Miesten mahat
En ymmärrä miksi niin monella nelikymppisellä miehellä on sellainen ärsyttävä pallomaha. Urheilulliset miehet ovat varattuja.
Ja kyllä, olen itse paremman näköinen kuin sellainen pallomaha.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kun on pallomaha,niin pitää löytää notkoselkäinen nainen.Ne sopii hyvin yhteen.
Ei auttanut. Läheisyys oli todella hankalaa eli oikeastaan mahdotonta, kun miehen raskausmaha oli tiellä. Muistikuvat ovat kuin jostakin elokuvasta, jossa rakastavaiset erottaa kalteri, jonka välistä yritetään halailla ja pussailla ja rakastella...
Jos vain juopot makkaraa syövät kelpaa niin pitää sitten myös tyytyä siihen mahaan. 🤷
No se pallomaha on sellainen pinkeä ja kova ja pullistuu esim. t-paidasta. Miehelläni on pehmeä maha ja kun laittaa t-paidan päälle niin ei sitä mahaa huomaa kun se jotenkin litistyy sinne paidan alle eikä pullota kuin raskaana olevalla kovana pallona.
Taidat olla jonkin sortin läskifoobikko?
Kaikki kehot ovat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Niistä vähemmän puhutaan. Lihavuushan on naisten ongelma. Kai toi mahakkuus on geeneissä. Jotkut ei ole muuten erityisen lihavia.
yksi ukko väitti ettei ole lihava. Maha vain on iso!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi monella yli nelikymppisellä naisella on riipputissit. Eikö ne voisi tehdä niille jotain? Kun yrittää etsiä vapaata ja hyväkroppaista naista, niin hankalaa se on.
Miehet kuolevat nuorempina, koska heissä on naisia enemmän juuri tuota vatsarasvaa. Esim. pepun ja reisien rasvakertymät eivät ole niin vaarallisia terveydelle kuin vatsan kellukka.
Ja läskiähän se on, yleensä olut maistuu ja makkarat niille, joiden vyötärönympärys on yli metrin,
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi monella yli nelikymppisellä naisella on riipputissit. Eikö ne voisi tehdä niille jotain? Kun yrittää etsiä vapaata ja hyväkroppaista naista, niin hankalaa se on.
Luulen, että vain toiseen näistä voidaan vaikuttaa terveellisillä elämäntavoilla.
Vierailija kirjoitti:
^ ja voi olla muuten melko hoikka vartalo, mut sitten on se selvästi erottuva pallo.
Ap
Ja ei haittaa jos mies on lyhyt, kapeaharteinen, ei-komea naamaltaan tai pienituloinen?
ps. onhan sinulla hoikka kroppa mutta pyöreä takamus (sivuprofiilista katsottuna) ja muotoa reisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että vain toiseen näistä voidaan vaikuttaa terveellisillä elämäntavoilla.
Naiset aina muistuttavat ettei ole tuolla ole väliä (naisen ylipaino vs miehen pituus).
Käärijälläkin on ja naiset kuolaa sitä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuolevat nuorempina, koska heissä on naisia enemmän juuri tuota vatsarasvaa. Esim. pepun ja reisien rasvakertymät eivät ole niin vaarallisia terveydelle kuin vatsan kellukka.
Ja läskiähän se on, yleensä olut maistuu ja makkarat niille, joiden vyötärönympärys on yli metrin,
Useimmilla naisilla se rasva alkaa kasaantumaan keski-, ja yläkroppaan kun ikää tulee.
Naisen iän tunnistaa 99% varmuudella jo takaapäin, näkemättä kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina muistuttavat ettei ole tuolla ole väliä (naisen ylipaino vs miehen pituus).
Jaa. En ymmärrä, miksi tulla provoilemaan. Mutta vastaan, koska tylsää :) Olen nainen, enkä ole moisesta kuullutkaan oikeassa elämässä. Totuus on, että miehet ja naiset molemmat kärsivät ylipainosta.
"Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia."
