Ryöstö machete-veitsellä Vantaalla. Nuori myyjä sai vakavia vammoja kaulaan.
Ihanaa asua täällä pk-seudulla. Kuka nuori enää uskaltaa työskennellä myyjänä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3d43d544-d6ba-4b4e-becf-c6e707755952
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Millainen ıđıooțțı alkaa tap.p.e.lemaan kaupan rahoista rýöstäjäñ kanssa?!?!?!?
Sellanen jolla on enemmän rohkeutta kuin itsesuojeluvaistoa. Harvinaista nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo myyjä tapellutkaan!
Varmastikin refleksinomaisesti otti kiinni kaulallaan olevasta esineestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh huh! Onneksi hovi korotti tuomiota.
Korotuksen vaikutus istumiseen on noin kolme kuukautta. Noin nuori ensikertalainen istuu vain kolmasosan ehdottomana. Täytyy sanoa että aika poskettomia vaatimuksia on kauppias saanut oikeudessa läpi. Ryöstön takia menetetty myynti ei varmasti ollut useita satoja euroja. En siis millään tavalla puolusta itse tekoa mutta haluan huomauttaa että aika erikoisiakin perusteita välillä hyväksytään.
T: pirinisti
En ole millään tavalla sekaantunut mihinkään päihteisiin enkä ollenkaan pidä tuollaista tekoa hyväksyttävänä mutta olen kuitenkin sitä mieltä että vaadittavien korvausten pitäisi pohjautua todellisiin kuluihin eikä hatusta vedettyihin lukuihin.
Luvut näytti aika oikeilta. Itse asiassa myymälä on saattanut joutua maksamaan myös teosta johtunutta sairaslomaa jota tuossa ei ollut. Liian vähän siis vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ıđıooțțı laittaa pienen miekan toisen kaulalle ja luulee ettei siitä tule reaktiota? Olet aivokuollut kun kerta itse tuossa tilanteessa seisoisit hiljaa paikallasi.
Ryöstöä huolestuttavampaa on se, ettei ap erota kaulaa perseestä.
Näitä huippuammattilaisia on päästetty aivan liikaa Suomeen. Tässä lopputulos. Joka ikinen päivä aivan järkyttäviä tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Näitä huippuammattilaisia on päästetty aivan liikaa Suomeen. Tässä lopputulos. Joka ikinen päivä aivan järkyttäviä tekoja.
Tämän Suomen toivon nimi oli kyllä IL:n mukaan Roope Jokela. Ei taida kuulua niihin viittaamiisii aivokirurgeihin.
Miten tyhmä ryöstäjä. Vähä-älyinen ei käyttänyt asetta pelotteluun. Olisi sitä vain vilauttanut ja olisi saanut ihan saman saaliin. Miksi tuollasen ameeban annettaan olla elossa? Sen muussaaminen ei olisi itikan liiskaamista kummenpi kun sama kyky ajatella tuolla on.