** Elokuumeilijat, hyvää viikonloppua! **
Laitoinpa alotuksen koko viikonlopulle. Jos venyy liian pitkäks niin voidaanhan sit alottaa uuskin pino!
Kommentit (42)
Aikas hiljaista on elokuumeilijoissa. Kellään ei taida piina olla lopuillaan??
Piipaa: kuulostaa lupaavalta tuo lämpödippi ja nippailut.
Siinä kierrossa jossa sain haamun, mutta ei vahvistunut plussaksi, minulla ainoa erilainen tuntemus muihin kiertoihin verrattuna oli juuri sellaiset vihlonnat/nippailut vatsan (kohdun) molemmin puolin. Niitä odotellessa :)
PLUSSATUULIA ~~
Onko Marikko maisemissa? Kuka päivittää esittelypinoa?
S kp18/27 dpo4
Tännehän minäkin kuulun, kiertoni mukaan =)
Kuis aikasin te uskallatte testailla?? Mitä testejä te käytätte... Ja hei toi lämmönlasku oli mulle uus juttu... Eikös ne lämmöt nouse jos tärppää... Auttakaa nyt puupäätä, tuntuu et en tiedä enää oireistakaan mitään. Mulla on kp 20/28 ja dpo 7 ilmeisemminkin..
Mutta nähtäväksi jää....
Mä käytän noita acon kymppejä, kun ovat niitä herkimpiä.
Oon muistaakseni joskus aiemmin saanu jo dpo 8 maissa haamuja aikaan joten siks aattelin alottaa jo huomenna!
Jos käyt esim fertility friendin sivuilla http://www.fertilityfriend.com/cg/index.php
ja selaat lämpökäyrägalleriaa niin siellä aika useissa näkyy tuo kiinnittymisdippi. se ei kestä kuin päivän yleensä ja on juuri tuossa dpo6-8 yleisimmin.
Se ei todellakaan tarkoita varmaa plussaa, mutta on hyvä merkki! =)
Ja sen jälkeen lämmöt sitten toivottavasti vaan nousee eikä enää laske!
Päätä särkee ja tosi flunssainen olo, vaikka nenä ei vuoda eikä muutakaan ole. Väsyttää ja viluttaa.
Tänään on pakko raahautua kauppaan, vaikka ei huvittaisi läheä rattaita lykkimään tuonne ulos. On aika kurja ilma, vaikka nyt just ei taida sataakaan.
Esikko katselee Joulupukki ja noitarumpu -DVD:tä tyytyväisenä, jo toista kertaa peräkkäin :O
Nuo flunssaoireet tekisi mieli laskea raskausoireiksi ;) En vaan halua taas tippua kovaa ja korkealta. Rintoja aristaa edelleen, niin kuin kaikissa kierroissa. Nipukka on edelleen kova. Menkkakipuja ei ole enää tänään ollut, mutta eiköhän niitä tule taas iltaa kohden.
Piipaan lämmöt ja nippailut kuulostaa hyviltä. Onnea tikutteluun!
Unikonkukka
Onnea plussanneille ja osanotot tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille! En ole enää selvillä että kenellä mikäkin tilanne on...
Itse taas tässä ihmettelen tätä omaa olotilaa... Alapäässä vähän niinkuin kirvelee tai kutittaa, mutta ei kuitenkaan kuin ihan vähän, ihan eri tasoa kuin hiivatulehduksessa =/ Äsken pissalla käydessä tuli paperiin hiven kirkkaan punaista verta... En ole mitenkään alapäätä raapinut joten ei voi sellaisestakaan johtua. Ajattelin apteekissä käydä hakemassa varmuuden vuoksi hiivalääkkeet, jos vaikka hiivaa olisi (ei olekaan pariin vuoteen ollut) etten jää viikonlopuksi ilman lääkkeitä. Kai niitä voi tässä vaiheessa vielä käyttää?
Ensi viikolla ajattelin testailla jos ei tätiä näy. Koitan malttaa siihen asti että on tosiaan myöhässä... Tosin testit taas polttelee kaapissa ja kutsuvasti " huutelee" =D
Nyt täytyy kiireesti lähteä viemään 5v neitiä kerhoon...
Nippara kp 26/30 yk4
Mulla olis nyt 19 päivää hedelmöittymisestä ja kuvittelen kuin kuvittelenkin näkeväni tuossa Advancen tikkutestissä jotain epämääräistä siinä, mihin se viiva tulisi. (Myöhemmin onkin ollut hiljaista joten myöhempi hedelmöittyminen ei ole mahdollista.)
Nyt yhtäkkiä tajuan miksi niin usein saa lukea " viivanpaikka" -kyselyitä... Juuri siltähän tuo näyttää, niinkuin papereissa se viiva jolle pitää laittaa allekirjoitus. Tai sitten mahdollisesti mun aivot vaan lisää sen jäljen tuohon eikä siinä oikeasti ole sitä, tiedättehän niinkuin se ympyrä, joka on ihan vähän auki, ja katsoja näkee sen joko O:na tai C:nä eli aivot täydentävät kuvan.
Eli mun mielestä siinä testissä kuuluisi olla se toinenkin viiva joten alan nähdä sen siinä.
Vaikka mitäpä näistä testeistä, kyllä sen sitten huomaa muutenkin jos niin pitkälle päästään että vauva olis pysyvä... syyskuussa oli oireita ja testasin plussan mutta heti seuraavana päivänä alkoikin vuoto. Kamalasti olis nyt vauvaa ikävä!
Yksi melko tavallinen raskausoire on muuten se, että tiputtelee jatkuvasti ruokaa rinnuksilleen!
Ja monella varmaan onkin jo aika piinallinen viikonloppu :) Peukuttelen kovasti teille. Itellä vasta kp 17, eli piinailuun on vielä aikaa...mutta eiköhän nämä päivät tässä mene. ainakin on aika paljon ohjelmaa, että aika kuluu ainakin varmaan kuin siivillä. Nyt viikonlopun olen yövuoroissa...huokaus.
En halauaisi ruveta keksimään/kehittelemään mitään r-oireita, mutta on se niin VAIKEAA olla ajattelematta tätä asiaa...kunpa huomaiskin että ei tietäisi mikä kp menossa...mutta se on täysi mahdottomuus, ainakin mulle. No, eiköhän tämä tästä taas...:)
Pulu kp17/29-31
peukkuja pidän että alkas viivoja tulemaan :)) ite oon siirtyny suosiolla syyskuisiin, menkat oli erittäin mielenkiintoiset ma ja ke vuotoa ti ei ollenkaan eikä tänään, lämpöjä en oo enää mittailu enkä meinannu enää jatkossa mitatakkaan.
käyn edelleen vilkuilemassa mitä teille tänne kuuluu ja toivon mahdollisemman monelle isoa PLUSSAA
Mä oisin kyllä suonu, että sä oisit plussannut ensin!
Ja mä en edelleenkään suostu uskomaan, että nuo menkat ois sulla ollu oikeet! Eli jatkan peukuttelua!
Mä pönttö menin sit äsken tekemään testin.. ovistikusta kylläkin =D , kun en raaskinu iltapissasta oikeeta testiä tuhlata varsinkaan näillä päivillä. Tunsin mukamas selvän repäsyklivun joten oli ihan pakko! ;)
No siihen ilmesty heti miltei plussa.. Eli oisko se sitten hyvä merkki vai ei.. jääpi nähtäväks. Joillakinhan on ovistikutkin plussan näyttäneen, mutta enpä tiedä sitten miten omalla kohdalla ois. Itse en siihen sillai luota.
Jännittää kyllä huomisaamu, koska jos se jotain merkkais niin kyllä acon saattaas myös jo näin aikasin reagoida. hmm..
Onnittelut kaikille jo plussanneille, toivotaan et kaikki menee teillä hyvin aina ens vuoden elokuulle asti.
Piinailijoille ja bongaajille myös tsemppiä.
ON: Minä siirryn sitten syyskuisiin kun täti perhana kurvasi tänään paikalle. Mielenkiintoisinta siinä on se, että tupsahti vierailulle jo kp 23, eikä 26-28 kuten yleensä, eli hiukan olen ällikällä lyöty, et taas saa pähkäillä et mikäköhän tääkin kierto oli??
Toivottavasti listanpitäjä ei ehtinyt vielä päivittää listaa, niin voit heivata minut sieltä pois.
Muille parempaa onnea...hei hei.
Tiibe
Tulin kurkkimaan kuulumisiasi. Ovisplussa noilla kp:illa kuulostaa erittäin lupaavalta, muista vaan se yksi linkki ovistesteistä raskaustesteinä, hmmm.. :) Mä en ymmärrä miten maltat olla testaamatta aconilla jo tänä iltana... *usuttaa*
++++++++++++++++++++++++++++++++++ säteitä miljoonittain sulle!!!!
Juu, mä muistan sen linkin hyvin! siksi mietinkin, että pitäskös sitä pitää hyvänä merkkinä tai jotain!
Hirveetä itsekuria se vaatiikin olla kaivamatta aconia kaapista, mut juon niin hirvesti vettä aina iltasella niin ei kannata. Tuo dpo kun on tällä kertaa 100% varma.
Tiibe! Noin aikasin täti.. hmm.. pistää mietityttämään onko se varmasti täti vai oisko ollukkin kiinnittymisvuotoa tms!
Sain apteekin omalla tiistaina viivan paikan. Tänään samaisella testillä illalla sain jo haalean viivan. Nyt siis olisi kp29/26-35 ja oviksesta on 16 päivää. Laskettu aika on 17.08.2007, jos kaikki menee hyvin. Oireita on ollut: Pari päivää sitten rinnat olivat kuumottavat ja kipeät, samanlaista oli viimeeksi silloin,kun imetin ja imetyksessä oli pitkä väli ja rinnat alkoivat olla umpitäynnä maidosta. Nyt rinnat vain arat. Menkamaista kipua on ollut useina päivinä. Sen lisäksi huono olo yllättää, jos syö liian harvoin. Kunnon pahoinvointia tämä ei kyllä ole, mutta selvästi verensokerin lasku tekee huonon olon.
Plussatuulia teille muillekin!!
Ihanaa saada plussauutisia! =D
Ehtiiköhän Marikko vielä päivitellä tuota listaa? Voisin kyllä tarjotua avustamaan työssä, mutta en ihan " omin lupineni" kuitenkaan! =)
todella ihanaa että plussikin tulee.
ja piipaa luottaisin kyllä tuohon ovistestiin, nimittäin tein ite siinä kierrossa missä oli se kemiallinen yhtäaikaa rtestin kanssa ovistestin ja sain siihenkin plussan ja sit pikkuhiljaa plussa haaleni ja haaleni. samoin sain tässä kierrossa viime la haalean viivan mutta en enää sen jälkeen, olen kyllä taipuvainen uskomaan että kemiallinen tämäkin, turhaan enää meille peukkuja pidät. mutta mie kyllä peukutan teille ihan kympillä ja tuun heti aamusella kurkkimaan mikä on huomisen aamun tulos*haliiii*
Me lähdemme viikonloppureissuun. Ei näy Piipaan testituloksia vielä..huomenna illalla toivottavasti täällä odottaa mukavia plussauutisia :)
S kp19/27 dpo5
Oliko jo vahva plussa?? Kenties kaksi tulossa :)?
Nyt täytyy lähteä...
S
Olen kans kärkkynyt käyrääsi :) Upeaa, oliskohan siellä kaksoset tulosa kun nyt jo plussasit? :) Eli samaa kyselen kuin sofia edellä, että oliko vahva plussa. Aavistelen ett oli vahva, kun eilen jo ovistesti näytti plussaa.
ONNEA HIRMUSESTI ja nyt oikein roppakaupalla VAUVALIIMAA!!!!
Toivottavasti tästä viikonlopusta tulee okein plussarikas!
Mulla oli tänään lämmöissä ihan kivan näköinen pikku lasku ja toiveikas mieli tietenkin päätti sen olevan kiinnittymisdippi! =D
Samoin on eilen ja tänään ollu lievää mielenkiintosta nippailua mahassa joten merkit viittaavat siihen, että huomenna käytetään eka tikku! =)
Toki mun yliaktiivinen mielikuvituskin osaa näitä nippailuja yms kehittää, mutta kun nyt noita tikkuja on taas tullu hankittua niin..
Ihan jännä nähdä, että onko simpat ollu vielä elossa sillon ovisaikaan, paljoo suurempia toiveita en tähän kiertoon kyllä uskalla laittaa vanhojen pettymysten pohjalta. ellei sitten haamuja aja ilmestymään ja jos ne vielä jossain vaiheessa vahvistuisivat niin ehkä sitten!
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
piipaa kp 19/28 dpo 7