Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ajoi sinut pettämään?

Vierailija
16.06.2023 |

Mikä ajoi sinut pettämään?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin illanvietossa, ja yksi nainen oli piirittänyt loppuillasta aika tiiviisti, ja vihjaillut, että voitaisi mennä yhdessä hänen huoneeseensa. Olin kuitenkin kieltäytynyt kohteliaasti. Aamuyöstä olin yksin keittiössä kylpytakissa, kun sama nainen putkahti sinne. Hän työnsi minut istumaan jakkaralle, veti kylpytakkini auki, ja samalla liikkeellä toi päänsä syliini, ja otti kaluni suuhunsa. Siinä tilannteessa se vain on inhimillisesti mahdotonta estellä, kun tunnet kuinka kaluasi imetään kuumalta tuntuvalla suulla ja tunnet itsesi paisuvan. Viiden minuutin sisällä olin tilanteessa jossa en voinut muuta kuin laueta sinne suuhun. Mitään muuta ei silloin tapahtunut. Sanoisin, että asia (yllättäen tullut suu joka alkoi imeä kaluani) mikä ajoi minut tähän tilanteeseen oli omasta tahdostani täysin riippumaton.

Alapeukuista päätellen harva ymmärtää, että, ainakin joillekin, miehille se on käytännössä täysin mahdotonta estää jotain mikä tapahtuu yllättäen ja pyytämättä. Itselle se ei ollut suihinotto, vaan päinvastoin. Tyttö tuli ja veti kasvoni paljaaseen jalkoväliinsä, ja en vain kyennyt muuta kuin nuolemaan, vaikka en halunnut pettää tyttöystävääni. Vaikka kirjaimellisesti suuhun jäi hyvä maku, mieleeni jäi tapauksesta paha maku.

Vierailija
22/43 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä vaan on ollut silmiä avaavaa kohdilla ruohoa muuallakin ja se on tuoretta, mehukasta ja kannusti eroon naisesta. Vieraissa käyminen voi olla tosi hyvä asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan heikko itsetunto naisen saamisen suhteen - vähän paradoksaalista olla naimisissa ja silti potea tästä syystä heikkoa itsetuntoa. Jonkun kymmenennen eri pettämisen jälkeen eri naisten kanssa sitten lopetin ja nyt jo vuosikymmeniä uskollisena.

Vierailija
24/43 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuus romahdutti itsetuntoni ja kaipasin hyväksyntää ja kelpaamisen tunnetta joltain toiselta.

Vierailija
25/43 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso esitti alkuvuodet pitävänsä seksistä ylipäätään ja esim. pyllypanoista mutta lasten jälkeen asian todellinen laita selvisi. Olen hakenut sitten muualta

Tämähän se itselläkin on, mutta en ole vielä mennyt vieraisiin.

Sama itselläkin. En ole ainakaan vielä lähtenyt vieraisiin vaikka on jo monesti käynyt mielessä. Samoin alkaa kyllästyttää vaimon raivoaminen pienimmästäkin asiasta.

Vierailija
26/43 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu teini-iästä yhdessä. Silloin teininä meni lujaa eikä oman poikaystävän huomio ollut tarpeeksi. Petin kahteen otteseen. Ollaan oltu 10 v naimisissa enkä ole kertonut.

Vierailija
27/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein täällä sanotaan, että pettäjillä on huono itsetunto ja he hakevat hyväksyntää seksillä/seksistä muiden kanssa. Voi olla joillakin, mutta itseäni en tuosta tunnista. Kuumat hottikset vetävät puoleensa kuin hunaja mehiläistä. En näe siinä yhteyttä itsetuntooni. Varsinkin kun seksi kotona on hyvää ja sitä riittävästi ihanan kumppanin kanssa. Haluan vain myös muuta sen lisäksi. Eli en ole monogaminen.

Vierailija
28/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt aina siitä syystä että toinen on ensin pettänyt minut sillä tavoin mikä lopettaa parisuhteen. Ei ole yhteyksissä itsetuntoon muuta kuin korkeintaan toisinpäin, eli itsetuntoni on niin hyvä etten alennu pokkuroimaan mulkeroa vaan teen omat ratkaisuni ihan itse. Ero on tietenkin aina seurannut sitä pettämistä, ja olisi siis tullut muutenkin, mutta tuossa vaiheessa suhde on ollut jo sillä tavalla loppu etten ole kokenut että minun tarvisi yhtään mistään jäädä paitsi enää mokoman takia.

En isis ole mikään the pettäjä, joka pettää pettämisen ilosta, vaan uskollinen olen kyllä vastineena toisen luotetavuudelle. Mikäli toinen paljastuu valehtelijaksi, en todellakaan enää tuhlaa häneen omaa lojaaliuttani.

