Seksi kollegoiden kanssa
Jotenkin tuntuu että konttorilla on nykyään naisten välillä aika myrkyllinen ilmapiiri ja että se saattaa liittyä siihen että olen nussinut heistä useampaa
Miten edetä?
M38
Kommentit (7)
Naiset ehkä ovat vaihtaneet kokemuksia sinusta tai sitten muuten vain tietävät että muutkin heistä ovat antaneet sinulle? Oliko joku heistä erityisen hyvä tai huono seksissä ja miten?
Pane vielä niitäkin, jotka ovat jääneet ilman. Sitten voivat kaikki olla sovussa. Epäreiluahan tuo muuten on.
Jstka noin, niin olet kohta esimiesasemassa. Tosin sitten alaisten nussiminen on raskauttava tekijä.
Ne ovat haaveilleet luultavasti vakisuhteesta kanssasi ja saaneet selville että näin ei olemaan . Nyt naiset ovat pettyneitä ja vihaisia ja lopulta viha kääntyy sinua vadtaan . Luultavasti selän takana sinusta puhutaankin jo pahaa ja tietoa käytöksestäsi jaetaan auliisti muillekin firman naisille .
Minulla on ollut seksiä kahden eri työkaverinaisen kanssa ja jälkeenpäin ajattelin, että tiesikö moni tai aavistiko mitä olimme tehneet. Olin kummassakin tapauksessa 30-40 välillä, Ensimmäisen naisen jo nähdessäni kun hän tuli meille, syttyi välittömästi kemiaa ja ainakin minulle huikea halu hänen kanssaan seksiin. Hänestä hehkui sellainen eroottinen "aura", että huh.Liike,kävely, ihanat muodot, olemus, katse, huulet, tapa puhua jne. Ei mikään erityinen kaunotar, mutta tumma komea nainen kuitenkin
Lopulta onnistuimme rakastelemaan kerran. Olimme molemmat varattuja. Oli se ihanaa kun hän oli tosi kiihkeä seksissä kuten alusta asti tiesinkin, hyvän seksin puutteessa kun eli ja halusi nimenomaan kieltä kauan ennen yhdyntää.
Toisen naisen kanssa olimme pitkään jo olleet toisessa työpaikassa hyviä työkavereita ja kemiaa kyllä oli. Semmoinen värinä oli usein katseissa...Ulkomaanmatkalla hotellissa sitten rohkaisin mieleni, soitin ja menin iltayöstä koputtamaan ovelle. Siellä hän avasi oven ohuessa oloasussa niin naisellisen eroottisena, ihanasti tuoksuen hyvältä, alla vain stringit. Vastusteli muodon vuoksi alkuun, kun aloin suudella ja hyväillä ym. mutta kun otimme vähän viiniä loppui se aika pian ja halu voitti hänelläkin. Hän pyysi riisumaan itsensä , halusi heti kieltä ja nautti ääneen voihkien, kun ei kotona saanut kieltä juuri koskaan ja yhdyntämme olikin ihanaa kiihkoa.
Kumpikin nuo jäivät kertaan, kun tiet erosivat töissä
So fucking what?
Työpaikkaromsnsseja ei enää synny koska etätyöt.
- Ole ap onnellinen että sinulla ylipäänsä on töitä.
(Muuten olen sitä mieltä että provosi on perseestä)
Siirry toimiston miespuolisiin kollegoihin...