Kysymys ystävästä
Pistäisitkö välit poikki sellaiseen henkilöön, joka ei ikinä osallistu mihinkään mitä järjestät? Tilanne on siis se että kaveri (perheellinen) on kova juhlimaan ja menemään, mutta kun kyseessä olisi kunnon juhlat, saunailta, lasten syntymäpäivä juhlat ym niin aina löytyykin parempaa tekemistä juuri samaan ajankohtaan. Itseäni on kovin alkanut tämä tympimään. Me kuitenki osallistutaan aina hänen perheensä juhliin....
Kommentit (6)
Tuossahan lukee että kunnon juhlat Pilkku saunailta, eli tuskin tarkoitti saunaillalla juhlia. Luetun ymmärtäminen.... Ja kyllä miehet ainakin usein saunailtoja pitävät, alpituksestahan ei käy ilmi onko hän mies vai nainen. Itse ainakin loukkaantuisin jos ystävä käyttäytyisi noin.
Jätä jatkossa kutsumatta, selvästi yrittää välttää sun seuraa...
Itse en ikinä menisi mihinkään saunailtaan. Hyi kamala!
Joudut päättämään asiasi ihan itse!
Vieraitten ihmisten lasten synttärit on kyllä todella tylsää. Lapset viettäköön synttäreitään kavereidensa kanssa.
Eihän lasten synttäreille kärttämisessä juuri muuta ideaa ole kuin kalastella lahjoja.
Saunailta ei ole mikään "kunnon juhla".
Jätä nyt se saunailta pois! Mikä juhla se on? Eivät kaikki halua tulla kylpytakki ja fööni ja pyyhe ja vaihtovaatteet ja meikit kassissa mukana luoksesi. Se on ihan tyhmää suomalaista vinoon mennyttä kulttuuria. Kotona saunotaan, toisten mielestä, ja piste! Mitä muuhun tulee, kysy kaveriltasi suoraa, minkälaisiin juhliin tai illanistujaisiin hän mielellään tulisi. Ja hyvänen aika: sano hänelle suoraa tuntevasi että et teidän juhlien suhteen ilmeisesti kiinnosta häntä. Ja jos ei muu auta, lakkaat menemästä heidän kutsuilleen!