Miten voi enää parisuhteita edes löytää yli 30-vuotiaana?
Elämän täyttää harrastukset ja työ. Harrastukset ovat miesvaltaisia tai sitten siellä on joku pariskunta. Sinkkunaisia ei niissä luuhaa. Yöelämä ei kiinnosta eikä napostele juurikaan. Tutuista suurin osa on hyvänpäiväntuttuja harrastuksista tai työpaikalta. Työpaikkaromanssit tietenkin vaihtoehto, mutta meillä on keski-ikä korkea ja olen itse nuorempien joukossa. Jos haluan lisääntymisikäisen, ei yli 50-vuotias mummo ole vaihtoehto.
Ja vaikka työpaikalla joku nuorempi osoittaisi mielenkiintoa, saa kyllä olla aika innokas että siellä uskaltaa mitään aloitetta tehdä. Tinderit jne kokeiltu.
Olisi kiva löytää sellainen naikkonen, jonka kanssa elämänarvot mätsäävät. Voisi lähteä liikkumaan; pyöräilemään, salille, juoksemaan jne. Get a point?
Kateellisena katselen joskus juoksulenkillä, kun jotkut miehet siellä juoksevat sporttisen naisensa kanssa.
M38
Kommentit (75)
Niin, tuntuu että ei kohtaa vapaita normaaleja tyyppejä missään. Olen 38 v nainen ja ihan kiva tyyppi. En haluaisi lisääntyä, miehellä saisi olla lapsia. Mutta en vaan tapaa tommosiä. Tinderiin en mene, baarista ehkä mutta ei oo löytynyt ja käyn nii harvoin.
Lisääntymisikäisen naisen? Oletko ollut vuosikausia parisuhteessa joka päättyi, vai oletko käyttänyt viimeiset 10v. sopivan naisen etsintään?
Tinder
Bumble
Okcupid
Badoo
Facebook dating
Sä et vaan ole tarpeeksi tasokas tavoittelemillesi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuntuu että ei kohtaa vapaita normaaleja tyyppejä missään. Olen 38 v nainen ja ihan kiva tyyppi. En haluaisi lisääntyä, miehellä saisi olla lapsia. Mutta en vaan tapaa tommosiä. Tinderiin en mene, baarista ehkä mutta ei oo löytynyt ja käyn nii harvoin.
Jos et suostu menemään tinderiin, ja käy baarissa vain harvoin, niin mistä sä ajattelit sen miehen löytää? Ajattelitko että se mies tulee sut kotoa hakemaan?
Ei niitä ihan oikeasti löydy. Ei oo ulkonäöllinen asia edes, toki olen aika itsenäinen ja menestynyt naiseksi eli varmaan pelotan tai jotain. Kukaan ei vaan halua sitoutua ja kaikki miehet samojen naisten perässä, se on koko tinder ja deittikulttuurin ydin. Valitettavasti jättää myös naiset lapsettomiksi ja parisuhteetta.
Työpaikkajutuista esimerkki: olen erään julkisen sektorin hallinnossa töissä. Meillä on monenlaista työntekijää, pääosin kuitenkin sotealan ihmisiä. Eri työtehtävien ihmiset eivät ole juurikaan tekemisissä keskenämme, vaan hallinto kahvittelee keskenään jne.
Meillä on kuitenkin oma kuntosali. Yksi sotealan naisihminen on alkanut moikkailemaan innokkaasti ja joskus kyselee tyyliin; "jaa tulitko tekemään viikonlopputreenin". Muut naiset eivät kummemmin moikkaile.
Onko kiinnostunut vai vain ystävällinen? En haluasi itse kuitenkaan tunkeilla tai olla tyly/röyhkeä. Pitäisi tulla selvä vihreä valo. Opiskeluaikana oli yksi tytsy, joka innokkaasti katseli kulmien alta joskus ja hymyili söpösti. En vain pitänyt paikkaa ja tilannetta sopivana mihinkään aloitteen tekemiseen...
M38
Jos sattuisin leskeytymään, niin en haluaisi edes yrittää löytää uutta miestä. Kuulostaa kauhean vaativalta ja vieraalta tuo deittailukulttuuri. Mun arvot eivät varmaan kohtaisi 80% kanssa. En tykkää käydä missään baareissa, juon joskus ehkä lasillisen viiniä, joten miehenkään ei ole soveliasta humaltua. Tykkään olla kotona, laittaa ruokaa ja leipoa. En ole mikään miss bikini-fitness, vaan näytän normaalilta naiselta (BMI 20), joka ei ehdi harrastaa hyötyliikuntaa enempää. Olen tylsä, perhekeskeinen tyyppi, joka uskoo Jumalaan ja käy silloin tällöin jopa sunnuntaisin kirkossa (siellä vanhojen ihmisten keskellä). Joten en usko, että olisin edes kiinnostava vaihtoehto kenellekään, varsinkaan näin 45-vuotiaana. Onneksi en joudu pohtimaan sitä, sillä olen onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkajutuista esimerkki: olen erään julkisen sektorin hallinnossa töissä. Meillä on monenlaista työntekijää, pääosin kuitenkin sotealan ihmisiä. Eri työtehtävien ihmiset eivät ole juurikaan tekemisissä keskenämme, vaan hallinto kahvittelee keskenään jne.
Meillä on kuitenkin oma kuntosali. Yksi sotealan naisihminen on alkanut moikkailemaan innokkaasti ja joskus kyselee tyyliin; "jaa tulitko tekemään viikonlopputreenin". Muut naiset eivät kummemmin moikkaile.
Onko kiinnostunut vai vain ystävällinen? En haluasi itse kuitenkaan tunkeilla tai olla tyly/röyhkeä. Pitäisi tulla selvä vihreä valo. Opiskeluaikana oli yksi tytsy, joka innokkaasti katseli kulmien alta joskus ja hymyili söpösti. En vain pitänyt paikkaa ja tilannetta sopivana mihinkään aloitteen tekemiseen...
M38
Miksi et mene juttelemaan sen moikkailijan kanssa? Miten voi olla tyly tai röyhkeä, jos menee juttelemaan? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
1. Ole hyvännäköinen -> 2. tee Tinder profiili -> 3. ala tapailemaan potentiaalisia naisia.
Ei se sen vaikeampaa ole.
En ole hyvännäköinen, ei ole ikinä ollut Tinderiä ja silti olen naisia löytänyt yli nelikymppisenäkin. Supliikki ja sulava käytös paikkaa monta puutetta.
M56
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
1. Ole hyvännäköinen -> 2. tee Tinder profiili -> 3. ala tapailemaan potentiaalisia naisia.
Tinderistä löytää parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Tunnen useamman parin, jotka löysivät toisensa tinderistä ja ovat jo naimisissa.
Esim. tinderistä ja okcupidista on pari kolmekymppistä miespuolista kaveriani löytänyt seurustelukumppanin. En ihan ymmärrä miksei joku suostuisi kokeilemaan noita jos ei ole muualta löytänyt. Hyvin paljon niissä on myös ihan normaalia porukkaa joka etsii pidempää suhdetta. Ystäväporukastani ainakin viisi on löytänyt nykyisen avo- tai aviopuolisonsa tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ihan oikeasti löydy. Ei oo ulkonäöllinen asia edes, toki olen aika itsenäinen ja menestynyt naiseksi eli varmaan pelotan tai jotain. Kukaan ei vaan halua sitoutua ja kaikki miehet samojen naisten perässä, se on koko tinder ja deittikulttuurin ydin. Valitettavasti jättää myös naiset lapsettomiksi ja parisuhteetta.
Kyllä se on ulkonäöllinen asia. Jos olisit hyvännäköinen, olisit yksi niistä naisista joita miehet tavoittelevat, eikä sinulla olisi tätä ongelmaa mistä nyt tuskailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Juuri näin. Olen 38 vuotias, ja tuttavapiirissäni lähes kaikki uudemmat suhteet on alkanut nimenomaan tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Tunnen useamman parin, jotka löysivät toisensa tinderistä ja ovat jo naimisissa.
Olen luullut että sieltä löytää vain panoseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Esim. tinderistä ja okcupidista on pari kolmekymppistä miespuolista kaveriani löytänyt seurustelukumppanin. En ihan ymmärrä miksei joku suostuisi kokeilemaan noita jos ei ole muualta löytänyt. Hyvin paljon niissä on myös ihan normaalia porukkaa joka etsii pidempää suhdetta. Ystäväporukastani ainakin viisi on löytänyt nykyisen avo- tai aviopuolisonsa tinderistä.
Samaa mieltä. En voi käsittää ihmisiä jotka haluavat kumppanin, mutta eivät ole valmiita tekemään mitään asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ulkonäöllinen asia. Jos olisit hyvännäköinen, olisit yksi niistä naisista joita miehet tavoittelevat, eikä sinulla olisi tätä ongelmaa mistä nyt tuskailet.
Luulen, että tuo miesten sitoutumiskammo on suurin syy. Täkäläisessä kulttuurissa ei tarvitse mennä naimisiin saadakseen pildeä.
Vierailija kirjoitti:
Millionairematch alle 200k ryhmä. Nimenomaan toivotaan itsenäisiä naisia.
Helposti.