteet on alkanut nimenomaan tinderistä.

Mä ja mun kaverit ollaan samaa ikäluokkaa. Meille oli tarjolla vain seksiä. Miesmakumme ja elämäntilanteemme on eri, mutta lopputulos sama. Seksiä, seksiä ja vielä kerran seksiä. Todella vaikea uskoa, että joku löytää tinderistä jotain aitoa ja kestävää. Miehiä kiinnostaa vain mun ulkonäkö (en ala lihottaa ja rumentaa itseäni!) ja seksi mun kanssa.

Kuten tässä ketjussa on useampi kirjoittaja maininnut, iso osa nykypäivän vakavista seurustelusuhteista syntyy Tinderin kautta. Jos sinä ja ystäväsi ette kelpaa muuhun kuin seksiin, niin todennäköisin selitys lienee se, että te vaan olette niin perseestä että kukaan ei teitä kestä kuin sen panon ajan.

Koittakaa jatkossa olla sellaisia, että joku haluaisi viettää aikaa kanssanne.

Vierailija
36/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No jos ne miehet eivät tee sinua kohtaan aloitteita tosielämässä tai Tinderissä, niin sitten se jää sinun hommaksi tehdä se aloite. Jos siis miehen itsellesi haluat.

Kauniin naisen ei tarvitse edes miettiä tällaisia asioita, koska miehet kyllä oma-aloitteisesti lähestyvät kauniita naisia. Kertomasi perusteella voimme päätellä että sinä et ole kaunis, joten sinun täytyisi nyt olla itsekin aktiivinen, jos miehen haluat.

Joo, kauniina naisena sua lähestyy lähinnä ulkonäkökeskeiset urpåt. Suo siellä vetelä täällä.

Vierailija
37/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38- vuotiaana sulla on rima liian korkealla sillä olet jo jäänyt ikävä kyllä junasta pois ajat sitten ja asetat itsesi liian korkeatasoiseksi sillä olet alhaisinta ylijäämä jämää. Sinun pitäisi valita lihavista naisista joku nopeasti tai jäät muuten lopullisesti yksin. Älä katso ulkonäköä jos haluat elinikäisen kumppanin rinnallesi. Kumpiko on tärkeämpi, se ulkonäkö vai haluatko elää yksin koko elämäsi. 

Mieheni kelpuutti minut lihavan naisen itselleen ja ja pelasti itsensä lopun elämän yksinäisyydeltä ja meillä on ollut tosi onnellinen elämä yhdessä jo yli 30-vuotta. Meillä on kummallakin sellaisia asioita mitä emme halua eikä toista pakoteta sellaisiin. Mihinkään ei ole pakko suostua kummankaan puolelta jos ei kiinnosta. Tämmöistä harvinaislaatuista suhdetta varmasti hyvin harva löytää. 

Mahtaako toimia jos toinen käy salilla, lenkillä, pyöräilemäs ja naista ei mikään liikunta kiinnosta?

Epäilenpä vähän, että ennen pitkää tulisi kränää. Itse en välttämättä voi kovin helpolla ymmärtää sellaista väärää asennetta liikuntaa kohtaan. 

ap

Vierailija
38/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kauniina naisena sua lähestyy lähinnä ulkonäkökeskeiset urpåt. Suo siellä vetelä täällä.

Ne kauniit naiset joita minä tunnen, ovat olleet naimisissa jo vuosia komean ja menestyneen miehen kanssa, ja jokaisella heistä on jo useampi lapsikin.

En tunne yhtäkään kaunista naista, joilla olisi mitään ongelmia saada parisuhde.

Vierailija
39/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

Kuten tässä ketjussa on useampi kirjoittaja maininnut, iso osa nykypäivän vakavista seurustelusuhteista syntyy Tinderin kautta. Jos sinä ja ystäväsi ette kelpaa muuhun kuin seksiin, niin todennäköisin selitys lienee se, että te vaan olette niin perseestä että kukaan ei teitä kestä kuin sen panon ajan.

Koittakaa jatkossa olla sellaisia, että joku haluaisi viettää aikaa kanssanne.

Sä vaikutat tosi kivalta ihmiseltä. Olet varmasti onnellisesti parisuhteessa kun kirjoitat noin kauniisti kanssaihmisistä. Kaikki parisuhteessa olevat ihmiset ovat niin ihania ja täydellisiä. Olemme voineet ihastella tätä täydellisyyttä myös uutisten kautta (Kittilä, Joensuu to name a few).

Vierailija
40/75 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkajutuista esimerkki: olen erään julkisen sektorin hallinnossa töissä. Meillä on monenlaista työntekijää, pääosin kuitenkin sotealan ihmisiä. Eri työtehtävien ihmiset eivät ole juurikaan tekemisissä keskenämme, vaan hallinto kahvittelee keskenään jne. 

Meillä on kuitenkin oma kuntosali. Yksi sotealan naisihminen on alkanut moikkailemaan innokkaasti ja joskus kyselee tyyliin; "jaa tulitko tekemään viikonlopputreenin". Muut naiset eivät kummemmin moikkaile.

Onko kiinnostunut vai vain ystävällinen? En haluasi itse kuitenkaan tunkeilla tai olla tyly/röyhkeä. Pitäisi tulla selvä vihreä valo. Opiskeluaikana oli yksi tytsy, joka innokkaasti katseli kulmien alta joskus ja hymyili söpösti. En vain pitänyt paikkaa ja tilannetta sopivana mihinkään aloitteen tekemiseen...

M38

Asiallisen aloitteen voi tehdä. Kysy lenkille, pohjusta sitä ennen sillä miten tylsää on itekseen juosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän