Veikkaan että on tulossa mielenosoituksia näistä leikkauksista
Meinaatteko osallistua jos sellaisia järjestetään?
Kommentit (108)
Ei ole tarvetta. Tämän pienen hippiäisen, liian isojen simälasien kantajan hallitus kaatuu ennen syksyä. Orpo on täysin kujalla, ei kukaan ota tätä käppänää vakavasti, Marinin jälkeen. Orpolle nauraa aidan harakatkin. Tämä ruma pikku- ukko Eu: n neuvotteluissa, oh my good!
Vierailija kirjoitti:
Kermaperseet taitaa pelkää näitä mielenosoituksia.
Ai niitä, kun se mutisette kahvipöydässä?! Muahhahhaaah. Onpa hurjaa.
Ei Suomessa kukaan mitään mieltä oikeiden asioiden puolesta osoita. Pitäisi olla jo kovaa vauhtia matkalla kohti pääkaupunkia hangot ja soihdut tanassa, mutta täällä sitä vain vingutaan vauvapalstalla.
Kyllä ottaa vihervasureilla edustuksellinen demokratia koville. Kansa äänesti oikeistohallituksen ja saa nyt oikeistolaista politiikkaa. Korkea aika saada maahan jonkinlainen kulukuri.
Huono juttu on se, että lapsilisästä ei vieläkään tehty tarveharkintaista.
Toivotaan ettei tule tämmöisiä mielareita....
En välttämättä, jolleivat osu omaan nilkkaan . Asumistukea tai toimeentulotukea en ole koskaan saanut eikä läheisetkään. Lapsi on työtön, muttei ansiosidonnaisella. Tosin ymmärrän kyllä , että nyt puhuu raha ja köyhät lytätään . Periaatteessa voisin osallistuakin . Kun se raha on usein siellä veroparatiiseissa eikä oikeasti Suomen taloutta tukemassa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa vihervasureilla edustuksellinen demokratia koville. Kansa äänesti oikeistohallituksen ja saa nyt oikeistolaista politiikkaa. Korkea aika saada maahan jonkinlainen kulukuri.
Älä puhu koko kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu koko kansasta.
Puhun juuri siitä mistä haluan. Kansa on äänestänyt ja tämä on tulos. Mikä siinä on epäselvää?
Täytyy ensin odotella kunnes AY-liike ärähtää ja sitten lähden niiden vanavedessä mukaan mielenosoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa kukaan mitään mieltä oikeiden asioiden puolesta osoita. Pitäisi olla jo kovaa vauhtia matkalla kohti pääkaupunkia hangot ja soihdut tanassa, mutta täällä sitä vain vingutaan vauvapalstalla.
Sikäli totta, että esim. Ranskassa on erilainen meininki ja Orpo olisi helisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu koko kansasta.
Puhun juuri siitä mistä haluan. Kansa on äänestänyt ja tämä on tulos. Mikä siinä on epäselvää?
Osa kansasta on äänestänyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska nämä leikkaukset on pakollisia. Uusi nousukausi on nyt vain pakko saada
Mitä sillä nousukaudella tehdään jos ihmiset voi huonosti.
Ihmisten pitää mennä töihin. Ja se nousu on välttämättön että sitä rahaa olisi jaettavaksi. Ei voi jakaa mitään. mitä ei ole.
KUten ei niitä töitäkään. kukkuu.
Täällä on työvoimapula. Sen kun menette töihin.
Missä täällä? Kerro, niin muutan sinne. Suomessa ei ainakaan ole. Olen 2 vuoden aikana hakenut mm. siivoojaksi, myyjäksi, pakkaajaksi, kouluavustajaksi jne. + niille aloille, joilla minulla on koulutus. Alle 10 haastattelua, enkä ole saanut töitä. Kahdesti olen ollut ainoa hakija, eikä minua edes haastateltu. Molempiin paikkoihin olin kelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei mulla ainakaan ole vielä mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu koko kansasta.
Osa kansasta on äänestänyt!
Suu kiinni ne, jotka eivät äänestäneet. Tätä saa kun ei äänestä.
T. äänestänyt köyhä
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu on se, että lapsilisästä ei vieläkään tehty tarveharkintaista.
Ei kokoomus omien lastensa pesämuniin kajoaisi, hulluko olet :D
Minä en lähde mielenosoituksiin koska elätätte mielummin haittamaahanmuutoa ja halpatyövoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne mielenosoitukset alkaa, samoin lakkosumat, odottakaa..
Opettajien pitäisi ainakin mennä lakkoon. Kukaan ei enää tee määräaikaisen opettajan töitä, kun ansiosidonnaiseen vaadittava 12kk työssäoloehto ei täyty, kun määräaikaisuudet on vain max 9 kk.
Ai sun töissä vai. No ilmianna työpaikkasi johon voi hakea työntekijäksi.