Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä osa-aikatyö ei veisi liikaa voimia?

Vierailija
14.06.2023 |

Uuvun vähästäkin työstä, jos siihen liittyy ihmisten kanssa työskentelyä. Jauhan keskusteluja vapaa-ajallakin mielessäni vielä pitkän ajan jälkeen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama ongelma. Olen oikeasti hyvä asiakaspalvelussa ja jaksan sitä jonkin verran, mutta tosiaankin aika vähän. Siinä on kyllä eroa, minkä tyyppistä asiakaspalvelua tekee. Inhoan myymistä ja kassan käyttöä ja jatkuvaa saatavilla oloa sekä sitä, jos pitää "vaatia" asiakkaalta jotain. Mutta tykkään auttaa, neuvoa ja opastaa ihmisiä heidän ongelmissaan. Jälkimmäistä jaksan enemmän. Silti en jaksaisi kovin paljoa ihmisiä ja sosiaaliset suhteeni kuolevat sosiaalisen työn vuoksi, koska en vain enää jaksa ketään työn lisäksi.

Vierailija
22/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellin siivous?

Tää on oikeasti yksi raskaimpia töitä. Huoneet siistitään ja lakanat vaihdetaan minuuttiaikataululla. Usein samalla rätillä pyyhkäistään koko huone vessasta pöytiin ja ovenkahvoihin. Tuttuni teki tuota, kaikki työkaverit olivat köyhistä maista. Palkka surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hotellin siivous?

Tää on oikeasti yksi raskaimpia töitä. Huoneet siistitään ja lakanat vaihdetaan minuuttiaikataululla. Usein samalla rätillä pyyhkäistään koko huone vessasta pöytiin ja ovenkahvoihin. Tuttuni teki tuota, kaikki työkaverit olivat köyhistä maista. Palkka surkea.

Onko muita ehdotuksia?

Vierailija
24/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Nyt on vielä teini kotona asumassa ja sen takia olen niin uupunut etten kykene mihinkään muuhun. Kunhan muuttaa pois niin saatan ehkä löytää energiaa muutamaksi tunniksi muutamana päivänä viikossa. Hermosti ei vain kertakaikkiaan rauhoitu. Kun saisikin siivota jossain ihan yksin ilman kenenkään näkemistä. Vaikka jokin toimiston iltasiivous/ liikuntapaikan tai tyhjä koulu.

Vierailija
25/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ulkoiluttajan työ.

Vierailija
26/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni palkkaa ulkoiluttajan??

Vierailija
27/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku, mistä tykkäät. Minä teen lähihoitajan hommia vanhuspuolella enemmän harrastuksena kuin rahan takia, koska nautin ihmisten hoitamisesta ja auttamisesta.

Vierailija
28/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkään auttaa, neuvoa ja opastaa ihmisiä heidän ongelmissaan. Jälkimmäistä jaksan enemmän. Silti en jaksaisi kovin paljoa ihmisiä ja sosiaaliset suhteeni kuolevat sosiaalisen työn vuoksi, koska en vain enää jaksa ketään työn lisäksi.

Minulle tuli mieleen turisti- tai retkeilyopas, mutta paikkoja ei taida kauhean paljon olla, ja jälkimmäinen vaatisi sen, että jaksaa kävellä säässä kuin säässä. Muutenkin tuollainen työ on usein vuodenaikasidonnaista. 

Mutta jos on esim. bussissa kiertoajeluoppaana, niin ei yleensä tarvitse myydä miään, eikä yksi työvuoro kestä koko päivää (ei ainakaan kaikissa tapauksissa).  

Vierailija
29/33 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa ehkä

Vierailija
30/33 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa ehkä

Onko ap Amerikassa?

Vierailija
31/33 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä helpoti väsyvänä teen henk.koht.avustaja töitä osa-aikaisesti. Helpot avustettavat.

Vierailija
32/33 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä helpoti väsyvänä teen henk.koht.avustaja töitä osa-aikaisesti. Helpot avustettavat.

Mistä löysit helppoja?

Vierailija
33/33 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla väsymisen lisäksi heikko vastustuskyky. Saattaa olla 6+ flunssaa vuodessa. Eli vaikka saisin töitä niin pian olen saikulla ja pomo epäilee...