Vierailija
29/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko jos on saanut luvan tähän? Jos lasketaan niin lupa oli ja on syynä.

Ei tällöin puhuta pettämisestä.

Vierailija
30/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono sparisuhde jossa seksi oli hiipunut täysin vaimon mt ongelmien takia.. Oma itsetunto täysin alamaissa, vaikka treenasin paljon ja olen hyväkroppainen komea mies. Pidin itseäni ei haluttavana. Enkä oikeastaan edes kaivannut kosketusta enää.

Kaverit oli nähnyt muassa selkeitä merkkejä masennuksesta ja houkuttelivat sit eräänä kesä vkl reissuun.. Johon suostuin lähteä, olihan viime bile reissusta yli vuosi..

Muutama lonkero, hyvä nauravainen fiilis ja yhtäkkiä edessä seisoo ehkä kaunein nainen mitä olen ikinä nähnyt.. Höpötellään niitä näitä, ajantaju häviää. Muut menee baariin me jäädään juttelee. Ekaan kertaan vuosiin musta tuntuu et mäkin olen tärkeä ja joku on kiinnostunut miten mulla menee.. Eikä täs mitään olen varattu mut jutellaan vaan kun ei toi nainen todellakaan voisi olla musta kiinnostunut.

Kello alkaa olla 03. Tää nainen kysyy pitäiskö mennä nukkumaan? Vastaan et joo.. Oletin et hän menee omaan mökkiin mut tulikin mun makkariin.. Mä oon naimisissa ei täää käy! Sovitaan et ok nukutaan vaan.. otan naisen ekan kerran 2v kainaloon, tuoksu, hiukset kaikki, hän koskettaa mua.. Kääntyy takapuoli muhun päin ja mä lusikoin häntä.. Tottakai muna alkoi kohota ja lopulta se meni sisään.

En olisi ikinä ennen tuota uskonut et pystyn pettämään ketään.

Vierailija
31/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miessks kirjoitti:

Huono sparisuhde jossa seksi oli hiipunut täysin vaimon mt ongelmien takia.. Oma itsetunto täysin alamaissa, vaikka treenasin paljon ja olen hyväkroppainen komea mies. Pidin itseäni ei haluttavana. Enkä oikeastaan edes kaivannut kosketusta enää.

Kaverit oli nähnyt muassa selkeitä merkkejä masennuksesta ja houkuttelivat sit eräänä kesä vkl reissuun.. Johon suostuin lähteä, olihan viime bile reissusta yli vuosi..

Muutama lonkero, hyvä nauravainen fiilis ja yhtäkkiä edessä seisoo ehkä kaunein nainen mitä olen ikinä nähnyt.. Höpötellään niitä näitä, ajantaju häviää. Muut menee baariin me jäädään juttelee. Ekaan kertaan vuosiin musta tuntuu et mäkin olen tärkeä ja joku on kiinnostunut miten mulla menee.. Eikä täs mitään olen varattu mut jutellaan vaan kun ei toi nainen todellakaan voisi olla musta kiinnostunut.

Kello alkaa olla 03. Tää nainen kysyy pitäiskö mennä nukkumaan? Vastaan et joo.. Oletin et hän menee omaan mökkiin mut tulikin mun makkariin.. Mä oon naimisissa ei täää käy! Sovitaan et ok nukutaan vaan.. otan naisen ekan kerran 2v kainaloon, tuoksu, hiukset kaikki, hän koskettaa mua.. Kääntyy takapuoli muhun päin ja mä lusikoin häntä.. Tottakai muna alkoi kohota ja lopulta se meni sisään.

Kai olet päässyt nykyisestä eroon? Meinaa se ei ole kivaa, että suhde on paskaa ja petetään. Silloin pitää laittaa lusikat jakoon ja etsiä onnea sinkkuna.

Mutta, ymmärrän täysin miksi päädyit pettämään, joskaan en hyväksy. 

Vierailija
32/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin illanvietossa, ja yksi nainen oli piirittänyt loppuillasta aika tiiviisti, ja vihjaillut, että voitaisi mennä yhdessä hänen huoneeseensa. Olin kuitenkin kieltäytynyt kohteliaasti. Aamuyöstä olin yksin keittiössä kylpytakissa, kun sama nainen putkahti sinne. Hän työnsi minut istumaan jakkaralle, veti kylpytakkini auki, ja samalla liikkeellä toi päänsä syliini, ja otti kaluni suuhunsa. Siinä tilannteessa se vain on inhimillisesti mahdotonta estellä, kun tunnet kuinka kaluasi imetään kuumalta tuntuvalla suulla ja tunnet itsesi paisuvan. Viiden minuutin sisällä olin tilanteessa jossa en voinut muuta kuin laueta sinne suuhun. Mitään muuta ei silloin tapahtunut. Sanoisin, että asia (yllättäen tullut suu joka alkoi imeä kaluani) mikä ajoi minut tähän tilanteeseen oli omasta tahdostani täysin riippumaton.

