Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ajoi sinut pettämään?

Vierailija
16.06.2023 |

Mikä ajoi sinut pettämään?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen ihastuminen ajoi minut pettämään. Seurustellessani ihastuin tulisesti poikaystäväni komeaan kaveriin. Kerran sitten tuli tilaisuus, missä hänellä oli vain kylpypyyhe päällä. Vedin pyyhkeen pois ja otin suihin vaikka muuten inhoan suihinottoa. Sillä hetkellä kun hän laukesi suuhuni minua jo kadutti, ja olisin vain halunnut pois tilanteesta. 

Joo, ei olis kivaa, jos tyttis ottais poskeen mun kavereilta vaikka ei siitä tykkää, ja multa ei kertaakaan. Oma tyttöystävä myönsi pikkusievässä, että voisi imeä yhtä julkkista jos saisi, mutta ei ikinä ole halunnut tuoda suutaan mun napaa alemmas, vaikka olen vihjaillut, että tykkäisin siitä. No, jos pettäminen tapahtuu vain pään sisällä, niin ei kai se ole pettämistä. En siis tarkoita sitä julkkiksen kalua fyysisesti tyttöystäväni suussa ja pään sisällä

Siinä konkreettinen raja pettämiseen, onko se poika vain kuvannollisesti, vai konkreettisesti pään sisällä. Tai vastaavasti, onko se tytön nimi ihan kielen päällä, vai onko se tyttö kielen päällä. Hauskaa tämä suomen kieli.

Vierailija
42/43 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämään? Tämä on asia jota ollaan puitu meillä. En koskaan fyysisesti koskenutkaan työtoveriini. Ajatuksissani monesti kylläkin ja monella tapaa. Ihastuin korviani myöten. Mutta se, minkä kumppanini kokee pettämisenä on se, että työtoveri vei kaiken aikani. Jaoin ajatukseni hänelle, en enää kumppanilleni. Kotona ollessa olin omissa maailmoissa ja ajattelin vain häntä. Töissä kävimme kaikki keskustelut asioista ja tuntui hyvältä. Kotona tein yksikseni asioita ja ajattelin vain häntä. Viestittelimme hiukan myös vapaa ajalla. Kumppani kokee että petin häntä henkisesti jättämällä täysin ulkopuolelle. Alkuun en ymmärtänyt ihastunut kun olin. Nyt jälkeenpäin näen mitä tarkoitti. Kamalaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei ole sinulle koskaan läsnä ja ajattelee vain jotain toista ja jakaa omat ajatukset vain jollekkin muulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämään? Tämä on asia jota ollaan puitu meillä. En koskaan fyysisesti koskenutkaan työtoveriini. Ajatuksissani monesti kylläkin ja monella tapaa. Ihastuin korviani myöten. Mutta se, minkä kumppanini kokee pettämisenä on se, että työtoveri vei kaiken aikani. Jaoin ajatukseni hänelle, en enää kumppanilleni. Kotona ollessa olin omissa maailmoissa ja ajattelin vain häntä. Töissä kävimme kaikki keskustelut asioista ja tuntui hyvältä. Kotona tein yksikseni asioita ja ajattelin vain häntä. Viestittelimme hiukan myös vapaa ajalla. Kumppani kokee että petin häntä henkisesti jättämällä täysin ulkopuolelle. Alkuun en ymmärtänyt ihastunut kun olin. Nyt jälkeenpäin näen mitä tarkoitti. Kamalaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei ole sinulle koskaan läsnä ja ajattelee vain jotain toista ja jakaa omat ajatukset vain jollekkin muulle.

Mun ex-mies jäi kiinni reilu pari vuotta kestäneestä salasuhteesta ja todellakin loukkaannuin enemmän siitä suhteen henkisestä puolesta. Salasuhteen kanssa jaettiin seikkailuja, häntä huomioitiin ja hänelle suunniteltiin yllätyksiä. Hän oli mielessä heti aamusta sekä viimeisenä illalla ja toki myös siinä välissä. Suhteen aikana hän oli ainoa oikea ja sielunkumppani, jota minä en ilmeisesti koskaan ollut. Tällaista minulle ei ainakaan koskaan kerrottu. Se että panivat oli oikeastaan ihan sama, mutta se rakastuminen ja minun sulkeminen kaiken ulkopuolelle oli paljon rankempaa mulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme