Veikkaan että on tulossa mielenosoituksia näistä leikkauksista
Meinaatteko osallistua jos sellaisia järjestetään?
Kommentit (108)
Edellinen hallitus pisti rahaa menemään. Nyt paikataan tuota vajetta. Syy ei ole nykyhallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus pisti rahaa menemään. Nyt paikataan tuota vajetta. Syy ei ole nykyhallituksessa.
Jankuti jankuti joka ketjuun.
Kokoomuksen vallassaolon aikana valtionvelka kaksinkertaistui.
Tuota faktaa kokoomus pyrkii aina salaamaan ja hyssyttelemään, heidän aikana rahat vaan annettiin kaikista rikkaimille ultra rikkaille veronmaksajien selkänahasta.
Kyllä uskon, että kansa lähtee tämän hallituksen aikana taas kaduille ja toreille, mutta sitä on mahdoton ennustaa, että mikä sitten on käytännössä se asia, joka saa ihmiset liikkeelle. Joskushan se voi olla joku suhteellisen pienikin asia, joka vaan herättää suuria tunteita. Joka tapauksessa, olen valmis nostamaan takamukseni ja liittymään joukkoon, jos tarve tulee!
Itänaapuri kiittää Suomen sisäisistä levottomuuksista. Pyrkii vaikuttamaan, kuten trumpilaisiin Yhdysvalloissa.
Uuden hallituksen ei olisi pitänyt ruveta keikuttamaan yhteiskuntarauhaa tässä maailmantilanteessa.
Hulluinta on että käytännössä kaikki muut hallituspuolueet söivät vaalilupauksensa, paitsi Kokoomus.
Perustaltaan hallitusohjelma on kokonaan Kokoomuksen sanelema. Seuraavissa vaaleissa Perussuomalaiset kokevat Keskustapuolueen kohtalon, Kristilliset menettää muutaman paikan ja RKP:tä äänestää taas samat ruotsinkieliset , jotka olisivat voineet äänestää myös Kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
En, koska nämä leikkaukset on pakollisia. Uusi nousukausi on nyt vain pakko saada
Uusi nousukausi🤣🤣🤣 anna mun nauraa.
Todellakin aion osallistua jos mielenosotuksia tulee. En tosin leikkauksien takia vaan työehtosopimuksien heikennysten takia. Ne on oikeesti se aidosti äärimmäisen paha asia joka ei ees nosta kansantaloutta
Liimanhaistelijat taas aikovat siis pitää mielenosoituksiaan mikä tarkoittaa lähinnä ihmisten autojen rikkomista ja pyörätelineiden heittämistä ikkunoista sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska nämä leikkaukset on pakollisia. Uusi nousukausi on nyt vain pakko saada
Uusi nousukausi🤣🤣🤣 anna mun nauraa.
Jaaha sulla se on korkki auki heti aamusta.
Äänestin kokoomusta syystä, joten en osallistu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele vaikka pikkupetterin pää keikahtaa kun joku suuttuu
Jep. Kun ei ole jollakulla enää töitä ja mitään menetettävää kun "asiallisesta syystä" saanu potkut niin voipi alkaa poliitikkoja pelottaa . Mua ainaki pelottas
Vierailija kirjoitti:
En, koska ne leikkaukset on pakollisia. Ei voi käyttää rahaa jota ei ole.
Juuri nämä leikkaukset eivät missään nimessä olleet pakollisia. Samat rahat olisi voinut säästää esimerkiksi eläkekatolla, yritystukien rajauksilla, tuloveron kiristyksellä ja osinkojen lähdeverolla.
PutinKiittää kirjoitti:
Itänaapuri kiittää Suomen sisäisistä levottomuuksista. Pyrkii vaikuttamaan, kuten trumpilaisiin Yhdysvalloissa.
Uuden hallituksen ei olisi pitänyt ruveta keikuttamaan yhteiskuntarauhaa tässä maailmantilanteessa.
Hulluinta on että käytännössä kaikki muut hallituspuolueet söivät vaalilupauksensa, paitsi Kokoomus.
Perustaltaan hallitusohjelma on kokonaan Kokoomuksen sanelema. Seuraavissa vaaleissa Perussuomalaiset kokevat Keskustapuolueen kohtalon, Kristilliset menettää muutaman paikan ja RKP:tä äänestää taas samat ruotsinkieliset , jotka olisivat voineet äänestää myös Kokoomusta.
Ei jumalauta mikä logiikka! Punikit uhkailevat väkivaltaisuuksillaan ja sinun mielestäsi se on hallitus joka keikuttaa yhteiskuntarauhaa.
En, koska olen aina käynyt töissä, myös matalapalkkaisissa. Olen varmaan silloinkin töissä kun nämä mielenosoitukset mahdollisesti järjestetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kun ei ole jollakulla enää töitä ja mitään menetettävää kun "asiallisesta syystä" saanu potkut niin voipi alkaa poliitikkoja pelottaa . Mua ainaki pelottas
Uhkaile mätäpunikki uhkaile.
Miksi ette osoittaneet mieltä kun Sanna kantoi lasteittain rahoja Espanjaan , Italiaan ja Kreikkaan. Ja nyt on uuden hallituksen pakko tehdä leikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
En, koska ne leikkaukset on pakollisia. Ei voi käyttää rahaa jota ei ole.
Ootko vähän hidas???
Ihan hyvin sitä "olematonta" rahaa käytetään mm miljardien edestä turun radan rakentamiseen orpolle jotta pääsee 13 minuuttia nopeammin kulkemaan.
Rahaa on. Mutta vain rikkaille. Ja sun kaltaiset i d i oo t i t nielee kaiken pskn
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette osoittaneet mieltä kun Sanna kantoi lasteittain rahoja Espanjaan , Italiaan ja Kreikkaan. Ja nyt on uuden hallituksen pakko tehdä leikkauksia.
Kokoomus on kaikkein EU myönteisin puolue. Luuletko että he eivät maksa penniäkään EUlle??
Ai että on yksinkertaista porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkaile mätäpunikki uhkaile.
kuka tääl on uhkaillu. Se on vaan fakta et ihminen on vaarallinen eläin kun ajetaan nurkkaan. Ja on vastuutonta ja puhdasta pahuutta tehdä päätöksiä jotka ajaa ihmisiä sellasiin tilanteisiin. Taidat olla yksi niistä kielenkäytöstä päätellen