Kyllä tuo ihan pettämisen puolelle menee vaikka et siinä itse seksiaktissa ollutkaan se aloitteen tekevä osapuoli. Et myöskään aktiivisesti yrittänyt estää. Sinua puolustelematta, niin mitä nyt miehiä tunnen, niin aika harva mies oma-aloitteisesti vetäisi kalunsa naisen suusta siinä vaiheessa kun se on sinne päätynyt, ja nainen haluaa sitä imeä.

Vierailija
33/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän julma huumorintaju ja kohtalo.

Riitelin kumppanin kanssa taas kerran jostain jonninjoutavasta paskasta.. Todennäköisesti mua syytettiin taas pettäjäksi. olinhan menossa kalastamaan Lappiin eli huoraamaan naisen mielestä. Jokareissua edeltävä mustasukkaisuus paska siis takana, mut lähdin silti. 2viikkoa ilman nalkutusta tai vittuilua tuntu mailman parhaalta asialta silloin. Ajoin läpi yön ja aamupala mielessä kaarsin auton kohteessa olevan ABC pihaan. Eikun kassalle, hemmetin kaunis ja tutun oloinen nainen rahasti. Pöytään syömään ja tää kassa tulee kohta kysymään et ooksä **** *****?

1+1 ei hemmetti ooksä Sanna ja mitä sä täällä teet? Kyseessä oli nainen jolle menetin neityyteni 20v aiemmin. Sanna jotä mä olin miettinyt runkatessa tuhansia kertoja.

Sanna kysy missä sä majoitut? Vastasin et xxxx johon Sanna repesi täysin. Me sit varmaan nähdään sun loman aikana useasti. Hän nimittäin siivoaa niitä asuntoja sivutyönä.

Eikä tämäkään riittänyt vaan elämä hauskuutti meitä lisää. Oli nimittäin helvetin kuuma elokuinen alkuilta kun nukuin alasti täs huoneistossa.. Herään kun havaitsen jonkun tulleen sisään. Hyppään pystyyn ja yritän etsiä jotain millä verhoan mm erektiossa olevan munani. No en ehtinyt Sannahan se siinä.

Sanna meni hiljaiseksi mut alko nauraa et älä huoli toi on jo vanha juttu ollu mun suussa ja sisälläkin. Kysy haittaako jos siivoaa. Ei haitannut. Siinä Sanna sit keräili roskia ym pyllisteli sen aikaa et en enää kestänyt.. kysyin haluaisiko se mahdollisesti panna. Halusihan se.

Vierailija
34/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miessks kirjoitti:

Kai olet päässyt nykyisestä eroon? Meinaa se ei ole kivaa, että suhde on paskaa ja petetään. Silloin pitää laittaa lusikat jakoon ja etsiä onnea sinkkuna.

Mutta, ymmärrän täysin miksi päädyit pettämään, joskaan en hyväksy. 

Kyllä. Tämä tapahtui lauantaina mä kannoin kamat pois kotoa seuraavana keskiviikkona..

En mäkään hyväksy yhtään pettämistä, täysin itsekurittomien luuserien touhua.

Mutta olen kyllä nyt 5v.myöhemmin mielettömän onnellinen että petin.. Ilman tuota kärsin varmasti edelleen. Nyt olen onnellinen.

Vierailija
35/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ihastuminen ajoi minut pettämään. Seurustellessani ihastuin tulisesti poikaystäväni komeaan kaveriin. Kerran sitten tuli tilaisuus, missä hänellä oli vain kylpypyyhe päällä. Vedin pyyhkeen pois ja otin suihin vaikka muuten inhoan suihinottoa. Sillä hetkellä kun hän laukesi suuhuni minua jo kadutti, ja olisin vain halunnut pois tilanteesta. 

Vierailija
36/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastajakallle kirjoitti:

Riitelin kumppanin kanssa taas kerran jostain jonninjoutavasta paskasta.. Todennäköisesti mua syytettiin taas pettäjäksi. olinhan menossa kalastamaan Lappiin eli huoraamaan naisen mielestä. Jokareissua edeltävä mustasukkaisuus paska siis takana, mut lähdin silti. 2viikkoa ilman nalkutusta tai vittuilua tuntu mailman parhaalta asialta silloin. Ajoin läpi yön ja aamupala mielessä kaarsin auton kohteessa olevan ABC pihaan. Eikun kassalle, hemmetin kaunis ja tutun oloinen nainen rahasti. Pöytään syömään ja tää kassa tulee kohta kysymään et ooksä **** *****?