Pituudesta sen verran sanottavaa, ettei minuakaan pitkänä naisena kaikki halua. Mutta en ota itseeni. Asiaa ei kannata ajatella, kaikilla on mieltymyksensä. Pituuteen ei voi vaikuttaa, painoon voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. En ymmärrä, miksi tulla provoilemaan. Mutta vastaan, koska tylsää :) Olen nainen, enkä ole moisesta kuullutkaan oikeassa elämässä. Totuus on, että miehet ja naiset molemmat kärsivät ylipainosta.
"Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia."
Pituudesta sen verran sanottavaa, ettei minuakaan pitkänä naisena kaikki halua. Mutta en ota itseeni. Asiaa ei kannata ajatella, kaikilla on mieltymyksensä. Pituuteen ei voi vaikuttaa, painoon voi.
Jotkut pitävät pitkistä n aisista, jotkut lyhyistä naisista.
Lähes kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä.
Ei ihan sama asia.
Ja kyllä asia on noin. Naisten vaatimukset ovat useammin geneettisiä: miehen halutaan olevan pitkä, luontaisesti raamikas, ei saisi kaljuuntua liian nuorena, jne. Tai sitten liittyvät rahaan ja statukseen. Hyvin harvoin näkee urheilullista 30+ naista köyhän miehen käsipuolessa.
Hoikkuus, eli asia jolle voi jotain, on tyypillisemmin miesten toivomus. Kun naiset toivovat sitä, toive tulee aina muiden toiveiden lisäksi (genetiikka/raha/status).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut pitävät pitkistä n aisista, jotkut lyhyistä naisista.
Lähes kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä.
Ei ihan sama asia.
Ja kyllä asia on noin. Naisten vaatimukset ovat useammin geneettisiä: miehen halutaan olevan pitkä, luontaisesti raamikas, ei saisi kaljuuntua liian nuorena, jne. Tai sitten liittyvät rahaan ja statukseen. Hyvin harvoin näkee urheilullista 30+ naista köyhän miehen käsipuolessa.
Hoikkuus, eli asia jolle voi jotain, on tyypillisemmin miesten toivomus. Kun naiset toivovat sitä, toive tulee aina muiden toiveiden lisäksi (genetiikka/raha/status).
Tämä.
Kun nainen haluaa miehen olevan hoikka, voit olla varma että ennen tätä tulee pituusvaatimus/raamikkuusvaatimus/naamakomeusvaatimus, ja ammatti jossa tienaa tai määrätietoisuus sellaisen hankkimisessa.
Takuulla ei ole niin että saa olla lyhyt ja kapeaharteinen, vähän kaljuuntunut ja matalapalkka-alallakin, mutta hoikka pitää olla.
Läskit ovat ongelma molemmissa sukupuolissa. Jos nainen saa valita kumman kanssa menee sänkyyn, miehen jolla on sixpack ja lihaksikas vartalo tai pallomahan kanssa, on vastaus selvä. Sama jos saan miehenä valita seksikkään kropan treenanneen naisen, vaiko nykyään niin yleisen virtahepoa muistuttavan, on vastaus taas selvä. Emmä kyl noita hippoja pane muutenkaan, vaikka mitään muuta ei olis tarjolla. Lihavissa ei ole mitään seksikästä.
Katsoin LegoMastersia ja vähän kyllä järkytyin J.Saariluoman pallomahasta. Mitä ihmettä! Ei sillä tuollaista rantapalloa edellisellä kaudella ollut. Koko ajan häiritsee katsetta kun on pinkeä kuin mikä ja ihmettelen ettei ole sitä pois trimmannut vaikka julkisuudessa patsastelee.
Omalla miehelläni on myös tullut vähän mahaa ja täytyy sanoa etten kyllä tykkää yhtään. Itse olen hoikka ja haluaisin miehenikin olevan. Viehätysvoima häviää omissa silmissäni jos on pallomaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita:
Minusta samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä, haluan pitkän miehen koska olen pitkä nainen.
Minusta vastakohdat täydentävät toisiaan, haluan pitkän miehen koska olen lyhyt nainen.
Käytkö taputtelemassa kaikkien mahoja vai miten tiedät kuinka kovia tai pehmeitä ne ovat?