Sonni
Vaimoni meni sanomaan minulle nukkkumaan mennessä että kaikki miehet on sonneja . Meni kyllä kuppi nurin kun en ole vaimoa pettänyt enkä muutenkaan käyttäydy kuin alfauros . Saas nähdä milloin nukutaan yhdessä koska häippäsin tyynyine ja peittoineen toiseen kamariin nukkumaan
Kommentit (4)
En todellakaan tiedä mistä vaimo sai päähänsä tuolle ilmaisulle . Nyt yön yli miettineenä olen alkanut epäillä että vankka luottamus uskollisuuteen onkin ehkä ollut yksipuolista . Mielestäni on seksissäkin pyrkinyt toteuttamaan vaimon pyyntöjä ja mielestäni kohtuu hyvin olemme huomioineet toistemme tarpeet . Aina ei ole huvittanut mutta ei siitä ole numeroa tehty . En minä nyt mikään minuuttimunakaan ole ollut mutta en nyt mikään reisille laukeava ja vaimoa olen huomioinut hellimällä .
Mitään järkevää selitystä en ole saanut kuin sen että ei tarkoittanut muka mitään .
No tuonhan nyt voi ottaa suorastaan kehuna. Ainakin täällä palstalla taidetaan pikemminkin käyttää miehistä ilmaisuja joista tulee enemmän härkä kuin sonni mieleen...
Vierailija kirjoitti:
No tuonhan nyt voi ottaa suorastaan kehuna. Ainakin täällä palstalla taidetaan pikemminkin käyttää miehistä ilmaisuja joista tulee enemmän härkä kuin sonni mieleen...
Juu jos se olisi kohdistunut minuun ,mutta kaikki miehet . Ap
Läheltä vuosia nähneenä voin sanoa että sonnin lykkiminen kestää sen 5sekkaa si sperma lentää. Että mun mielestä ei oo kovin hienoa verrata miehiin saati puhua mistään alfasta.