Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten mahat

Vierailija
15.06.2023 |

En ymmärrä miksi niin monella nelikymppisellä miehellä on sellainen ärsyttävä pallomaha. Urheilulliset miehet ovat varattuja.

Ja kyllä, olen itse paremman näköinen kuin sellainen pallomaha.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi monella yli nelikymppisellä naisella on riipputissit. Eikö ne voisi tehdä niille jotain? Kun yrittää etsiä vapaata ja hyväkroppaista naista, niin hankalaa se on.

Luulen, että vain toiseen näistä voidaan vaikuttaa terveellisillä elämäntavoilla. 

Naiset aina muistuttavat ettei ole tuolla ole väliä (naisen ylipaino vs miehen pituus).

Jaa. En ymmärrä, miksi tulla provoilemaan. Mutta vastaan, koska tylsää :) Olen nainen, enkä ole moisesta kuullutkaan oikeassa elämässä. Totuus on, että miehet ja naiset molemmat kärsivät ylipainosta.

"Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia."

Pituudesta sen verran sanottavaa, ettei minuakaan pitkänä naisena kaikki halua. Mutta en ota itseeni. Asiaa ei kannata ajatella, kaikilla on mieltymyksensä. Pituuteen ei voi vaikuttaa, painoon voi. 

Jotkut pitävät pitkistä n aisista, jotkut lyhyistä naisista.

Lähes kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä.

Ei ihan sama asia.

Ja kyllä asia on noin. Naisten vaatimukset ovat useammin geneettisiä: miehen halutaan olevan pitkä, luontaisesti raamikas, ei saisi kaljuuntua liian nuorena, jne. Tai sitten liittyvät rahaan ja statukseen. Hyvin harvoin näkee urheilullista 30+ naista köyhän miehen käsipuolessa.

Hoikkuus, eli asia jolle voi jotain, on tyypillisemmin miesten toivomus. Kun naiset toivovat sitä, toive tulee aina muiden toiveiden lisäksi (genetiikka/raha/status).

Ihan helposti on löytynyt naisia 173 cm miehenä. Ei jokaisen naisen toive ole 185 cm mies, vaan monilla se on itseään jonkin verran pidempi. Eikä sekään edes ole kaikkien vaatimus. Nykyinen on saman pituinen kuin minä.

Vierailija
62/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää isimahasta.

Isimahalla viitataan yleensä sellaiseen sopivan pehmeään massuun, ei raskausmahalta näyttävään pallovatsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raunolla on pömppövatsa.

Vierailija
64/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia jatkunut elintason nousu ja naisvaltaisella alalla työskentelyn tuoma stressi näkyy ainakin omassa mahassani.

Vierailija
65/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin jopa miespuolisilla kehonrakentajilla on pallomahat. Se johtuu kaiketi insuliiniresistanssista. Youtubesta löytyy tarinaa.

Näillä usein on myös vatsalihasten erkauma, kun riuhtovat isoilla painoilla ilman poikittaisen vatsalihaksen tukea.

Vierailija
66/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin jopa miespuolisilla kehonrakentajilla on pallomahat. Se johtuu kaiketi insuliiniresistanssista. Youtubesta löytyy tarinaa.

Näillä usein on myös vatsalihasten erkauma, kun riuhtovat isoilla painoilla ilman poikittaisen vatsalihaksen tukea.

Stereoista se johtuu

Vierailija
67/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen 100% omppuvartaloinen. Kaikki rasva menee suoraan mahaan ja kaulaan ja siitä mahasta tulee iso pallo. Jalat ja kädet on hoikat joissa näkyy lihasten rajat. Katsonkin kateellisena niitä miehiä joilla rasva jakautuu taisaisesti vartaloon. Näyttävät hoikemmilta kuin minä vaikka saattavat oikeasti painaa enemmän.

En tiedä myöskään miksi minun pitäisi hävetä vartalotyyppiäni? Itse en taas voi sietää suomalaisnaisten tavaramerkkiä eli tolppajalkoja jotka läski on tehnyt sähköpylvään ympärysmittaa vastaavaksi.

Vierailija
68/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta mietin onko hyvä, jossa miehellä mahaa mutta muuten myös lihasta.

Ap

Vierailija
69/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet paremman näköinen kuin maha?

🤣🤣

Vierailija
70/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta mietin onko hyvä, jossa miehellä mahaa mutta muuten myös lihasta.

Ap

Pitää olla myös harmaakarvainen selkä että on kunnon gorilla ja kaikkien naisten unelma.

Vierailija
71/71 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomahan lisänä monella nelikymppisellä miehellä kiiltävä kalju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi