Deitti mies hiljeni kun sai seksiä
Ehdimme nähdä kaksi kertaa, vaikutti potentiaaliselta poikaystävämateriaalina mutta ainoa miinus oli että koitti saada molempina iltoina luokseen käymään lopuksi. Se onnistui nyt toisilla deiteillä ja sen jälkeen mies on alkanut vastailemaan hitaammin. Tällä hetkellä hiljentynyt ja ei näy whatsappissa, tulee olo onko tämä nyt se kuuluisa ghostaus mikä on tulossa. MIten tämä aina vaan toistuu ja tuntuu että onko tuolla enään kunnollisia miehiä ollenkaan? Miten aina törmään näihin samanlaisiin tapauksiin?
Kommentit (206)
Matthew25V kirjoitti:
No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.
Mutta mies siis voi sitä omaa elintään jakaa vaikka kuinka helposti mutta maineeseen se ei vaikuta mitenkään vai? Kunnon kaksoisstandardi. Itse kyllä en kauhean korkealle arvosta myöskään miehiä jotka jakelee itteään kaikille. Näkisin että heillä on seksiaddiktio/itsetunto-ongelma, tuskin ovat uskollisia parisuhteessakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se syy, miksi naiset eivät saa "kuin vain seksiä", johtuu siitä kun he kelpuuttavat vain 20 % parhaimmat miehet. Tämän takia näillä 20 % miehillä on vientiä ihan hirveä määrä ja muut saavat mitä saavat. Tämän viennin vuoksi heillä ei ole edes aikaa tutustua noihin naisiin, vaan seksiinhän se menee. Jos tutustuisivat muihinkin miehiin, niin saisivat sitten muutakin kuin pelkkää seksiä.
No melkoinen osa taviksista on kuitenkin parisuhteessa joten ehkä ongelma onkin vain se että eivät jostain syystä kelpuuta juuri sinua?
Ei se nyt ihan noin mene. Melko moni nainen on sinkku tai sitten jossain muutaman kk:n tai vuoden parisuhteessa kerrallaan. Silloin kun tämä yksi nainen "varaa" sitä 20 % kuuluvaa miestä, niin loput naiset harrastavat yhden yön juttuja näiden 20 % miesten kanssa enimmäkseen ja joskus harvoin kelpuuttavat muitakin, oli näiden naisten oma taso mitä tahansa. Tämän lisäksi jotkut 20 % miehet voivat olla on/off -suhteissa ja/tai kerralla "suhteessa" monen eri naisen kanssa, tai vaikka vain "deittailevat" näitä naisia niin kauan kunnes jompi kumpi kyllästyy ja sitten 20 % mies siirtyy seuraaviin naisiin. On myös olemassa sellaisia 40-50v 20 % miehiä, jotka eroavat vaimostaan heti kun lapsi on 18v ja ottavat jonkun parikymppisen naisen itselleen, koska nämä parikymppisetkin ennemmin ottavat siihen 20 % parhaimmistoon kuuluvan vanhemman miehen kuin itsensä ikäisen alle 20 % parhaimmistoon kuuluvan. Naiset toimivat hypergamisesti ja siitä on tehty lukuisia tutkimuksia ja tilastoja.
Sinulla on joku fiksaatio tuohon 20 prosenttiin ja pyörittelet sitä sitten ympäri moneen kertaan. Mutta kertaakaan et pystynyt selittämään miten valtaosa ihan tavallisista miehistä voi olla parisuhteessa jos vain 20% miehistä kiinnostaa naisia? Oletko koskaan ajatellut että meillä on kahdet ihan erilliset pariutumismarkkinat jotka toimivat eri säännöillä? On se 20% porukka jonka sinä näet ja sitten ne tavikset jotka pariutuvat keskenään sen kummempaa meteliä siitä pitämättä.
Matthew25V kirjoitti:
No näin miehenä voin sanoa että jos nainen noin helposti piparia jakaa niin ei minua kyllä mikään vakava seurustelu hänen kaltaisensa kanssaan kiinnosta. Toki voin jättää kyseisen naisen roikkumaan ja joskus käydä polkemassa jos nainen edelleen antaa mutta parisuhdetta teidän välille ei synny. Tarkoitukseni ei ole pahoittaa kenenkään mieltä, kerron vain miehen näkökulman asiaan.
Itsekin jaat helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matthew25V kirjoitti:
Okei! Mikä olisi hyvä aika mennä sänkyyn, missä vaiheessa tapailua?
Hyvin alussa, eli toisin kuin tuo nuorimies väittää. Naisen "antaminen" heijastaa seksin määrää sitten tulevaisuudessa, jos mies oottelee montakin viikkoa niin 10 vuoden päästä saa ootella taas viikkoja. Kannattaa edes yrittää valita miten paljon seksi mahdollisesti naista kiinnostaa jatkossa.
Olen huomannut, että seksin määrä alussa ei oikein korreloi sen määrään vuosien jälkeen.
Ei niin mutta asenne seksiin kyllä korreloi. Jos seksi on jotenkin muusta elämästä irrallinen asia joka vaatii aina jotain erityistä tai on joku oman itsetunnon pönkittäjä niin seksiä tuskin on pitkässä juoksussa kovin paljon. Jos taas seksi on luonnollinen osa elämää, oli se elämäntilanne mikä vain, niin se tulee olemaan osa elämää aina.
Se asenne voi johtua siitäkin, että ei pidä vielä toista niin tuttuna kumppanina, varsinkin kun nykyisin on niin kiire sinne sänkyyn hypätä.
No minusta se luonnollinen suhde seksiin tarkoittaa juuri sitä että seksiä on sitten kun se itsestä tuntuu hyvältä mutta ei lasketa onko nyt sitten oikein antaa ekoilla treffeilla vai vasta viidennellä. Seksiä on sitten kun se luonnostaan tulee ja se voi olla heti tai vuoden päästä.
Ei kyllä se on aivan väärä kumppani jos se on vuoden päästä.
Paitsi jos se kumppanikin haluaa vasta vuoden päästä. Silloinhan on kaksi samanlaista löytänyt toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matthew25V kirjoitti:
Okei! Mikä olisi hyvä aika mennä sänkyyn, missä vaiheessa tapailua?
Hyvin alussa, eli toisin kuin tuo nuorimies väittää. Naisen "antaminen" heijastaa seksin määrää sitten tulevaisuudessa, jos mies oottelee montakin viikkoa niin 10 vuoden päästä saa ootella taas viikkoja. Kannattaa edes yrittää valita miten paljon seksi mahdollisesti naista kiinnostaa jatkossa.
Olen huomannut, että seksin määrä alussa ei oikein korreloi sen määrään vuosien jälkeen.
Ei niin mutta asenne seksiin kyllä korreloi. Jos seksi on jotenkin muusta elämästä irrallinen asia joka vaatii aina jotain erityistä tai on joku oman itsetunnon pönkittäjä niin seksiä tuskin on pitkässä juoksussa kovin paljon. Jos taas seksi on luonnollinen osa elämää, oli se elämäntilanne mikä vain, niin se tulee olemaan osa elämää aina.
Se asenne voi johtua siitäkin, että ei pidä vielä toista niin tuttuna kumppanina, varsinkin kun nykyisin on niin kiire sinne sänkyyn hypätä.
No minusta se luonnollinen suhde seksiin tarkoittaa juuri sitä että seksiä on sitten kun se itsestä tuntuu hyvältä mutta ei lasketa onko nyt sitten oikein antaa ekoilla treffeilla vai vasta viidennellä. Seksiä on sitten kun se luonnostaan tulee ja se voi olla heti tai vuoden päästä.
Ei kyllä se on aivan väärä kumppani jos se on vuoden päästä.
Paitsi jos se kumppanikin haluaa vasta vuoden päästä. Silloinhan on kaksi samanlaista löytänyt toisensa.
Tai sitten huomaa tehneensä kauhean virheen.
Ehkä mies oli ihan vilpittömästi kiinnostunut sinusta, mutta ei kokenut että teillä oli sängyssä oikeanlaista kemiaa, ja tämän takia on nyt menettänyt kiinnostustaan.
Jos seksi olisi ollut hyvää, niin miehen kiinnostus sinua kohtaan olisi todennäköisesti vain kasvanut lisää seksin harrastamisen jälkeen. Mutta nyt kävi toisin päin ja miestä ei enää ilmeisesti kiinnosta, joten voidaan varmaan päätellä että te ette vaan olleet seksuaalisesti yhteensopivia.
Semmoista se on, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se syy, miksi naiset eivät saa "kuin vain seksiä", johtuu siitä kun he kelpuuttavat vain 20 % parhaimmat miehet. Tämän takia näillä 20 % miehillä on vientiä ihan hirveä määrä ja muut saavat mitä saavat. Tämän viennin vuoksi heillä ei ole edes aikaa tutustua noihin naisiin, vaan seksiinhän se menee. Jos tutustuisivat muihinkin miehiin, niin saisivat sitten muutakin kuin pelkkää seksiä.
No melkoinen osa taviksista on kuitenkin parisuhteessa joten ehkä ongelma onkin vain se että eivät jostain syystä kelpuuta juuri sinua?
Ei se nyt ihan noin mene. Melko moni nainen on sinkku tai sitten jossain muutaman kk:n tai vuoden parisuhteessa kerrallaan. Silloin kun tämä yksi nainen "varaa" sitä 20 % kuuluvaa miestä, niin loput naiset harrastavat yhden yön juttuja näiden 20 % miesten kanssa enimmäkseen ja joskus harvoin kelpuuttavat muitakin, oli näiden naisten oma taso mitä tahansa. Tämän lisäksi jotkut 20 % miehet voivat olla on/off -suhteissa ja/tai kerralla "suhteessa" monen eri naisen kanssa, tai vaikka vain "deittailevat" näitä naisia niin kauan kunnes jompi kumpi kyllästyy ja sitten 20 % mies siirtyy seuraaviin naisiin. On myös olemassa sellaisia 40-50v 20 % miehiä, jotka eroavat vaimostaan heti kun lapsi on 18v ja ottavat jonkun parikymppisen naisen itselleen, koska nämä parikymppisetkin ennemmin ottavat siihen 20 % parhaimmistoon kuuluvan vanhemman miehen kuin itsensä ikäisen alle 20 % parhaimmistoon kuuluvan. Naiset toimivat hypergamisesti ja siitä on tehty lukuisia tutkimuksia ja tilastoja.
Sinulla on joku fiksaatio tuohon 20 prosenttiin ja pyörittelet sitä sitten ympäri moneen kertaan. Mutta kertaakaan et pystynyt selittämään miten valtaosa ihan tavallisista miehistä voi olla parisuhteessa jos vain 20% miehistä kiinnostaa naisia? Oletko koskaan ajatellut että meillä on kahdet ihan erilliset pariutumismarkkinat jotka toimivat eri säännöillä? On se 20% porukka jonka sinä näet ja sitten ne tavikset jotka pariutuvat keskenään sen kummempaa meteliä siitä pitämättä.
Tuo nyt on ihan höpöhöpöä. Jos katsot tilastoja, niin Suomessa ennen ikävuotta 55 miehiä on aina naisia enemmän n. 5 prosenttia. Silti n. 30 % suomalaisista miehistä elää ilman/melkein ilman naisjuttuja samalla kun sinkkunaiset nus...vat menemään. Kaiken järjen mukaan, koska miehiä on niin paljon enemmän, niin sinkkunaisia ei tulisi olla juuri yhtään ja vain n. 5 % miehistä tulisi olla ilman naista. Näin ei kuitenkaan ole, sillä naiset ovat todella nirsoja miesten suhteen. Sovitaan vaikka arvoasteikko 1-10 (objektiivisella tasolla, ei siten miten naiset vääristelevät). Tilastojen mukaan naisten mielestä 7/10 mies on "tavallisen" näköinen, 6/10 "ok" ja täysin keskiverto 5/10 mies jo mitäänsanomattoman näköinen. Satavarmasti vain 7-10 miehet voivat löytää naisen ja 5-6 miehet vain silloin, jos muut ominaisuudet kompensoivat todella paljon tätä ulkonäön "puutetta" (joka siis on ongelma vain naisille). 4 miehet saavat joskus harvoin yhden yön juttuja ja todella harvoin pitkäaikaista suhdetta. 1-3 miehet eivät saa mitään. Naisista jo 5/10 saa 8-9 miehiä, 4/10 5-7 miehiä ja 3/10 jotain 4-5 tason miehiä. 2 tason nainen saa vain epätoivoisia miehiä ja 1 tuskin mitään tai jotain tosi jämämiehiä. Tämän vuoksi vaikka Suomessa onkin miehiä liikaa, on naisia jostain kumman syystä aina sinkkuna ja "yksin", vaikka se naisen "yksin" on sitä, että on kavereita ja miesystävä tai tinderissä jatkuvasti sutinaa yms. On lottovoitto syntyä naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olit miehen mielestä surkea sängyssä? Liian estynyt ja varautunut?
Lahna like
Vierailija kirjoitti:
Ota opiksi ja harjoitettele parempaa seksiä seuraavalle kerralle.
Minut jätti kahden kerran jälkeen mies, joka ei edes saanut minua kunnolla lämpenemään. Oli työntämässä vaan vauhdilla kuivana sisään parin minuutin pussailun jälkeen. Itse akti oli sitten max. minuutin kunnes mies tuli ja sen jälkeen lähti sängystä pois ja jätti minut sinne yksin makaamaan. Seuraavalla kerralla ilmaisi haluavansa suuta repimällä mua tukasta sinne alas. Kaiken lisäksi miehellä oli vielä todella pieni elin. Siis todella pieni.
Jos mun pitäis harjoitella parempaa seksiä niin pitäisi kyllä jonkun muunkin.
Naiset aina vaan yllättyy kun pelimies pelaa, ootte te niin lutusia mussukoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut jätti kahden kerran jälkeen mies, joka ei edes saanut minua kunnolla lämpenemään. Oli työntämässä vaan vauhdilla kuivana sisään parin minuutin pussailun jälkeen. Itse akti oli sitten max. minuutin kunnes mies tuli ja sen jälkeen lähti sängystä pois ja jätti minut sinne yksin makaamaan. Seuraavalla kerralla ilmaisi haluavansa suuta repimällä mua tukasta sinne alas. Kaiken lisäksi miehellä oli vielä todella pieni elin. Siis todella pieni.
Jos mun pitäis harjoitella parempaa seksiä niin pitäisi kyllä jonkun muunkin.
No tuossa tapauksessa et varmaan harmittele, jos deitti hiljenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun pitäis harjoitella parempaa seksiä niin pitäisi kyllä jonkun muunkin.No tuossa tapauksessa et varmaan harmittele, jos deitti hiljenee?
Silloin harmittelin koska mies oli muuten söpö, jälkikäteen en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahna like
Itse olen joskus ollut lahna, koska olen ollut niin ihastunut että olen ollut kauhusta kankeana. Se paranee muutaman kerran jälkeen, kun jännitys helpottaa, mutta kaikki ei jaksa odottaa. Mitä varten pitäisi heti ekalla kerralla olla kaiken maailman sirkustemppuja?
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kyseinen mies välttämättä edes ollut mikään pelimies. Saattoi olla ihan tavallinen kunnon mies, joka vaan ei kokenut seksuaalista kipinää ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä kyseinen mies välttämättä edes ollut mikään pelimies. Saattoi olla ihan tavallinen kunnon mies, joka vaan ei kokenut seksuaalista kipinää ap:n kanssa.
Tämä. Ei kaikki ole pelimiehiä, jotka haluavat että suhde toimii myös sängyssä. Eikä se välttämätön ole edes huonosta seksistä kiinni. Joskus huuma vaan kosahtaa siihen kun seksuaalinen jännite laukeaa. Toteaa, ettei tuo ihmisenä sitten ollutkaan se jonka kanssa haluan jatkaa suhteen virittelyä.
no mies ei ostanut lehmää koska sai maitoa ilmaiseksikin....maailmanhistorian vanhin stoori....kerro jotain uutta. Tätä vartenhan on keinot keksitty jo A.D.10 000 vuonna. Mennään naimisiin kun kylä todistaa naimakauppoja. Sen jälkeen ei enää ghostata eikä akkaa vaihdella tai tullaan hakemaan jalkapuuhun kylän miesten joukolla. Vimeisenä keinona kuriinsaattamisessa on hirsipuu.
Ap, I feel you! Itsellä sama homma, ihminen johon olin korviani myöten rakastunut lemppasi parin seksikerran jälkeen. Kyllähän se iskee todella lujaa vyön alle. Ajatukset, että olinko minä tosiaan niin huono ettei kiinnostanut, vai - vielä pahempaa - oliko minun luonteeni niin surkea ettei kiinnostus säilynyt vaikka kroppa kelpasikin.
Vierailija kirjoitti:
no mies ei ostanut lehmää koska sai maitoa ilmaiseksikin....maailmanhistorian vanhin stoori....kerro jotain uutta. Tätä vartenhan on keinot keksitty jo A.D.10 000 vuonna. Mennään naimisiin kun kylä todistaa naimakauppoja. Sen jälkeen ei enää ghostata eikä akkaa vaihdella tai tullaan hakemaan jalkapuuhun kylän miesten joukolla. Vimeisenä keinona kuriinsaattamisessa on hirsipuu.
Ja sekö sitten on kivaa, kun kumppani on pakotettu pysymään rinnalla?