AL: Bussikuski väittää ulostaneensa housuun Tampereella mutta kaupunki ei usko
Aamulehden haastattelema linja-autonkuljettaja kertoo ulostaneensa housuihinsa pitkän ajomatkan vuoksi.
On tullut housuun, kun on joutunut odottamaan Kaukajärvelle asti. Olen loppu tähän tilanteeseen, kuski kertoo Aamulehdelle.
Tampereen kaupungin joukkoliikennelogistikko Juha Kortteus pitää kuskin kertomusta epätodennäköisenä.
No sitä minä en kyllä usko, että semmoiseen tilanteeseen joutuu.
Kommentit (73)
Mä olisin vaan pysähtynyt ja käynyt paskalla jossain pusikossa.
En pystyisi ikinä olemaan bussikuski. Kammottaakin ajatus ettei pääsisi vessaan kun oikein hätä iskee.
Työnantajan on pakko lähtökohtaisesti epäillä alaisiansa.
Vierailija kirjoitti:
Bussilastillinen matkustajia kyydissä niin toteat että se on nyt menoa ja juokset lähipuskaan?
Itse olisin pysäyttänyt bussin johonkin pusikon reunaan ja käynyt paskalla. Olisin kailottanut kovaan ääneet, että työnantajalla on niin kireät aikataulut, että ei ehdi vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bussilastillinen matkustajia kyydissä niin toteat että se on nyt menoa ja juokset lähipuskaan?
Juurikin näin. Ikävävämpi matkustajien on haistella sitä löyhkää loppumatkan ajan.
Voi hyvinkin olla totta. Aikataulut ovat hyvin tiukkoja. Asian voi ratkaista kahdella tavalla. Aikataulujen pitää olla joustavampia ja vuoroja lisätä (lisää kuskeja myös) tai kuskeille pitää asentaa vessanpytty istuimeksi.
Miksi liitot eivät pidä työntekijöiden puolia, eihän tuossa ole mitään mieltä kun se kuski on kuitenkin vaan ihminen eikä kone, koneen ei tarvitse käydä koskaan paskalla mutta ihmisen pitää käydä.
Tarvitseeko ihmetellä että on ihmisiä jotka eivät halua mennä töihin kun on tällaisia epäinhimillisiä menettelyjä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi ikinä olemaan bussikuski. Kammottaakin ajatus ettei pääsisi vessaan kun oikein hätä iskee.
Sama tilanne se on esim ärrän myyjillä ja etenkin pienissä kaupoissa joissa työskennellään yksin. Myymälätilasta ei saa/voi lähteä jos on asiakkaita ja oveakaan ei saa laittaa kesken päivän lukkoon.
Samasta syystä ruokatauon ja/tai kahvitaukojen pitäminen on käytännössä mahdotonta. Ja toisekseen kahvi se vasta aiheuttaakin tarvetta vessaan pääsylle..
Eiköhän jokainen kaartaisi huoltamon pihaan? Kuka niistä aikataulusta valittaa 10minuutin takia ja mihin se johtaisi?
Vierailija kirjoitti:
Aina pääsee vessaan samoin kuin autolla ajavakin vai meinasitko, että kuskit istuu jalat ristissä väännellen ja käännellen - missä liikennetruvallisuus.. Toki pissa ja packahätää voi joutua pidättää, mutta niin joutuu kaikki muutkin.. aina ei ole vessa vieressä.
Kuulostaa ihan urbaanilegendalta tai sitten joku äkillinen vatsatauti ja ei ymmärtänyt pysäyttää ajoneuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluttaa sillä mikrofoonilla, että nyt mä käyn paskalla ja laittaa musiikin soimaan, biisi - nyt minä metsään juoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Ikävävämpi matkustajien on haistella sitä löyhkää loppumatkan ajan.
Mä en ymmärrä miksi nämä tällaiset voimakastahtoiset ihmiset, joilta ei pokkakaan lopu kesken, ei sitten työskentele esim jossain bussikuskin ammatissa vaan huutelee puskista(!) kuinka van minä se kyllä tekisin niin ja näin.
Ja samaan aikaan yleensä vielä selostaa kuinka tuollaiseen työhön pystyy kuka vaan eikä siitä tarvitsisi oikeastaan maksaa edes nykyisen tasoista palkkaa..
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen kaartaisi huoltamon pihaan? Kuka niistä aikataulusta valittaa 10minuutin takia ja mihin se johtaisi?
Minkä huoltamon?! Itse mietin omaa bussireittiä tästä keskustaan ja ei siinä ainakaan ole matkan varrella kuin kaksi kylmäasemaa joista saa bensaa/dieseliä ja sitten yksi maakaasuasema. Ei noissa mitään vessaa ole.
Se otaikko muuten menee näin:
Bussikuski kertoo ulostaneensa kerran jopa housuihin, kun pysäkillä ei ole vessaa
Ei kai nyt kukaan oleta, että joka pysäkillä olisi vessa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä huoltamon?! Itse mietin omaa bussireittiä tästä keskustaan ja ei siinä ainakaan ole matkan varrella kuin kaksi kylmäasemaa joista saa bensaa/dieseliä ja sitten yksi maakaasuasema. Ei noissa mitään vessaa ole.
Jos on niin kova hötä niin sitten vaikka metsään? Ja jos on vatsataudissa, niin kannattaako edes löhteä ajoon Terve ihminenpystyy pidättää useamman tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajan on pakko lähtökohtaisesti epäillä alaisiansa.
Ne on hyviä johtajia, jotka epäilee, käskyttää, huutaa, loukkaa, ja on muutenkin mahdollisimman epäinhimillisiä. Samoin hyviä poliittisia johtajia on ne, jotka aiheuttaa mahdollisimman paljon kaikenlaista mielipahaa ihmisille. Miks helvetissä tää maailma oikein toimii näin??!! Jotkus satanistit johtaa??
Kannattaa siirtyä ketoilemaan niin ei tarvitse paskoa joka päivä tai korkeintaan kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai valitset, että paskot housuun? Aika moni kyselyyn vastaanneesta sanoisi pysäyttävänsä kulkuneuvon ja menevänsä puskaan.. Ainakin minä. Ei tulisi mieleenikään, että paskoisin housuun vaikka presidentti olisi kyydissä. 819
Mistä asti sinne "kaukajärvelle" pitää sitten ajaa? Eikö vessaa ole lähtöpaikassa? Vai eikö aikaa vessassa käymiseen?
Itse en kyllä yhtään epäile etteikö se kakkikäärme jossain vaiheessa tule jo housuunkin jos se jo aikansa kurkkii ja sitä yrittää väkisin supistella takaisinpäin. Saati sitten jos on joku vatsaflunssa (tai koronatartunta) niin määräänsä pidempään sitä ei vaan pidättele.