1+1 ei hemmetti ooksä Sanna ja mitä sä täällä teet? Kyseessä oli nainen jolle menetin neityyteni 20v aiemmin. Sanna jotä mä olin miettinyt runkatessa tuhansia kertoja.

Sanna kysy missä sä majoitut? Vastasin et xxxx johon Sanna repesi täysin. Me sit varmaan nähdään sun loman aikana useasti. Hän nimittäin siivoaa niitä asuntoja sivutyönä.

Eikä tämäkään riittänyt vaan elämä hauskuutti meitä lisää. Oli nimittäin helvetin kuuma elokuinen alkuilta kun nukuin alasti täs huoneistossa.. Herään kun havaitsen jonkun tulleen sisään. Hyppään pystyyn ja yritän etsiä jotain millä verhoan mm erektiossa olevan munani. No en ehtinyt Sannahan se siinä.

Sanna meni hiljaiseksi mut alko nauraa et älä huoli toi on jo vanha juttu ollu mun suussa ja sisälläkin. Kysy haittaako jos siivoaa. Ei haitannut. Siinä Sanna sit keräili roskia ym pyllisteli sen aikaa et en enää kestänyt.. kysyin haluaisiko se mahdollisesti panna. Halusihan se.

Kalastajakallle jatkaa. En edes tunne tuosta huonoa omaatuntoa. Tän oli vaan määrä käydä.

Tähtiin kirjoitettu kohtalo.

Miettikää kuinka monta sattumaa. Sanna asui Helsingissä kun oltiin teinejä. Kunnes hän rakastui ivalolaiseen mieheen ja muutti sinne.. He olivat eronneet 3kk aiemmin.. Jonka takia Sanna oli muuttanut tuonne alueelle minne menin. Samasta syystä Sanna myös teki 2 työtä ABC ja majoitusfirmalla.. Hän oli aamuvuorossa, olis voinut olla ilta/ yö ei oltais törmätty ABC. Mä olisin voinut olla kalalla kun hän tuli siivoaa.

Lapissa on mieletön määrä kalastusalueita/ majoituksia ym.. Sanna oli just siellä mihin mä menin ensimmäistä kertaa elämässäni.

Vierailija
37/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakalleee kirjoitti:

Kalastajakallle jatkaa. En edes tunne tuosta huonoa omaatuntoa. Tän oli vaan määrä käydä.

Miettikää kuinka monta sattumaa. Sanna asui Helsingissä kun oltiin teinejä. Kunnes hän rakastui ivalolaiseen mieheen ja muutti sinne.. He olivat eronneet 3kk aiemmin.. Jonka takia Sanna oli muuttanut tuonne alueelle minne menin. Samasta syystä Sanna myös teki 2 työtä ABC ja majoitusfirmalla.. Hän oli aamuvuorossa, olis voinut olla ilta/ yö ei oltais törmätty ABC. Mä olisin voinut olla kalalla kun hän tuli siivoaa.

Lapissa on mieletön määrä kalastusalueita/ majoituksia ym.. Sanna oli just siellä mihin mä menin ensimmäistä kertaa elämässäni.

Miten jatkui?

Vierailija
38/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalakalleee kirjoitti:

Miten jatkui?

Muutama pv harrastettiin seksiä. Sit läksin kotiin ja sen koommin en ole Sannasta kuullut.

Vierailija
39/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen ihastuminen ajoi minut pettämään. Seurustellessani ihastuin tulisesti poikaystäväni komeaan kaveriin. Kerran sitten tuli tilaisuus, missä hänellä oli vain kylpypyyhe päällä. Vedin pyyhkeen pois ja otin suihin vaikka muuten inhoan suihinottoa. Sillä hetkellä kun hän laukesi suuhuni minua jo kadutti, ja olisin vain halunnut pois tilanteesta. 

Joo, ei olis kivaa, jos tyttis ottais poskeen mun kavereilta vaikka ei siitä tykkää, ja multa ei kertaakaan. Oma tyttöystävä myönsi pikkusievässä, että voisi imeä yhtä julkkista jos saisi, mutta ei ikinä ole halunnut tuoda suutaan mun napaa alemmas, vaikka olen vihjaillut, että tykkäisin siitä. No, jos pettäminen tapahtuu vain pään sisällä, niin ei kai se ole pettämistä. En siis tarkoita sitä julkkiksen kalua fyysisesti tyttöystäväni suussa ja pään sisällä

Vierailija
40/43 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa. Ette juuri ole oikeata pettämistä nähneetkään! Ze vie elämän ilon kokonaan, ja maksaa niin paljon molemmille. Katuminen ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä