Milloinkohan Nordea saa vian korjattua?
Yksi tili hävinnyt näkyvistä ja tarttis sitä nyt!!!!
Kommentit (44)
Aaak. Tämä on aika kamalaa. Olin suunnitellut juuri siirtää säästötililtä rahaa käyttötilille kun on lomareissu tulossa.
Toivottavasti pian tilini palautuisi.. hankalaa.
Sina lahettaa minulle oma hetu, tilin numero ja tunnus luku taulukko, niin mina korjaa Nordea tili.
Lahettaa nopeaan nyt?
Odottele rauhassa, tekoäly on kuulemma kohta valmis koodaamaan sen kuntoon.
Pitäkää käteistä varalla idiootit 1000e aina kaapissa mulla käteistä
KAIKILLA tutuilla eli vaikuttaa siltä että kaikilla asiakkailla on kaikki tilitiedot kadonneet!
Luottokortit näkyy, varmaan kun niitä hallinnoi Mastercard, samoin erääntyvät maksut, mutta et näe onko ostokset lähteneet tililtä yksittäisinä, tuplina vai triploina : /
Koko päivän jatkunut ongelma. Aamupäivästä maksujen maksaminenkin tökki.
Ja tosiaan, säästö-/etutili minullakin joka kadonnut taivaan tuuliin.
Nordea, ei hyvä, ei ollenkaan. Jos teidän pankkipalvelut eivät toimi, löytyy niitä toimiviakin, jonka huomaan siirtää varat. Ihan vaan vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Twiititkin oli heiltä jotain vähättelevää tyyliin "joillakin asiakkailla on häiriötä tilien näkymisessä".
Siis on asiakkaita, jotka eivät pysty käyttämään tiliään ja rahojaan tuntikausiin!!!
Aikamoinen taidonnäyte jos ongelmat kohdistuvat vain joihinkin asiakkaisiin eikä kaikkiin.
Voisko ne kadottaa asuntolainan sieltä ennemmin.
Nyt on vaan käyttötili kadonnut.
Näkeeköhän tosi rikkaat miljardöörit tilinsä? Jonkun Panaman kautta ehkä??
Kehtaako ne oikeasti ottaa vielä palvelumaksut asiakkailta tämän jälkeen?!?!
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää käteistä varalla idiootit 1000e aina kaapissa mulla käteistä
Tällä ei ole mitään tekemistä rahan noston tai luottokorttimaksujen kanssa. Sinä vapiseva luupää dinosaurus!
Mulla näkyy kaikki tilit ja on toiminut rahaliikenne Nordea-Nordea sekä Spankki-Nordea mut Nordea-Spankki ei ole tullut perille
olisko joku venäläisten hyökkäysyritys taas?
Ei kai nämä ole siirtäneet palvelujaan Intiaan jossa järkyttäviä tietoturva-aukkoja?
Monet yritykset on nimenomaan siirtäneet Intiasta pois palvelujaan tämän takia, Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Sina lahettaa minulle oma hetu, tilin numero ja tunnus luku taulukko, niin mina korjaa Nordea tili.
Lahettaa nopeaan nyt?
Tai mina tulla kaunis neito sun luo ja korjaa Nordea tili jo tana iltana
Ihan ok toimii verkkopankin vanha versio. Kannatti olla fiksu ja jatkaa tunnuslukukortin käyttöä (myös muut tunnistustavat käytössä)
Mobiilissa tiedote, että "osa tiedoista ei näy normaaliin tapaan" = osa tiedoista ei näy!
Näköjään ei näy säästötilin lisäksi tilitapahtumat millään tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nämä ole siirtäneet palvelujaan Intiaan jossa järkyttäviä tietoturva-aukkoja?
Monet yritykset on nimenomaan siirtäneet Intiasta pois palvelujaan tämän takia, Suomessakin.
Älä pelottele!
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, miten aina just ne tilit katoaa, joissa sitä rahaa on eniten ihmisillä! Eipä ole koskaan hävinnyt esim. käyttötilini, jolla pidän jotain paria euroa aina.
Minulla hävisi sekä käyttö- että säästötilin kaikki tiedot ja tapahtumat. Jossain vaiheessa maksuun tulevat e-laskutkaan eivät näkyneet.
Alkaa kieltämättä vaikuttaa siltä että niiden jotka näitä korjaa tai ovat korjaavinaan, istuvat jossain muualla aivan eri aikavyöhykkeessä kuin me suomalaiset, eivätkä tee yhtä tehokasta ongelmaratkaisutyötä kuin suomalaiset.
Eikö suomalaisia it-asiantuntijoita korvattu intialaisilla viime vuosina, sekä it- että talousalalla??
Samma här, etutili kadoksissa ja siellä yleensä eniten rahaa. Onneksi on myös luottokortti, joten ei sinänsä ongelmaa vaikka joku tarve tulisikin joka ylittää käyttötilin tämänhetkisen määrän.