APUA!!! PANIIKKI!!!
Auttakaa, sain kutsun kuulusteluun, epäiltynä lievästä petoksesta. Eikä mulla ole _mitään_ hajua mistä ihmeestä on kyse?!!! En ole koskaan yrittänyt huijata ketään, vielä vähemmän näpistellyt tms. Mitä pitää tehdä että moisesta epäillään??
Mistä on kyse? Pelottaa :((((((
Kommentit (48)
niin saako postimyynnistä mitään ns. käsirahalla? Että maksaa osan tilausta hakiessa ja loput saa sitten vaikka laskulla? Mietin vain että jos vaikka hobbyhallista ontilattu jotain arvokkaampaa ja maksettu käsiraha, mutta ei loppua? Tuleeko siitä lievä petos?
ap
joka ei ole tilannut postimyynnistä mitään vuosiin ilman että on maksanut kaiken jo postissa...
ap, joka on edelleen ihan ihmeissään..
onko mitään mahdollisuutta että mun nimiin on tilattu/ostettu jotain?
Kävin sunnuntaina poliisilla kuulemassa asian. Kyse oli kirjastonkirjoista jotka oli jääneet palauttamatta ja unohtuneet laatikonpohjalle. Kyllä mua siellä hävetti, mut poliisisetä vain sanoi että en ole ainoa jolle käy niin ja ei mitään hätää. Taisin olla tosi syyllisen ja pelokkaan oloinen siinä poliisin luona istuessani. Kamalaa. Palautan kirjat heti tällä viikolla ja asia on sillä selvä. Ei tule mitään muuta, ei edes sakkoa. Paitsi tietenkin sitten kirjastosta se myöhästymismaksu jne, mut muuten.
Loppu hyvin, kaikki hyvin..
en ole koskaan tiennyt, että kirjastokirjojen palauttamatta jättäminen saattais jotain kakkua tietää... ei sillä, eipä noita ole ikiajoiksi jäänyt palauttamattakaan ;)
hyvä ap, ettei tuon pahempaa.
Ja eikö ne mene perintäänkin jos ei palauteta...
Mutta tämä siis varoituksena kaikille muillekin dementiaa sairastaville.. Kiitos kun olitte hengessä mukana pahimman kriisini keskellä ;)
ap
Hyvä ettei mitään sen vakavampaa!
Mulle räpsähti tänään postilaatikkoon kirje kirjastosta, että yksi kirja on palauttamatta. Muistin, että olin sen palauttanut muiden kanssa kerrankin ajoissa. Edellinen sakko kun oli 28 euroa ja rupesi ärsyttämään tämä oma muistamattomuuteni. No soitin sitten pikaisesti kirjastoon aiheettomasta kirjeestä ja niin selvisi, ettei itsepalveluautomaatti ollut kirjannut palautusta ylös. Onneksi sain lapun, kirja löytyi kirjastosta ja homma selvisi.
Olkaa siis tarkkana muutkin automaattien ja postien kanssa;)
Siis missä ajassa viedään rikostutkintaan?
Mietin vain että mikähän aikahaarukka tässä mun tapauksessa mahtaa olla kyseessä? ap
..joka pohtii tosissaan nyt tuota mun henkkareitten käyttöä..