Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei. Tuloverotus kevenee pienituloisilta ja eläkeläisiltä. Edelleenkin lähtee sitte iteltä puolet palkasta veroihin

Vierailija
16.06.2023 |

Kiitos sosiaalisde eiku kokoomus ja persut

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko yllätyksenä?

Vierailija
2/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kiitosta vaan 

T: pienituloinen eläkeläinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan Suomessa ei ole luvannut keventää meidän keski- ja hyvätuloisten verotusta. Äänestysvaihtoehdot on nolla. Suomi on hyväksikäyttäjien maa, lähde pois jos pystyt, itsellä ei mitään mahdollisuuksia, odottelen vaan että lapset kasvaa aikuisiksi ja jättää mut tänne muiden orjaksi, se on mulle hyvä rangaistus siitä, että uskoin ikinä tätä propagandaa. 

Vierailija
4/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli palkkasi on reilusti yli kymppitonnin kuukaudessa? Eiköhän siitä jää ihan reilusti itsellesikin. Oma palkkani on "vain" 6000 €/kk, mutta elän kyllä mukavasti käteen jäävällä 3700 eurolla.

Vierailija
5/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Peinituloisten veronkevennys siirtyy sellaisenaan takaisin kiertoon ja pitää yllä pienyritysten palveluiden kysyntää. Eläkeläisen ANSIOtuloveron keventäminen saattaa houkutella jonkun eläkeläisen töihin, vaikka osa-aikaisesti.

Mikä ihme siinä on, ettei yksikään hyvin toimeentuleva minun lisäkseni tunnu ajattelevan, että itsekin kuuluu osallistua näihin talkoisiin jotenkin? Leikata pitäisi, mutta aina joltain muulta. Käsi sydämelle, mulle ja sulle on aivan se ja sama tuleeko tilille 3100 vai 3200 euroa kuukaudessa. Pääasia olisi, että palvelut pelaisi edes sen verran että maassa säilyisi rauha ja että teollisuudella ja palveluilla olisi riittävän hyvät olosuhteet, jotta pystyvät jatkossakin työllistämään.

Vierailija
6/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta eikö tuolla ratkaisulla pienennetä sosiaalikuluja? Pienituloiset saavat enemmän nettona, ja siksi asumistukea tms (mitä ikinä heille annetaankin) tarvitsee antaa vähemmän.

Vierailija
7/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö. Peinituloisten veronkevennys siirtyy sellaisenaan takaisin kiertoon ja pitää yllä pienyritysten palveluiden kysyntää. Eläkeläisen ANSIOtuloveron keventäminen saattaa houkutella jonkun eläkeläisen töihin, vaikka osa-aikaisesti.

Mikä ihme siinä on, ettei yksikään hyvin toimeentuleva minun lisäkseni tunnu ajattelevan, että itsekin kuuluu osallistua näihin talkoisiin jotenkin? Leikata pitäisi, mutta aina joltain muulta. Käsi sydämelle, mulle ja sulle on aivan se ja sama tuleeko tilille 3100 vai 3200 euroa kuukaudessa. Pääasia olisi, että palvelut pelaisi edes sen verran että maassa säilyisi rauha ja että teollisuudella ja palveluilla olisi riittävän hyvät olosuhteet, jotta pystyvät jatkossakin työllistämään.

Aivan!

Nyt pitää kuluttaa että pyörät pyörisivät!

Tukekaa sitä naapuri-parturia, kampaajaa, ompelijaa, meikkaajaa, lapsenvahtia, kirjakauppiasta, kahvilaa, älkää säästäkö liikaa!

Vierailija
8/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on hyvä. Kun saa enemmän niin otetaan enemmän. Progressiivinen verotus on oikeudenmukainen.

Vierailija
9/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin veroprosenttilaskurilla, että kirkkoon kuuluvalla helsinkiläisellä tulojen pitää olla yli 20 000 €/kk, jotta verot ja muut pakolliset maksut veisivät yli puolet palkasta. Aika kova palkka on ap:llä.

Vierailija
10/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli palkkasi on reilusti yli kymppitonnin kuukaudessa? Eiköhän siitä jää ihan reilusti itsellesikin. Oma palkkani on "vain" 6000 €/kk, mutta elän kyllä mukavasti käteen jäävällä 3700 eurolla.

