Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö kuningas Charlesin heitättää prinssi Andrew ulos Royal Lodgesta?

Vierailija
14.06.2023 |

Jos Andrew ei suostu vapaa ehtoisesti poistumaan kartanosta..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt vaan kertoo miten huono henkilösuhteissa kalle on. Toisaalta näkihän sen jo dianan kohdalla kun tuo pökkelö ei saanut kerrottua että roolina on vaan synnyttää pari tenavaa samalla kun kalle itse liehittelee toisen miehen vaimoa, ja myöhemmin tuo on onnistunut karkoittamaan poikansa harryn perheestään ja antaa ilmeisesti eukkonsa ja toisen poikansa puolison pelata pelejä hovin arvovallalla. 

Kyllä ne on Harry ja Andrew ihan itse kuoppansa kaivaneet. Turha on syyttää omasta sekoilusta ja ylemmyydentunteesta Charlesia.

Palstan meghanvihaajan analisoinnithan ne tosi luotettavia onkin. 

Oletpa vainoharhainen. Ei tuossa kyllä kukaan ole mitää meghania maininnut vaan Harryn ja Andrewin.  Joo kyllä kaikki Andrewinkin toilailut on ihan vaan Charlesin syytä ja vika ei ole koskaan missään muualla noissa piireissä.. Voi tsiisus.

Meghanvihaaja triggeröityi taas kerran kuten aina ennenkin. 

Okei.. Jäikö pakkomielteiseltä Meghan hullulta lääkkeet ottamatta?

Kuten aina, kaltaisesi luonnehäiriöinen ei kykene keskustelemaan normaalisti vaan joko spämmit loputonta solvauslitaniaasi meghanin ja harryn niskaan tai sitten solvaat kanssakeskustelijoita jotka katsot uhaksi tuolle solvausspämmillesi.

Kaikki temppusi on nähty tuhanteen kertaan. Kohta varmaan väität olevasi ketjussa ekaa kertaa. 

Kukaan ei ole puhunut täällä mistään Meghanista, vaan keksit sen ihan omasta päästäsi. Nyt on puhuttu prinssi Andrewin asumisesta, eikä Meghan liity siihen millään tavalla.  Huh mitä sekoja täällä pyörii..

Montakos kertaa sinun pitää vastata samaan kommenttiin peräkkäin ennen kuin saat kirjoitettua jotain johon olet tyytyväinen? :D

Vierailija
42/42 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt vaan kertoo miten huono henkilösuhteissa kalle on. Toisaalta näkihän sen jo dianan kohdalla kun tuo pökkelö ei saanut kerrottua että roolina on vaan synnyttää pari tenavaa samalla kun kalle itse liehittelee toisen miehen vaimoa, ja myöhemmin tuo on onnistunut karkoittamaan poikansa harryn perheestään ja antaa ilmeisesti eukkonsa ja toisen poikansa puolison pelata pelejä hovin arvovallalla. 

Kyllä ne on Harry ja Andrew ihan itse kuoppansa kaivaneet. Turha on syyttää omasta sekoilusta ja ylemmyydentunteesta Charlesia.

Palstan meghanvihaajan analisoinnithan ne tosi luotettavia onkin. 

No kerropa sinä miksi Andy ei esim. saa käyttää sotilasunivormua ja miksi maksoi Giufrelle miljoonia? Miksi Elisabet alensi sen pois virallisista tehtävistä? Julkista tietoa.

Ei nuo liity häätöön mitenkään. Jos on vuokrasopimus niin sitten sellainen on eikä sitä mistä tahansa syystä voi irtisanoa. 

Oli kyse siitäkin, että "itse ovat Harryn kanssa omat kuoppansa kaivaneet". Andrew häpäisi hovin, menetti vuotuisista rahavirroistaan leijonan osan, eikä täten voi edes asua tulojensakaan puolesta kartanossa.

Näköjään  voi irtisanoa, eiköhän Charles tiedä paremmin. Jo hovin häpäisy riittää, kansa vaatii rangaistuksia tuollaisille. Ja jos ei ole kansan tukea, ei ole monarkiaakaan.

Kukaan ei edes ole heittämässä pihalle, vaan tarjoaa halvempaa vaihtoehtoa, asuntoa jossa jopa Andyn tytär on asunut perheineen ilman valituksia, ja tuolle kuvatukselle yksinään ei talo kelpaa. Pihamökkiin pitäisi nakata vaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän