Mistä tietää mitä nainen haluaa
Olin aikoinaan todella hullaantunut tähän kyseiseen naiseen. Emme kuitenkaan koskaan edennyt suutelua pidemmälle, mutta vietimme paljon aikaa yhdessä ja läheisesti. Kuitenkin tiet erkani, kun en kestänyt olla siinä hänen lähellä. Mun tunteet oli niin vahvoja, mutta ei se homma edennyt.
Sitte melkein parin vuoden jälkeen tavattiin sattumalta ja viihdyttiin yhtä hyvin kuin ennenkin. Nyt päädyttiin harrastamaan seksiä ja tajusin, ettei mun tunteet oo vieläkään kadonneet.
Mistä tietää mitä nainen haluaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on jo toisen kerran saman jännänaisen pyöritettävänä. Et mitään sitten ensimmäisestä kerrasta oppinut ja tulet tänne volisemaan itkuista oloasi?
Millainen on jännänainen?
-sivusta-
Mun tuntema tällainen on pieni ja siro. Kaunis. Todella flirtti ja miltein jokainen hänen kanssaan jutteleva mies ihastuu häneen. Kuitenkin aina hän valitsee ne jännärimiekkoset itselleen ja sitten itketään.
Ap varaa viikonloppu loma Bulgariasta tai Turkista. Käytä aika tehokkaasti deittailemiseen. Kirjaa paperille ylös jokaisen deitin hyvät ja huonot puolet. Ghostajaat sun muut puhelimeen vahtaajat jätät sille tielle.
Avaa Tinder jo tänään!
Panisin vain ja tukahduttaisin tunteeni.
Miten niin et kestänyt naisen lähellä? Alkoiko potuttamaan kun kiinnitti muihinkin huomiota ja flirttaili muille?
Jos kyseessä olisi mies, ois hänet jo haukuttu kun käyttää hyväksi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymällä selviää
Ei läheskään aina. Jos nainen on joku pelinainen.
Mutta sinä voit hyvällä syyllä olettaa hänen haluavan sitä, mitä sanoo haluavansa.
Vaikea tietää, kun eivät tiedä sitä itsekään.
Jos sen anus kostuu kun suutelet sitä niin haluaa anaaliseksiä.