Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetäänkö minua vai kuvittelenko vain?

Epäileväinen Oulusta
16.06.2023 |

Miltä tämä teidän mielestä kuulostaa?

Vaimoni on viime aikoina alkanut huolehtimaan enemmän ulkonäöstään, ostelee uusia vaatteita, näpsyttelee kännykkäänsä eikä kuule mitään sen aikana. Välillä vain nauraa siinä samaan aikaan, mutta jos kysyn mikä oli niin hauskaa niin aina vain kuulemma "ei mitään ihmeellisempää"

Nyt hän lähti etelään tyttöporukalla aktiivilomalle. Katselin että mukaan lähtee aika paljon myös muita kuin urheiluvaatteita, mutta tietysti myös niitäkin oli. Ensimmäinen mikä kiinnitti huomion oli se että laukkuun pakattiin useita stringejä, vaikka niitä hän ei kotona koskaan käytä ja hän on kertonut kuinka epämukavia ne on jos hikoilee.

Tänään hän sitten ennen lähtöään vielä kävi suihkussa, sheivaamassa, ja siistiytymässä. Lopullisesti epäilykset heräsi siitä kun hän kysyi että haittaako jos jättää vihkisormuksen pois, koska ei halua että se hukkuu kun heillä on niitä kaikkia aktiviteetteja siellä. Sanoin että jätä vain jos siltä tuntuu.

Onko nämä ihan vilpittömiä asioita jotka vain saa mielikuvituksen avulla aikaan ruman epäilyn, vai miltä tämä teistä muista vaikuttaa?

Tiedän varmaksi sen että hän on tyttökavereidensa kanssa liikkeellä koska he ovat myös meidän perhetuttuja ja lapset ovat meillä samassa tarhassa. Tästä aktiivilomasta on puhuttu jo viime talvella.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen suhde. Sheivataan, stringit mukaan, vihkisormus kotiin. Aivan selvään hakee seikkailua. 

Tämä olisi mennyt ehkä läpi, mutta vihkisormuksen kotiinjättäminen valitettavasti soitti trollitutkaamme korkealta ja kovaa.

Vierailija
22/27 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se teidän kelloja soittaa niin teeskennelkää edes että tämä on tosi. Ja kommentoikaa sen pohjalta. Sitä elämää minä tässä pienen lapseni kanssa nyt elän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo lähti vastaavalle reissulle, hänen sanojen mukaan "aktiivilomalle". Vähän samanlaisia merkkejä kun AP:lla ja oma intuitio sanoi, että tässä saattaa olla jotain hämärää. No vaimo tuli reissulta, oli aika vaisu ja seksiä ei tullut kahteen viikkoon. Aina oli hyvä syy (päähän koskee, väsyttää, mahaan koskee yms). No, reissusta oli kulunut puoli vuotta ja oltiin juhlimassa porukalla. Yksi reissuun osallistunut nainen sitten avautu minulle kännissä ja kertoi, että sinun pitäisi tietää siltä reissulta vähän juttuja. Vaimo oli ihan hakemalla hakenut seuraa ja olikin 3 yötä viettänyt jonkun paikallisen sonnin kanssa. Otin tämän toki heti puheeksi syrjemmällä, itku silmässä tunnusti ja sanoi että kyllä. Sanoi, että kävi kyllä testeissä 1,5 viikkoa reissun jälkeen ja mitään ei ole. Fiksuna kaverina ynnäilin, että vielä ilman kumia! Eikä toki mulle uskaltanut antaa kun pelkäsi tauteja (hyvä niin). Nykyään tämä nainen on ex-vaimo, itkee vielä nykyäänkin välillä mun perään. Säälittävää toimintaan!

Vierailija
24/27 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Susanna nyt niin kauhean viehättävä ole. Luulee itsestään vähän liikoja. On kolmikymppinen, mutta voisi nelikymppisenä jo pitää.

Vierailija
25/27 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämisestä kyse, koska matka suunniteltu jo talvella eikä mikään ex-tempore -juttu. Mekkojakin tarvitaan reissuun, ei urkkavaatteissa mennä syömään. Rouva nauttikoon rauhassa ansaitusta lomasta ystäviensä seurassa.

Miksei se salasuhde olisi voinut alkaa jo talvella? Rouva on nyt erityisen hyvällä tuulella, kun vihdoin pääsee ihan kunnolla viettämään aikaa salapanon kanssa.

Hyvällä tuulella voi olla ihan loman vuoksi. En usko, että tyttökaverit joukolla olisivat kehittäneet jotain salakuviota.

Vierailija
26/27 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit rauhassa tyhjentää omat kamat kotoota kun vaimo ei ole katselemassa ja jätä avioerohakemus siihen keittiön pöydälle allekirjoitettavaksi kun palaa lomilta, jos siis palaa.

Vierailija
27/27 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Susanna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän