Kuinka usein sinua kehutaan kauniiksi?
Itse saan päivittäin kehuja kauneudesta. Oma mies, omat lapset, kampaaja ja työkaverit kehuu. Myös töissä asiakkaat kehuvat esim Palaverin alussa saatetaan sanoa että täällähän on kaunottaria ja samalla katsotaan minua.
Tämä on oikeasti hämmentävää. Myös viihteellä saatetaan baarissa kehua ulkonäköä. Myös kaupassa minut on pysäyttänyt tuntematon mies ja kehui ulkonäköä ja vartaloani, kysyi olenko sinkku ja lähdenkö treffeille hänen kanssaan (vastasin että olen parisuhteessa, kiitos ei)
Kommentit (46)
Ehkä pari kertaa elämän aikana kehuttu
Vierailija kirjoitti:
Usein sanotaan näyttäväksi ja naiselliseksi. Kauneus taitaa olla enemmän nuorempien naisten ominaisuus.
N43
Saan kyllä edelleen kuulla olevani kaunis (miesystävä lähes päivittäin kertoo, lapset usein ja jopa puolitutut ja tuntemattomat edelleen silloin tällöin) vaikka olen jo 49. Toisaalta ikäni arvioidaan reippaasti alakanttiin ja hymyilen paljon.
Nykyään osaan jo jotenkin ottaa kehut vastaan, nuorempana olin liian epävarma.
Minua ei koskaan sanottu kauniiksi. Onneksi, sillä en jaksaisi koko ajan kuunnella mun ulkonäön kommentointia ja mitä ihmeellistä siinä on jos on "kaunis"? Ei se ole ilmoitusluontoinen asia. Onko kauniina oleminen sitten jotenkin palkittavaa ja kunniakasta?
Ei koskaan. Miehet katsovat suoraan lävitseni.
Baarissa muutama nainen tullut kehumaan. Oma mies kehuu kun on meikkiä naamassa
Ei juuri koskaan