Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huusin lapsille

Vierailija
16.06.2023 |

Koko päivä lasten kanssa on tähän mennessä ollut yhtä kiukuttelua, toisen kiusaamista ja kaiken päälle vielä toinen juoksi minua karkuun liikenteessä. Nappasin kiinni, kannoin sisälle ja huusin molemmille lapsille ainakin tunnin. Oikeasti huusin ja jopa nimittelin.

Joskus aikaisemminkin multa on mennyt hermo niin, että olen huutanut. Auttakaa minua keksimään keinot, etten enää heille huutaisi. Kaduttaa hirveästi, vaikka olikin syytä olla vihainen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla ääni käheenä jos tunnin huutaa.

Vierailija
42/45 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuseikka sinänsä ja ihan sama, mutta hävettää myös, kun naapurit ulkona kuulivat räyhäämiseni...Ap.

No onhan toi oikeasti noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mieluummin tukistanut. Minä pelkäsin aina isäni huutoa enkä ymmärtänyt sitä, mutta tukistamisesta ymmärsin aina kerrasta, että olin tehnyt jotain väärin. Siitä ei jäänyt mitään traumoja, mutta kun joku huutaa, niin menen vieläkin neljäkymppisenä aivan lukkoon.

Vierailija
44/45 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mieluummin tukistanut. Minä pelkäsin aina isäni huutoa enkä ymmärtänyt sitä, mutta tukistamisesta ymmärsin aina kerrasta, että olin tehnyt jotain väärin. Siitä ei jäänyt mitään traumoja, mutta kun joku huutaa, niin menen vieläkin neljäkymppisenä aivan lukkoon.

No tukistaminen nyt on jo ihan laissa kiellettyä, etten todellakaan semmoista voisi tehdä, vaikka ymmärrän, että huutaminenkin vahingoittaa. Ap.

Vierailija
45/45 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että olen viime aikoina ollut henkisesti myös kuormittunut sen takia, että mieheni on ollut aivan todella uupunut töiden takia. Tuntuu siltä, että joudun kannattelemaan koko perheen tunneilmapiiriä. Onneksi kohta miehellänikin alkaa kesäloma. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi