Onko sauna kodissasi?
Käytätkö vai onko se muussa käytössä? Omani on puolivarastona.
Kommentit (30)
Sauna on kodissani. En kuitenkaan koskaan sauno, joten se on varastona.
Saunani on kodissani.
Silloin, kun asuin vuokralla saunallisessa asunnossa, olisin voinut vastata: Sauna on kodissani.
Tai jos omistaisin asunnon, jonka olisin antanut vuokralle jonkun muun kodiksi, ja asuisin itse saunattomassa asunnossa, voisin kirjoittaa: Saunani ei ole kodissani.
Vierailija kirjoitti:
On tehty muutama tutkimus ja ne osoittavat että säännöllinen saunominen edistää verisuoniterveyttä. Eli ehkäisee sydäntauteja, sydäninfarkteja.
Kannattaa uskoa tutkimustuloksia. Kuumassa verisuonet laajenevat ja voi itsekin todeta jos on verenpainetauti, niin saunan jälkeen verenpaine on laskenut. Laskee huomattavastikin.
Liian alhaisesta verenpaineesta kärsivänä olen huomannut, että usein saunassa, ja joskus myös saunan jälkeen huimaa, tai jopa pyörryttää.
Siitä huolimatta saunon lähes joka ilta.
On puilla lämmitettävä sauna, saunotaan pari kertaa viikossa.
Sauna on ja puukiuas lämpiää lähes joka ilta.
Sauna on, mutta en sauno juuri koskaan. En pidä saunomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehty muutama tutkimus ja ne osoittavat että säännöllinen saunominen edistää verisuoniterveyttä. Eli ehkäisee sydäntauteja, sydäninfarkteja.
Kannattaa uskoa tutkimustuloksia. Kuumassa verisuonet laajenevat ja voi itsekin todeta jos on verenpainetauti, niin saunan jälkeen verenpaine on laskenut. Laskee huomattavastikin.Liian alhaisesta verenpaineesta kärsivänä olen huomannut, että usein saunassa, ja joskus myös saunan jälkeen huimaa, tai jopa pyörryttää.
Siitä huolimatta saunon lähes joka ilta.
Joo, sama, tulee vähän hontelo olo. Mutta kyllä se rentouttaa silti kivasti
Tuo on totta. Jos heität hakuun saunan terveysvaikutukset tulee paljon osumia.
Tieteellisissä tutkimuksissa on ollut tuhansia ihmisiä. Mitä useimmin saunoo sitä suurempi hyöty.
Eli joka päivä saunojat saavat ison hyödyn.