Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤-¤ SYYSQ PERTSA ¤-¤

08.12.2006 |

Aamukaffelle luettavaa,jooko?

Öitä,jatu

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilma huutelee sängyssää:" Mä heräsiiin"

Kirppu nukkuu,mies töllön ääressä.

Äiti koneella.

Täällä on kans keskusteltu.Nimittäin telkkarista.

Miehellä on paha tapa laittaa telkkari het päälle kun tulee töistä ja siitä sitten siihen asti päällä kun käydään nukkumaan.Siis mua ärsyttää et se on koko ajan taustalla päällä.Sit Hilma rupeaa vaatimaan joka mutkassa tomitraktoria,titinalle tai maisaa.Nyt loppuu se!

Mun ehdotus oli jokainen saa katsoa yhden ohjelman illan aikana muuten se kiinni.No saas nähdä kuin käy...Ärsyttää!!!

Hilma sai järkyt uhmiskohtaukset illalla.Ei suostu menee pissalla ja mikää ei ole hyvä.No mies vaan et no ei tarvi mennä.Mä olin et todellaki tarvii,et anna nyt periksi!!Tiukka linja pitää olla,ei tule muuten mitää!!

Kirppu on ruvennut ihan intona kääntyilee tänään.

Ihana ja leluihin yrittäää tarttua,sit kun saa kiinni niin ei älyä irrottaa :)

Oli tosiaan eilen syöpäklinikalla kattomas mun ystävää.

Ei ole helppoa ei.Ihan hirveetä.Huonolta näyttää.

Se on mun ikäinen(26.v)ja hällä kaksivuotias tyttö

Tosi agressiivinen syöpä todettu.Ihan kauheaa

Ollaan tunnettu 20vuotta,suru on valtava.

Niin ja Villestä vielä.

Siis musta oli niin hyvä et se oli vähän

erilaiMsissa vaatteissa ja muutenkin omana ittenään sielä

Tarja tykkää :)

Ois se olut kauheaa jos olis tukka sliiipattuna,frakkipäällä ja puuterit naamassa!

Mutta niin makuja on monia ja mielipiteitä

Me likkojen kans äänestiit Ville parhaaksi!!

Samarin teillä on ihanat kekkerit sielä!Mä oon kade.

Kerranko lähtee niin kunnolla sit!!

Eiks sielläkin ole tammikuus ammattilaisten pikkujoulut,laitat miehen menee sinne :o

Taudit pois hus HUS kaikilta

Ihanaa Enkeli kun kaikki on hyvin siellä :

Mäkin odotan Äkn kuulumisia!!!!

Nyt Kirppu heräs...

Hyvikset ja moro!!

Ramika

mä meen huomisen työ-yön kunniaks aamulla kampaajalle

enmä kehtaa tälläsenä kotimutsina töihin mennä :)

Vierailija
22/25 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista iltaa on mennyt ihan vieraissa. Nettiporukoissa, nimittäin. Homehommii meitsillä. Intaannuin kumminkin kirjoittamaan, kun postiakin on tulossa ja mimmu kaipaili, ihquu.

Ihan ensin huhuan Allia. Missä olet? Viimeksi oli työprobleemeja, ovatko ne kaataneet? Hilulle olisi paljon sanottavaa, mutta vähän kirjaimia käytössä.

Suloisia, söpöjä pikkuvauvoja ja isompia taaperoita on ollut kuvituksena s-postissa. Eikös muuten oteta adopti-Ampi sinnekin mukaan?

Minulla on uudet hiukset, jotka tehtiin loisteputkikampaajalla. Hinta oli minun makuuni suolainen kalseasta massatuotannosta, mutta nopea toimitusaika ratkaisi valinnan. Vaaleeta raitaa ja siistii mallii oli tuloksena.

Kukkanen keskustelee, vastaa yhteen suuntaan emmä ja toiseen suuntaan joo. Puhe kokolailla hanskassa. Neiti kävi kampaajalla, se olen minä. Etutukka on vähän epätasainen.

Kaunokainen kääntyilee ja pyörii ympyrää, muttei ole vähääkään niin taitava kuin Marin heinälapsi joka siis jo konttaa.

Poikulainen parka. Eskari on aivan jäänyt evakkomatkojen myötä. Ottaa sydämestä, kun ajattelen sitä.

Iloa, valoa ja sydämen lämpöä juuri sinulle. Niin sinulle.

Kukkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikolukua jälkikäteen

K

Vierailija
24/25 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy pino-hiljaisuuteen on illan virkku Poitsu 5v. Ei nuku, ei sitten millään!!!! Ahdistaa kun pyörii täällä lähelle yhtätoista :( Herää aamulla kuitenki jo kasin maissa joten hurjan lyhyiltä nuo yöunet tuon ikäisellä tuntuvat!

Lilalle heti sanon että HUI KAMALA millanen asenne teidän lääkärillä. Myös tämä hankkisi toisen mielipiteen. AUTS. Tsemppiä :). Laita s-postia kun selviää saatteko ostaa niitä Nutreja varastoon. Enköhän mä tuolta noita vois... On niitä hurja määrä, en ole laskenu vielä...

Oltiin tänään Hop Lopissa. Sassa nautti koko 5e:n edestä täysillä. On tuo niin reipas ja rohkea ipana.

Viikon päästä me ollaan sit jo reissussa :) Bahia Feliz kutsuu perjantai-aamuna (hävyttömän aikanen lento, kääk...)

Sassa on sitten jättänyt päikkärit pois. Sekin pomppi täysillä melkein yhteentoista jos nukkui edes vähän. Nyt nukkuu noin 20-8. On tää parempi paljon. Ja jaksaa ihan hyvin illan, ei kiukkua tms.

Vaippa-rintamalla huimaa edistystä myös. Aika kuivana pysyy päivällä, monesti myös kakat pönttöön. potalla ei käy... Yövaippa on kyllä ihan märkä aina. Mutta asia kerrallaan...

Mitäs muuta. Töissä olin tänään, huomenna ja sunnuntaina on piiitkät päivät. Ahne ;-) Hih, mietin tuossa yks päivä että kun aloitin 15-v:nä kaupassa ni mun tuntipalkka oli 16,66mk/tunti. Nykyään sunnuntai-iltana tuntipalkka on hiukan vajaa 25e... Motivoi kummasti tekemään niitä yli-pitkiä päiviä.

Juu. Tiistaina oltiin kavereiden kanssa vähän pikkujoulun tapaista. Ekana mentiin syömään Santa Fe:hen, sitten tunti hohtokeilausta ja sit menin ystäväni kanssa bilettämään pariksi tunniksi Suomi-popin tahtiin Zetoriin. Tuo Zetor on ravintola jossa on traktoreita, teko-lehmä, yms rekvisiittaa. Mutta musa on taattua Suomi-poppia, mun ja ystäväni lempparia :)

Jokos tää riittäis pieneksi tilanne-katsaukseksi...

Nukkuun pitäis mennä mutta John Grishamin uusin kirja tuolla " keskeneräisenä" houkuttelee...

Aamulla ysiksi töihin.

Nii, poitsu ripulissa :(

Sassa oli oksentanu illalla, mut en tiiä johtuiko mahdollisesti keksin joutumisesta kurkkuun vai onko silläkin tuota tautia. Hop Lopissa joivat samasta mehupullosta :((

Jos lopettais välillä ;-)

Kerppu

Vierailija
25/25 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menin skarppina jo kahdeksalta töihin, jotta ehdin tehdä kaikki hommat ja pääsin sitten " jo" viideltä kotiin, eikä viikonloppuna tarvitse töihin päin puhaltaakaan *koputtaa puuta*

Mies on vielä töissä, lapsetkin menivät suht kivuttomasti nukkumaan...noh, paitsi keskimmäinen 7v, joka kränäsi joka asiasta: hän ei osaa puristaa hammstahnaa, äiti laittoi väärää hammastahnaa (miksiköhän menin yleensä sen hammastahnan puristamaan?), äiti oli tyhmä, kun vei taskulampun hänen sängystään pois (sen, joka ei tytön mukaan edes siellä peiton alla ollut, mutta sinne ei olisi äiti saanut katsoa), hänellä oli jano, oli pissahätä, piti peitellä monta kertaa ymym...Eivät ne iltajuoksut leikki-ikään lopu tosiaankaan.

Antsa oli päiväkodista haettaessa oikea aurinkoinen ja jatkoi sillä päällä koko illan :) On ruvennut tädeille aivan hurjasti pälättämään (omalla kielellään siis), nauramaan ja hymyilemään. tähän asti oli monelle tädille kovin sulkeutunut, ujo, ei edes päin katsonut. Muutenkin syyspoika tuntuu välillä oikein välkyltä.. (noh, välillä, ennenkuin on taas syömässä koirankupista kuivamuonaa ja vessasta käsivoidetta ;))

Kai se on välillä ihan hyvä käydä irroittelemassa, mutta on se vain niin mukava olla kotona rauhassa. pikkujouluihinkaan en varmaan olisi lähtenyt, jos olisin kehdannut pois olla. Ihan kivaa oli sielläkin, toki.

Koirakin karkasi tänään. Teki omaehtoisen tunnin lenkin, mutta onneksi erehtyi tuttua koiraa morjestamaan, jolloin ottivat sen kiinni ja toivat kotiin. Saman tempun teki pari päivää sitten. kohta rupeavat kylällä puhumaan, ettemme osaa pitää koiraamme kiinni... ;)

Positiivinen, toiveikas fiilis. Vanhempani lähettivät lahjarahaa, jotta ostamme lapsille heidän puolestaan lahjat. Ajattelin tilata kaikki postitse, joten ei kun surffailemaan :))

Oi kuusipuu, oi kuusipuu...ta-dada-daa-daa-daa-da...

Joulumielellä,

Saamuska