Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aurinkoon! Vinkkejä pliis..

Vierailija
08.12.2006 |

Kaamosmasennuksen väsyttämä perheenisä kaipaa vinkkejä minne mennä aurinkoon, halvalla ja yksin.

En kaipaa turistien täyttämää rymypaikkaa, en ole menossa bailaamaan vaan lataamaan virtaa pimeään talven selkään mahd halvalla. VALOA! Siispä heitelkää kommenttia mikä hyvä kohde..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Thaimaa.

Vierailija
2/3 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin on vähän hankalaa, kun ei kaikki kai myy naispaikkoja ja yhden hengen huoneesta joutuu maksamaan lisämaksun. Mutta hyvällä tuurilla saat naispaikan etkä joudu jakamaan sitä kenekään kanssa (minä olen saanut). Kanarialle saa nyt äkkilähtöjä tosi halvalla. Ilmat vaihtelee siellä, mutta on lämpimämpää ja valoisampaa kuin täällä. Fuerteventura, Lanzarote ja Teneriffa ovat mulle tuttuja eikä mikään niistä ollut mikään valtava bailupaikka. Fuerteventuralta Corralejosta löytyy kyllä kivoja baareja ja diskojakin, jos sellaista kaipaa, mutta aivan yhtä hyvin onnistuu viettämään lomansa hyvin rauhallisissa tunnelmissa.

Thaimaa ja muut kaukokohteet ovat tietenkin paljon lämpimämpiä ja niihinkin saa äkkilähtöjä nyt aika edullisesti, mutta niihin ei kyllä mun mielestä kannata viikoksi matkustaa. Kanarialla riittää viikkokin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missasin ton perheenisä sanan, siis naispaikkojen sijaan miespaikka, mutta ei se asia siitä muutu :-).