Ihan v***llinen nälkä aina iltaisin!! Vaikka olisin syönyt hyvin! En kestä tätä. Mikä ihme? Syömiseni:
- Kanaa, kasviksia, oliiviöljyllä ja juustolla.
- 200 g kassleria
- 100 g rasvaista jogurttia ja marjoja
- leipäjuustoa 50 g ja 2 palaa 99% suklaata.
Ei saamari mikä nälkä. Iltaisin, aina! Taas tekisi mieli vetää jääkaappi tyhjäksi tai syödä mozzarellatikkuja.
En viitsisi.
Olen reilusti ylipainoinen ja painoa pitäs saada alas.
Kommentit (59)
Onko ap maalainen? En tiedä ketään joka söisi jotain kassleria ja leipäjuustoa???
Nälän tunne on normaali ja hyvä asia...
Aikamoinen iltapala. Mitä päivällä syöt?
Ap ei kerro mittojaan. Hyötyliikunta ei pienissä määrin juuri polta kaloreita. Keski-ikäinen, lyhyt, istumatyötä tekevä nainen ei tarvitse 2000kcal päivässä, vaan lihoo sillä määrällä, vaikka yksilöllisiä eroja toki on. Kuituja saa kasviksista, mikäli syö niitä riittävästi. Kaikki eivät tarvitse hiilihydraatteja valkoisen sokerin tai viljan muodossa. Nälkä ei ole paha asia.
Ton 50 gramman leipäjuuston sijaan olis voinut syödä vaikka puol kiloa porkkanoita niin ois kalorit pysynyt samana eikä olis nälkä
lisää kuituja ja proteiineja. Aloita pienistä lisäyksistä ja koita selvittää mikä on sinulle sopiva lisä. Nälän tunne itsessään on hyvä eikä se merkitse sitä, että juuri silloin on päästävä syömään.
Ei se ole nälkä. Se on elämäntapanälkä.
Minulle oikea nälkä iski vasta 3 täysipaastopäivän jälkeen. (+72h)
Elämäntapanälkään reagoidaan toivomalla lisää nälkää.
"Olispa enemmän nälkä."
Sitten noudatat oikeasti riittävää dieettiä.
F my feelings
Jos painat yli 100 kg, niin 1500 kcal vuorokaudessa on aivan liian vähän, vaikka laihduttaisit. Syö ainakin 2000 kcal vuorokaudessa.
Tänään taas sama.
Aivan hirveä nälkä vaikka olen syönyt kyllä.
Keho kaipaa kamalasti energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas sama.
Keho kaipaa kamalasti energiaa.
Eli syöt tuon kertomasi päivän aikana ja nyt illalla et sitten enää mitään tai ehkä jonkun jogurtin? Se on sanomattakin selvä että sulla on nälkä kun tuo kalorimäärä on aivan olematon. Lisää nyt alkuun vaikka hiilareita ja laita riisiä sen kanan ja kasslerin kanssa. Myös munia voisit lisätä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kerro mittojaan. Hyötyliikunta ei pienissä määrin juuri polta kaloreita. Keski-ikäinen, lyhyt, istumatyötä tekevä nainen ei tarvitse 2000kcal päivässä, vaan lihoo sillä määrällä, vaikka yksilöllisiä eroja toki on. Kuituja saa kasviksista, mikäli syö niitä riittävästi. Kaikki eivät tarvitse hiilihydraatteja valkoisen sokerin tai viljan muodossa. Nälkä ei ole paha asia.
Kyllä ihminen tarvitsee hiilihydraatteja ja nälkä.on paha asia.
Vierailija kirjoitti:
lisää kuituja ja proteiineja. Aloita pienistä lisäyksistä ja koita selvittää mikä on sinulle sopiva lisä. Nälän tunne itsessään on hyvä eikä se merkitse sitä, että juuri silloin on päästävä syömään.
Nälkä tarkoittaa, että tarvitsee syödä. Mikä ihme tämä on, että haluatte kiduttaa itseänne nälällä??? Se on syömishäiriöistä.
Miksi syöt noin paljon maitotuotteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas sama.
Keho kaipaa kamalasti energiaa.Eli syöt tuon kertomasi päivän aikana ja nyt illalla et sitten enää mitään tai ehkä jonkun jogurtin? Se on sanomattakin selvä että sulla on nälkä kun tuo kalorimäärä on aivan olematon. Lisää nyt alkuun vaikka hiilareita ja laita riisiä sen kanan ja kasslerin kanssa. Myös munia voisit lisätä.
Perunaa, eikä mitään ravintoköyhää riisiä.
Minä tarvitsen hiilihydraatteja. Muuten tulee järjetön nälkä ja tämä nälkä saa syömään liikaa. Parempi on syödä niin ettei sitä tule.
Vierailija kirjoitti:
No siis sähän syöt aivan liian vähän kuten suurin osa laihduttajista! Lisää proteiinia ja lisää myös hiilihydraatteja varsinkin jos kuntoilet.
Reilusti ylipainoinen ei kuntoile koskaan lol. Korkeintaan harrastaa kävelyä sohvalta jääkaappiin ja takaisin
Kitudieetti. Lisää rasvaa ainakin 500kcal.