Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin vain on kesäkuu jo puolessa välissä, kohta taas syksy kolkuttelee ovelle

Vierailija
14.06.2023 |

Äkkiä se kesä menee aina.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän te TALVIHUORAT tiedätte että juhannus ei ole koskaan ollut termisen kesän keskipiste. Ei sinne päinkään. Se on heinäkuussa! Ihania helteitä riittää vielä syyskuulle!🌞

Vierailija
22/26 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä on mun synttärit! Kas tässä, ottakaahan virtuaalista kakkua: (kuvitelkaa tähän lempparikakkunne kuva, en osannut liittää emojia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sentään on 4 vuodenaikaa. On maita, joissa on aina kesä ja toisissa aina talvi.

Se aina kesä olis kauheaa. Miten pystyis mitään järkevää tekemään?

Vierailija
24/26 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden kesä oli tosi kiva! Lomat meni nopeasti. Syksyä odotellessa.

Vierailija
25/26 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan kesä alkoi. Itse lasken kesän alkavan koulujen loppumisesta ja kesää on elokuun loppuun.

Harvoinhan näin aikaisin kesästä on näinkin lämmintä, vanhan kansan uskomuksen mukaan kesäkukatkin kannattaa istuttaa vasta 10.6.

Syksy on vielä kaukana, itse ainakin nautin tästä alkukesän valosta ja lämmöstä täysillä.

Mikään ei ole ihanampaa kuin kukkivat tienpientareet, lintujen laulu, valo ja lämpö.

Vierailija
26/26 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Nämä Helvetissäolotreenit loppuvat eikä idioottimaisia kesätapahtumia ole lymyssä joka kulman takana. Niitä tanhuajia, kaksirivisen kituutusta ja möhömahaista kaljankittaajaa mölyämässä shortsit jalassa ja möhömaha roikkumassa vyölaukun päällä. Sinappia havaijipaidan ritamuksilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän