Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko karenssi, jos en ota vastaan palkatonta puhelinmyyntityötä?

Vierailija
16.06.2023 |

Ei peruspalkkaa, pitää myydä ihan älytön määrä lehtiä että saa edes vähän rahaa. Työkkäri ilmoitti paikasta ja tein hakemuksen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tuosta karenssista tiedä, mutta sen tiedän, että parhaat myyjät ansaitsevat noin 5000 euroa kuussa. Kun oppii myymään lehtiä, osaa myydä mitä vain. Moni lehtimyyjä on siirtynyt kiinteistönvälittäjäksi, vakuutusmyyjäksi tai autokauppiaaksi.

ollaan törmätty näihin "myyjiin" autokaupassa. myyvät tuotetta, josta eivät ymmärrä yhtään mitään, eli kaupat jää aina tekemättä, kun myyjällä ei ole käsitystä tuotteistaan. 

Vierailija
22/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, laitoin itse yhdeksi työnhauksi puhelinmyynnin ja nyt pommittavat sen minkä ehtivät.

Eivätkö tee edes työsopimusta?

Miten toimin kun nyt laittoivat tekstarin että ovat yrittäneet tavoittaa? Vastaanko siihen vai annako olla?

Ja jos soittaavt taas niin mitä sanon?

Tottakai haluan työn, josta saa hyvän säännöllisen palkan.

Mitä? Miksi ihmeessä haluaisit puhelinmyyntityön? Itse myin lehtiä ja maksimissaan sain 200 euroa kuukaudessa ja se oli kovaa työtä. Työsopimus oli varmaan kymmenen sivuinen, koska siinä kierretään kaikkea mahdollista.

Ihan mielenkiinnosta, en ole työtön.

Tuleeko siitä sanktiota jos työttömänä kieltäytyy allekirjoittamasta työsopimusta joka ei itsellee sovi? Jos siellä on juuri jotain hämärää, sopimus ei vastaa mistä aiemmin sovittu, ei sovi omiin arvoihin tai ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin diktaattori, kieltäisin puhelinmyynnin lailla ja antaisin mitalit siitä kieltäytyville. Uuden Vuoden puheessa muistaminen myös.

Vierailija
24/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran työkkärin painostuksesta puhelinmyyntityössä muutaman kuukauden enkä suosittele kenellekkään! Jopa vessataukojen kestot katsotaan sekunttikellolla ja jos kestää pomon mielestä liian kauan niin se on sitten palkasta pois. Saat lapun eteesi, mikä pitää lukea robottimaisella äänellä sanasta sanaan ja kun teet näin, asiakkaat huutavat ja haistattelevat. Jos taas päätät kokeilla hieman ihmismäisemmän kuuloista lähestymistapaa, niin saat pomolta ja muilta esimiehiltä huudot. Surkein työ mitä olen ikinä tehnyt, pääsin pois vasta kun psyyke petti ja päädyin sairaalan kautta sairaslomalle ja sairasloman jälkeen sain potkut.

Vierailija
25/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksi et kokeilisi, sun kaltaisten laiskojen takia tarvitaan ps hallitusta

Vierailija
26/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran työkkärin painostuksesta puhelinmyyntityössä muutaman kuukauden enkä suosittele kenellekkään! Jopa vessataukojen kestot katsotaan sekunttikellolla ja jos kestää pomon mielestä liian kauan niin se on sitten palkasta pois. Saat lapun eteesi, mikä pitää lukea robottimaisella äänellä sanasta sanaan ja kun teet näin, asiakkaat huutavat ja haistattelevat. Jos taas päätät kokeilla hieman ihmismäisemmän kuuloista lähestymistapaa, niin saat pomolta ja muilta esimiehiltä huudot. Surkein työ mitä olen ikinä tehnyt, pääsin pois vasta kun psyyke petti ja päädyin sairaalan kautta sairaslomalle ja sairasloman jälkeen sain potkut.

Taisit olla samassa firmassa kuin minäkin. Pomo ihan helvetistä, puolueellinen ja ilkeä.

Tuo, että piti molottaa se myyntipuhe sanasta sanaan tuntuu myös tutulta.

Jos olit hyvä myyjä ja yritit myydä omilla sanoilla ja sait silloin kauppaakin olit pomon silmätikku.

Tietyt tyypit saivat hyvät listat. Jne.

Kun lopetin niin menin työkkäriin juttelemaan miksi lopetin, en saanut karenssia. Tosin tästä on jo paljon aikaa.

En tiedä mikä on nykyään käytäntö.

Mutta oletan, ettei pelkkää provikkatyötä ole pakko ottaa vastaan.

Vierailija
27/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadi kiinteä tuntipalkka haastattelussa. Jos on pulaa niin voivat hyväksyä.

Nehän vielä lupaa tuntipalkan joka myöhemmin osoittautuu parhaan myyjän provisiopalkaksi.

Vierailija
28/28 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään työehtosopimusta ei ole, niin sellaisesta työstä voi kieltäytyä, josta ei jää työmatkakulujen jälkeen  enemmän palkkaa kuin mitä olisi työttömyyskorvaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi