Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka maksaa elarit jos mies ei tunnusta lasta?

Vierailija
15.06.2023 |

Voiko sen tunnustuksen tehdä myöhemmin?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että isäkandidaatit haetaan poliisin saattamana testiin? Kuulostaa aika hurjalta, toivottavasti noin dramaattista tilannetta ei tule kenellekään.

On totta että myös äiti ja lapsi voidaan viedä testattavaksi poliisin saattamana

terveisin: narsistin exä

Syy pakko testaukselle oli se että exä tahtoi tietää onko lapsi hänen, ettei tarvitse maksaa eikä huolehtia jonkun toisen miehen lapsesta.

Minä en ois halunnut isyyttä todettavan saati tunnustettavan.

Lapsi on nyt 8 vuotias ja kela maksanut elarit koko hänen elämänsä ajan.

Koko tuon 8 vuotta olen joutunut lasta ja itseäni suojelemaan exältäni.

Onneksi sain sentään yksinhuoltajuuden eikä ole pelkoa että lapsi joutuisi hänen luokseen asumaan mikäli mulle kävisi jotain.

Vierailija
42/77 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunnistanut lasta omakseni, mutta maksaa saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että isäkandidaatit haetaan poliisin saattamana testiin? Kuulostaa aika hurjalta, toivottavasti noin dramaattista tilannetta ei tule kenellekään.

On totta että myös äiti ja lapsi voidaan viedä testattavaksi poliisin saattamana

terveisin: narsistin exä

Syy pakko testaukselle oli se että exä tahtoi tietää onko lapsi hänen, ettei tarvitse maksaa eikä huolehtia jonkun toisen miehen lapsesta.

Onneksi sain sentään yksinhuoltajuuden eikä ole pelkoa että lapsi joutuisi hänen luokseen asumaan mikäli mulle kävisi jotain.

Exäsi oli viisas kun vaati testiä. Kaikkien tulisi vaatia ja testin tulisi olla automaatio josta voi halutessaan kieltäytyä. Et sinäkään taida olla exää parempi jos et mennyt vapaaehtoisesti testattavaksi.

Vierailija
44/77 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jonnekin ilmoittaa jos tietää isän,vaikka äiti sen salaisikin?En maksa kusipäiden elareita.

Vierailija
45/77 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alinta kastia ap ja mies. Tulevaa vauvaasääliksi noin paskat vanhemmat

Vierailija
46/77 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko jonnekin ilmoittaa jos tietää isän,vaikka äiti sen salaisikin?En maksa kusipäiden elareita.

voit olla lastenvalvojaan yhteydessä

Vierailija
47/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa lapsen kannalta. Lapsella oltava isä. Vai mitä ajattelitte sanoa lapselle, kun hän kysyy? Kaikilla kavereilla isät.

Vierailija
48/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
49/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela maksaa. Jos isä löytyy he myös perii siltä ne maksetut elarit

Vierailija
50/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa lapsen kannalta. Lapsella oltava isä. Vai mitä ajattelitte sanoa lapselle, kun hän kysyy? Kaikilla kavereilla isät.

Kaikilla ei ole isää. Joillakin on kaksi äitiä.

Vierailija
51/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elatus on velvollisuus ja tapaamissopimus on vapaaehtoinen.

52/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Miksi sitten teit lapsen tuollaisen idiootin kanssa? Jos halusit lapsen, niin eikö olisi ollut helpompi käydä hedelmöityshoidossa ja käyttää luovuttajan siittiöitä?

Vierailija
53/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap naimisissa lapsen isä kanssa? Avioliitossa syntyvät lapset merkitään aina puolison lapsiksi. Jos lapsi syntyy kesällä, ei avioerokaan astu voimaan riittävän nopeasti.

Mikäli ei olla naimisissa. Suosittelen, että isä tunnustaa lapsen, elatusmaksu tosiaan määräytyy tulojen mukaan ja voi olla vaikka nolla. Jos isän tilanne paranee, isän elatusmaksuakin voidaan nostaa. Lisäksi mahdolliset perimysasiat hoitivat samalla.

54/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela perii niitä mieheltä takaisin silloin jos mies on työssäkäyvä eikä maksa. Sosiaaliturvan varassa elävän miehen puolesta Kela maksaa ilman että miehelle muodostuu takaisinmaksuvelvollisuutta.

Jos joku mies saa lapsen esim. 18-vuotiaana ja hänellä on edessä ensin intti ja sen jälkeen 5v yliopisto-opinnot ja tänä aikana Kela maksaa Elarit, niin eikö tosiaan tältä intti- ja opiskeluajalta peritä elatusmaksuja takaisin Kelaan?

Vierailija
55/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyden selvittäminen on nykyään pakollista, eli todellakin verikoe tehdään tarvittaessa poliisin virka-avulla. Voit listata piruuttas koko lähipiirin ukot.

Mitä ihmeen idioooteja oot pannu kun ne ei ole osanneet edes ehkäistä?

Vierailija
56/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kela perii niitä mieheltä takaisin silloin jos mies on työssäkäyvä eikä maksa. Sosiaaliturvan varassa elävän miehen puolesta Kela maksaa ilman että miehelle muodostuu takaisinmaksuvelvollisuutta.

Jos joku mies saa lapsen esim. 18-vuotiaana ja hänellä on edessä ensin intti ja sen jälkeen 5v yliopisto-opinnot ja tänä aikana Kela maksaa Elarit, niin eikö tosiaan tältä intti- ja opiskeluajalta peritä elatusmaksuja takaisin Kelaan?

Pitäis. Vinkkaa Kokoomukselle

Vierailija
57/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluis olla sun lapsi.

Öh, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
58/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun muistin mukaan poliisi voi hakea verikokeeseen....

Hakeeko poliisi sen Gambiasta?

-Ap

ei, mutta sinä voisit mennä sinne gambiaan, etkä jäisi tänne loisimaan yhteiskunnan tuilla

Vierailija
59/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä kantabaarin nykyisiä puliukkoja lasketa isiksi, vaikka niiltä joskus on urheilijanuorukaisen siittiö saatu.

Isä on harvalla lapsella, siittäjä jokaisella. Erota nämä toisistaan.

Vierailija
60/77 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alinta kastia ap ja mies. Tulevaa vauvaasääliksi noin paskat vanhemmat

ja työssäkäyviä veronmaksajia käy sääliksi, kun taas saatiin yksi uusi yh-loinen edellisten satojentuhansien muiden loisten joukkoon elämään veronmaksajien rahoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi