Eräs mies tykkää kaikista face-päivityksistäni, mitä tästä pitäisi ajatella?
Meillä on paljon yhteisiä tuttuja, ja olen huomannut,, että hän ei tykkää näiden ihmisten päivityksistä. Jostain syystä tykkää kaikista minun päivityksistäni. Mitähän pitäisi ajatella tästä huomioimisesta?
Kommentit (28)
Paljon mielenkiintoisempaa olisi, jos Teräsmies tykkäilisi päivityksistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Parka on rakastunut.
Parka on takki.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään itse kaikkien julkaisuista jotka näen aikajanallani. Jos asia on heille niin tärkeä että haluavat jakaa sen muillekkin, miksi en painaisi peukkua.
Jotkut selvästi päivystävät feedinsä äärellä koko ajan, koska peukku tulee liioittelematta heti, kun lähetän postauksen, olipa kello mitä tahansa t. Ei-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tykkää yleensäkin kaikkien face-kaveriensa päivityksistä.... Ootko tsekannut....
ap sanoi päivityksessä ettei muiden tuttujen päivityksistä tykkää.
Minulla on samanlainen tilanne. Mies ei todella ole mikään persoonallisuushäiriöinen vaan fiksu ja mukava. Olen ajatellut, että hän vain yksinkertaisesti pitää päivityksistäni ja minusta muutenkin.
Persoonallisuushäiriö ei tarkoita sitä, että henkilö olisi tyhmä tai ilkeä.
Niitä on ainakin kymmenen erilaista eikä ne siis kaikki ole mitään samaa massaa. Ja miten ne ilmenee kenessäkin on tietenkin myös eroja.
Toki joillakin voi olla päällekäin piirteitä useammasta persoonallisuudesta.
En osaa sanoa kun minulla ei some tiliä mihinkään.F.B. Instagram.ymm
itsehän tyrkytit itseäsi kaikilla on n, samanlainen pillu miten sitä revittelit että kiinnostui tyhmänä olet ylpeä kun niin monta seuraajaa saat mitä tilaat täältä kalastelet lisää ja valitat nyyh nyyh tarinaa