7 lasta?

Sairauksia?

Köyhiä läheisiä?

Kallis harrastus tai muita epätyypillisiä isoja menoja?

Valtiossa, jossa ihmisen ei tarvitse tehdä työtä, mikä on minun mielestä omilla rahoilla siis ihan ok, niin miten voidaan ajatella, että töitä tekevä tekee puoli vuotta, jotkut 10 kuukautta töitä pelkästään verojen maksuun ja vasta syksyllä työt alkaa tuottaa itselle jotain. 

Vierailija
11/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin veroprosenttilaskurilla, että kirkkoon kuuluvalla helsinkiläisellä tulojen pitää olla yli 20 000 €/kk, jotta verot ja muut pakolliset maksut veisivät yli puolet palkasta. Aika kova palkka on ap:llä.

Voi olla, että ap puhui vain tuloveroista, eli on tosi hyvätuloinen, mutta jos puhutaan kokonaisveroasteesta, niin ei kyllä Suomessa tarvitse valitettavasti tienata kuin yli 5000€ kuussa niin ansioista jo puolet voi mennä veroihin. 

Vierailija
12/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on hyvä. Kun saa enemmän niin otetaan enemmän. Progressiivinen verotus on oikeudenmukainen.

Ei työtätekevät mistään saa rahaa, vaan he tekevät sen rahan. Ainoot jotka saa rahaa, on tulonsiirtoja saavat. 

Oikeudenmukaista olisi, että hinta olisi kaikille sama, jos työkyky on sama. Kaikkien pitää saada tehdyksi saman verran rahaa valtiolle. 

Vierailija
13/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Nyt mulla riittää rahaa enemmän osakkeisiin.

T. Pienituloinen

Vierailija
14/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap elää mielikuvitusmaailmassaan. Sellaista se on, kun unohtaa ottaa lääkkeensä 🙄

Vierailija
15/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä minusta yhtään mitään ja ei ole sama asia tuleeko tilille 3100 vai 3200, koska minä tarvitsen tuon verran pelkkään ruokaan, eli tuolla en maksaisi edes asuntoa meille. JA KUITENKIN olen siis tehnyt 60tuntia töitä viikossa tuon eteen ja vielä itse hankkinut joka ikisen kaksituntisen erikseen. Että laita sinä siellä käsi vaan omalle sydämelle että onko se OIKEIN?

Vierailija
16/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä minusta yhtään mitään ja ei ole sama asia tuleeko tilille 3100 vai 3200, koska minä tarvitsen tuon verran pelkkään ruokaan, eli tuolla en maksaisi edes asuntoa meille. JA KUITENKIN olen siis tehnyt 60tuntia töitä viikossa tuon eteen ja vielä itse hankkinut joka ikisen kaksituntisen erikseen. Että laita sinä siellä käsi vaan omalle sydämelle että onko se OIKEIN?

Talkoot tarkoittaa kaikkien osallistumista ei sitä että muutaman selkänahasta revitään kaikki. 

Vierailija
17/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sinulla nyt ap sitten ole varaa syödä, käydä lääkärissä, asua missään? Vai mitä valitat? 

Vierailija
18/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talkoot tarkoittaa kaikkien osallistumista ei sitä että muutaman selkänahasta revitään kaikki. 

Ei varakkaat kärsi mitenkään siitä, että heitä verotetaan

Vierailija
19/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vuortyöläinen ? Vai mistä saat noin hyvän palkan? Kun aikaa olla tällä sivustolla?Itseläni työn teosta työ eläke.Käten jää 1300e. Maksan ilman tukia vuokran,säkön,kotivakuutus,puhelin/ netti ymm.Ravintoni.Pärjään hyvin myös.Koska halitsen rahan käytön.lisäksi en juo en tupakoi.Tosin en omista mitään.Ei ole miestä talous apuna , ei miehen  rahat.

Vierailija
20/62 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on pelkkiä vassaripuolueita, etkö muka tiennyt?

Kokoomuksen politiikka ja Orpon etenkin on just sitä, että ilmainen päivähoito kaikille ja kaikille tukia. Miten se muka onnistuis veronalennuksilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan