Ymmärrätkö mitä tarkoittaa latitude ja longitude?
Miten voi olla maailmassa niin tyhmiä ja vähä-älyisiä ihmisiä, etteivät tiedä mitä nämä tarkoittavat? Aarg. En älykkäänä ja lahjakkaana dippainssinä voisi milloinkaan hyväksyä elämääni heikkolahjaisia ja vähä-älyisiä.
Kommentit (28)
Hankala sanoa, kun en tuota englantia niin ymmärrä etkä sinä osaa suomea.
Jos ihmisen on vaikea hyväksyä, että maailmassa on ihmisiä, jotka ovat vähä-älyisempiä kuin hän itse, ei hän voi kovin älykäs olla itsekään.
Oikeasti älykkäille se, että muut eivät ole yhtä älykkäitä, on niin normaali asia, ettei siihen edes kiinnitä huomiota.
latitude ja longitude?
onko latitude vaaka tasossa
ja longitude pysty tasossa?
.
T: DI
Älykkyys on jotain aivan muuta kuin satunnaisen vieraan kielen kahden yksittäisen sanan suomennostaito. Voi olla ap sinulle liian haasteellista hahmottaa.
Hammaslääkärinä mun on aina vaikea muistaa kumpi on kumpi, lienen siis typerys?
Leveys- ja pituuspiiri. Laskettaessa esim. purjelaivojen kurssia (Viimeinen kilpapurjehdus, mm.).
N60+
Latitude on yksi frisbeegolf kiekkojen tuotemerkki.
Leveys- ja pituuspiiri. Ihan peruskoulun maantiedossa nuo on käyty. Englanti on kansainvälisesti merenkulussa käytetty kieli.
Pieni lisä tiedolliseen pääomaasi, pää- ja sivulauseen väliin tulee pilkku (Ymmärätkö, mitä tarkoittaa...).
Totta hitossa nuo tiedetään että osaa laskeutua oikeaan kohtaan pallolla. Se oli sellainen peli.
Mitenkä ne säämiskäasiat, sinustahan ihminen on tyhmä, jollei tiedä mikä säämiskä on englanniksi.
Näille on olemassa suomenkielisetkin sanat.
Toki tiedän. Tarkoittaa leveyttä ja pituutta kun ilmaistaan jonkin sijainti kartalla, esim. laiva tai saari sijaitsee jotain jotain pohjoista/eteläistä leveyttä ja jotain jotain läntistä/itäistä pituutta. Siten sijainti voidaan saada selville hyvin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
latitude ja longitude?
onko latitude vaaka tasossa
ja longitude pysty tasossa?
.
T: DI
On.. mun longitude on 173 ja latitude jotain muuta mun latitudeen voisi heijastaa valaan
Vierailija kirjoitti:
Leveys- ja pituuspiiri. Ihan peruskoulun maantiedossa nuo on käyty. Englanti on kansainvälisesti merenkulussa käytetty kieli.
Vaikka useimmat eivät enää osaa muita vieraita kieliä kuin amerikanenglantia, on silti hyvä tietää joidenkin sivistyssanojen olevan siinä määrin kansainvälisiä, että esiintyvät jokseenkin samassa muodossa muissakin kielissä.
Onko sulla t-paita jossa lukee "olen dippainssi"? Kannattaa myös kantaa kylttiä niin kauempana olijat näkee. Ota rauhottavaa lääkettä että kestät sen pelon jos kaikki ei tiedäkään just samoja asioita kun sä. Katsele vähän ympärillesi ja lue,
Ne on niinku lattekahvi ja long drink.
Joo ne tarttee ketkä tarttee.
Kannattaa kyllä kattoa kumpi on kumpi. Nuo voi helposti ajatella väärinkinpäin.
Taisit suorittaa dippainssin tutkintosi lähipubissa. Ei nyt mennyt varjosinäsi larppaaminen niinsanotusti "ihan putkeen" :D