Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AL: Bussikuski väittää ulostaneensa housuun Tampereella mutta kaupunki ei usko

Vierailija
14.06.2023 |

Aamulehden haastattelema linja-autonkuljettaja kertoo ulostaneensa housuihinsa pitkän ajomatkan vuoksi.

On tullut housuun, kun on joutunut odottamaan Kaukajärvelle asti. Olen loppu tähän tilanteeseen, kuski kertoo Aamulehdelle.

Tampereen kaupungin joukkoliikennelogistikko Juha Kortteus pitää kuskin kertomusta epätodennäköisenä.

No sitä minä en kyllä usko, että semmoiseen tilanteeseen joutuu.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin pysäyttänyt bussin johonkin pusikon reunaan ja käynyt paskalla. Olisin kailottanut kovaan ääneet, että työnantajalla on niin kireät aikataulut, että ei ehdi vessaan.

Tämä! Ilmaista mainosta firmalle. pääsee taatusti lööppeihin :D

Vierailija
22/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on ollut iät ajat. Ajoaika saa olla 4,5h yhteen putkeen ja sinä aikana ei välttämättä vessaan pääse. Päätepysäkeillä tai asemilla saattaa olla vessa, eri asia ehtiikö käydä. Olin ennen kuskina ja olihan se vaan pakko joskus mennä. Kerrankin johonkin huoltsikalle, vaikka oli matkustaja kyydissä, sentään vain yksi. Pakki sekaisin jostain syystä, joten ei muutakaan voinut. Mieskuskit sitten kävivät kusella pysäkin takana jne. Nuo työolot on iso syy miksi en enää aja. Lisäksi se jatkuva kyttäys aikatauluista ja lisääntyvä turvattomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän tapahtuu kun kuski pysäyttää kesken ajon vessatauolle? Taitaa aspan puhelin toimistolla laulaa hoosiannaa kun asiakkaat yksi kerrallaan vaativat korvauksia myöhästymisestä, ja on äkkiä kuskilla kengän kuva takalistossa.

Vierailija
24/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin vaan pysähtynyt ja käynyt paskalla jossain pusikossa.

Bussilastillinen matkustajia kyydissä niin toteat että se on nyt menoa ja juokset lähipuskaan?

Jep. Huutaisin, että ampu tulee!

Minkäs sille voi, kun latinki lähtee liikkeelle?

Vierailija
25/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon sillon lähärettävä kun paska pyytää!

Vierailija
26/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän perspektiiviä tähän keskusteluun.

https://sndp.mediadelivery.fi/img/svg/9ba7facfd075cf980b2cd65520908227…

Kuski kertoo pskoneensa nousuun sen takia, koska tuolla pisteessa 2 ei ollut vessaan, matka aika 40 minuuttia läpi keskustan. Odotusaika päätepysäkkillä on 4-10 minuuttia. Matkall on varmasti useampi huoltamo, jossa voisi tarvittaessa käydä pckalla ja siellä päätepysäkilläkin kyykkypackalle jos ei muuten..

Kuulostaa ihan naurettavalta koko homma, että packoo housuun, kun ei ole vaihtoehtoa.

Ikävää tässä toki on se, että miksi ihmeessä tuolla 2 päässä ei ole bajamajaa? Ei maksa juuri mitään!

Vierailija
27/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on ny riidelty jo vuosia ja toi yks sekopää virkamies joka teeskentelee ja kaasusumuttaa estää minkäänlaisen ratkasun saavuttamisen koska sit pitäis myöntää olleensa väärässä.

Ihan uskomaton soppa taas yhden narsistin takia.

Vierailija
28/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähän tapahtuu kun kuski pysäyttää kesken ajon vessatauolle? Taitaa aspan puhelin toimistolla laulaa hoosiannaa kun asiakkaat yksi kerrallaan vaativat korvauksia myöhästymisestä, ja on äkkiä kuskilla kengän kuva takalistossa.

Kuule, jos se kuski sanoisi, että valitettavasti vatsassa velloi ja oli pakko poistua, niin varmasti kaikki ymmmärtäisi. Ja se 5-10min tuolla välillä hukkuu jo liikenneruuhkaan.. Lisäksi asia koski tuota päätepysäkkiä, jossa 5-10 minuutin odotus.. Sinä aikana olisi kyykännyt jo monenkin männyn alla

Vierailija
29/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on ny riidelty jo vuosia ja toi yks sekopää virkamies joka teeskentelee ja kaasusumuttaa estää minkäänlaisen ratkasun saavuttamisen koska sit pitäis myöntää olleensa väärässä.

Ihan uskomaton soppa taas yhden narsistin takia.

Voi paska kirjaimellisesti.

Vierailija
30/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisiko bussissa/penkissä paska?

Vierailija
31/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bussilastillinen matkustajia kyydissä niin toteat että se on nyt menoa ja juokset lähipuskaan?

Silloin kun ripuli yllättää niin se on vaan mentävä.

Ei siellä bussissakaan kiva ole kun kuskin lahkeesta valuu tuotetta lattialle.

Vierailija
32/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluttaa sillä mikrofoonilla, että nyt mä käyn paskalla ja laittaa musiikin soimaan, biisi - nyt minä metsään juoksen.

Jep voi laittaa laulun minä metsään haluan mennä nyt muuten te yllätytte..

Vierailija
33/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkiikobussikuskimettään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluttaa sillä mikrofoonilla, että nyt mä käyn paskalla ja laittaa musiikin soimaan, biisi - nyt minä metsään juoksen.

Jep voi laittaa laulun minä metsään haluan mennä nyt muuten te yllätytte..

Jos metsään haluat mennä nyt

niin takuulla yllätyt!

on siellä tampereen kuskeja

housut nilkoissa!

la- laaaalalalalaaa lalaa laa

Tässä nyt ei kuitenkaan ajettu moottoritiellä ilman pysähtymismahdollisuutta.

Vierailija
34/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen kaartaisi huoltamon pihaan? Kuka niistä aikataulusta valittaa 10minuutin takia ja mihin se johtaisi?

Täälläpäin mitään huoltamoja bussireitin varrella enää ole.

-Kaukajärvi

Vierailija
35/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voisi kaikenmaailman hienoja vessoja rakennella sinne tänne mutta sitten pitää nostaa lipun hintaa. Eikö tunnukaan enää hyvältä idealta? Kuski voi käyttää vaippoja.

Vierailija
36/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nyt samantien paskonu ilmanvaihtoventtiiliin tai lämpöpatteriin. Alkaa ehkä jotain tapahtua, kun asiakkaat saavat istua lemuavassa bussissa

Vierailija
37/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on ongelma monessa matkatyössä ettei ole vessaa. yksi ratkaisu ,on ottaa mukaan joku verho ja matka wc esim jos työskentelee pakettiautolla, joku matka wc voi kulkea auton perällä. wc joka bussiin olis myös matkustajille hyvä asia.

karavaani liikkeissä myydään myös pieniä kannellisia pottia,  jotka mahtuu pieniinkin autoihin. busseihin wc pakolliseksi olisi hyvä sääntö.

Vierailija
38/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan että lapsena, jollain retkellä ,bussikuski pysähtyi, että äidit ja lapset pääsi puskapissalle kun matka oli pitkä eikä ollut mitään huoltista matkalla. kyllä kuskinkin pitää päästä jos tarve vaatii.

Vierailija
39/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan oikeasti nähnyt moisen tilanteen: kuski pusikossa, ei naurattanut.

Vierailija
40/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski senkun läväyttää paskaiset kalsongit Juhan työpöydälle tai näppikselle, niin kyllä Juha uskoo. Todisteet puhukoot puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän