Miesten mahat
En ymmärrä miksi niin monella nelikymppisellä miehellä on sellainen ärsyttävä pallomaha. Urheilulliset miehet ovat varattuja.
Ja kyllä, olen itse paremman näköinen kuin sellainen pallomaha.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää isimahasta.
Isimahalla viitataan yleensä sellaiseen sopivan pehmeään massuun, ei raskausmahalta näyttävään pallovatsaan.
Muutamia vuosia jatkunut elintason nousu ja naisvaltaisella alalla työskentelyn tuoma stressi näkyy ainakin omassa mahassani.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin jopa miespuolisilla kehonrakentajilla on pallomahat. Se johtuu kaiketi insuliiniresistanssista. Youtubesta löytyy tarinaa.
Näillä usein on myös vatsalihasten erkauma, kun riuhtovat isoilla painoilla ilman poikittaisen vatsalihaksen tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin jopa miespuolisilla kehonrakentajilla on pallomahat. Se johtuu kaiketi insuliiniresistanssista. Youtubesta löytyy tarinaa.
Näillä usein on myös vatsalihasten erkauma, kun riuhtovat isoilla painoilla ilman poikittaisen vatsalihaksen tukea.
Stereoista se johtuu
Koska olen 100% omppuvartaloinen. Kaikki rasva menee suoraan mahaan ja kaulaan ja siitä mahasta tulee iso pallo. Jalat ja kädet on hoikat joissa näkyy lihasten rajat. Katsonkin kateellisena niitä miehiä joilla rasva jakautuu taisaisesti vartaloon. Näyttävät hoikemmilta kuin minä vaikka saattavat oikeasti painaa enemmän.
En tiedä myöskään miksi minun pitäisi hävetä vartalotyyppiäni? Itse en taas voi sietää suomalaisnaisten tavaramerkkiä eli tolppajalkoja jotka läski on tehnyt sähköpylvään ympärysmittaa vastaavaksi.
Semmosta mietin onko hyvä, jossa miehellä mahaa mutta muuten myös lihasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet paremman näköinen kuin maha?
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Semmosta mietin onko hyvä, jossa miehellä mahaa mutta muuten myös lihasta.
Ap
Pitää olla myös harmaakarvainen selkä että on kunnon gorilla ja kaikkien naisten unelma.
Pallomahan lisänä monella nelikymppisellä miehellä kiiltävä kalju.
Ihan helposti on löytynyt naisia 173 cm miehenä. Ei jokaisen naisen toive ole 185 cm mies, vaan monilla se on itseään jonkin verran pidempi. Eikä sekään edes ole kaikkien vaatimus. Nykyinen on saman pituinen kuin minä.