Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkki naisten pyörä on nyt sukupuolineurtraali pyörä

Vierailija
14.06.2023 |

Harryn ja Meghanin sukupuolineutraalille pojalle, Prince Archielle, lähetettiin syntymäpäivä lahjaksi ilmainen sukupuolineutraali pyörä, joka osottautui olevan vaaleanpunainen naisten pyörä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä "neutraaleille" pojille aina tuputetaan pinkkiä ja mekkoja.

Vierailija
2/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on pinkki alamäki-DH-pyörä. Omani on sinivalkea. U mad bro?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet, jotka osaavat ja tekevät ja keillä on taitoa, eivät ole moksiskaan tuotteiden väreistä. Niille, ketkä eivät osaa ja keiden pitää näyttää, että nyt on Mies Asialla, pitää kaiken olla sinistä ja mustaa.

Vierailija
4/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tai keltainen on neutraali väri.

Vierailija
5/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä "neutraaleille" pojille aina tuputetaan pinkkiä ja mekkoja.

Nykyään kun on vain kolme sukupuolta -- mies, muu ja neutraali.

Vierailija
6/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä tai keltainen on neutraali väri.

Paitsi vihreä. Se ei ole enää neutraali.

Vierailija
7/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat ostaneet pojalle ees oikean sukupuoli neutraalin pyörän jossa se tanko on puolivälissä. Miesten pyörässä se tanko on ylhäällä ja naisten pyörässä sitä ei ole.

Vierailija
8/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä miehet, jotka osaavat ja tekevät ja keillä on taitoa, eivät ole moksiskaan tuotteiden väreistä. Niille, ketkä eivät osaa ja keiden pitää näyttää, että nyt on Mies Asialla, pitää kaiken olla sinistä ja mustaa.

Ihanan pinkkipositiivista viestintää <3 Syrjikäämme sinistä vaikka se olisi lempiväri, #PLM

Vierailija
9/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat ostaneet pojalle ees oikean sukupuoli neutraalin pyörän jossa se tanko on puolivälissä. Miesten pyörässä se tanko on ylhäällä ja naisten pyörässä sitä ei ole.

Ootko vilkaissut esim. Naisten maasto- ja katupyöriä? Sama geometria kuin miehilläkin, runkokoko eri. Mutta jos elää jossain maailmassa missä ainoa pyörä oli mummon mummari, voi tuollaisia idioottimaisuuksia vielä laukoa.

Vierailija
10/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munan rikkoja tanko.

14 vuotiaana vedin sata metriä siten että olin tuon tangon varassa. Sen jälkeen olen ajanut jopolla.

Vierailija
11/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan pinkkipositiivista viestintää <3 Syrjikäämme sinistä vaikka se olisi lempiväri, #PLM

Sallit saman varmaan pikkutytöillekin?

Vierailija
12/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla lähes kaikki naisten täytyy näyttää koska käyttää naisten vaatteita ja pinkkiä ym ym.

Vierailija
13/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkki on naisten ja homojen väri.

M40

Syvällä kaapissa? 😁

Vierailija
14/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko vilkaissut esim. Naisten maasto- ja katupyöriä? Sama geometria kuin miehilläkin, runkokoko eri. Mutta jos elää jossain maailmassa missä ainoa pyörä oli mummon mummari, voi tuollaisia idioottimaisuuksia vielä laukoa.

Pitempi teksti henkilökohtaisuuksiin menemisessä kuin itse asiassa. Siellä ei taida aurinko paistaa vaan myrskypilvet heti aamusta, jaksamisia.

Vierailija
15/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munan rikkoja tanko.

14 vuotiaana vedin sata metriä siten että olin tuon tangon varassa. Sen jälkeen olen ajanut jopolla.

Miestenpyörät on niitä munanrikkojia 😂

Vierailija
16/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki oli miestenväri vielä 70-luvulla

Vierailija
17/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun tunkemaan sun pyörän alas kurkusta

Vierailija
18/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallit saman varmaan pikkutytöillekin?

Minä en rajannut värejä vaan joku toinen loi ihmisryhmiä sinisen ja mustan mukaan viiltävän tarkalla psykologisella analyysilla <3

Vierailija
19/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten ajattelu on edelleen näin rajoittunutta? Eikö lobotomia ole nykyään kielletty.

Vierailija
20/45 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun televisiossa näytettiin englantiin sijoittuva tapahtuma, niin miespuolisilla sotilailla saattoi olla punainen takki. onkohan englantilaiset sotilaat muu henkilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme