Merituuli Muumi platina- arvonnan tulokset
Onko kukaan arvontaan osallistuneista saanut sähköpostiin tietoa, että olisi voittanut ko. mukin? Tänään arvottiin ja olisi kiva tietää, onko jollain arpaonni osunut :) Itsellä ei sähköpostissa mitään eli taisi mennä ohi.
Kommentit (64)
Viesti tuli, että arpaonni suosi... 2-14 päivää ja muki on mun hyppysissä...
Miksi mulla lukee että 5-8 päivässä muki saapuu?
Huvittaa nämä numeroinnista vouhkaajat. 5000 kpl:een erä ei todellakaan ole harvinaisuus, vaikka kuinka olisi numeroitu. Tämä ei koskaan tule olemaan Fazer-mukin arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä numeroinnista vouhkaajat. 5000 kpl:een erä ei todellakaan ole harvinaisuus, vaikka kuinka olisi numeroitu. Tämä ei koskaan tule olemaan Fazer-mukin arvoinen.
Onko joku niin olettanut?
Minulle tuli "valitettavasti huonoja uutisia..." tiistaina joskus 21.45 sähköpostiin. Eli en voittanut mahdollisuutta ostaa platinamukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku niin olettanut?
On
Perheporukalla laitettiin 5 arpaa ja kolme mukia saatiin 😂😂
Merituuli Platinan hinnat on alkuun noin 300-330 euroa.
Menee monta vuotta että niistä saa 500e. Yli tonnia niistä ei saa koskaan.
1/5000, 5000/5000 ja muut vastaavat "erikoisnumerot" ovat ainoita joista voisi saada tonnin, ehkä jopa tänä vuonna. Synnyinvuosiin kannattaa kiinnittää huomiota. Alkaen 1917 ja siitä 2023 saakka ja ylikin.
Mitäs mieltä arvoisat kanssa muumimukeilijat on tuosta sarjanumeron pienuudesta? Itse veikkaan että mitä pienenpi sarjanumero on niin sitä arvokkaampi muki tulee olemaan. Itse tässä kovasti jännään koska minun 2 platinamukia saapuvat postiin.
Osallistuimme 3 kertaa, ei yhtään mukia. Olen pettynyt.
Miksi nuo painavat mukia niin pienen erän, esim. triplamäärä olisi myyty tai arvottu hetkessä ja erä sittenkin olisi ollut pieni.
Ei kai Iittalan tarvitse yrittää tuottaa uusia Fazer-erikoisuuksia ja nostaa hintaa jälkimarkkinoita varten. Pitäisi vaan tehdä mukeja ja myydä ihmisille omaan käyttöön ja keräilyyn ilman tuota älytöntä stressaavaa tappelua ja trokailuilmiötä.
Toivon, että Iittala julkaisee uudet erät kaikkia ns. menneitä harvinaisuuksia, niin typerä trokaaminen saa nenilleen. Ei ne trokarit itse niitä mukeja arvosta tai halua.
Kuka muutenkaan arvostaa kehitysmaassa orjatyövoimalla tehtyä bulkkiposliinia, johon on painettu jokin lapsellinen Muumi-aiheinen kuva? Ihan tyhjästä luotu hypeilmiö, johon tyhmimmät haksahtavat vuodesta toiseen.
Muumimummi kirjoitti:
Sähköpostiin tuli viesti, että ei käynyt "arpaonni".
Kukaan ei ole voittanut koska koko arpajainen oli vaan mainoskikka.
Ei ole tullut mitään viestiä arvonnan tuloksesta torstai aamuun mennessä, mutta luottokortilta on kuitenkin tehty veloitus (ei näy nää katevarauksena). Että mitähän tästä pitäisi päätellä, vai pitääkö mitään? 🙄
Viestiä laitettu jo asiasta, kuinkakohan monta päivää kestää sitten vastauksessa.
Tiedän henkilön joka voitti, ilmoitus tuli sähköpostiin vasta seuraavana aamuna arvonnasta.
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko kuritushuoneelle, jos on osallistunut muumimukiarvontaan useammalla kuin yhdellä luottokortilla ja sattuu jäämään kiinni?
Vai Haagin kansainväliseen tuomioistuimeen vastaamaan syytteeseen rikoksesta ihmisyyttä vastaan?
Ei mutta olet vain ahne kusipää ja pilaat toisten ilon.
Vierailija kirjoitti:
Muumimummi kirjoitti:
Sähköpostiin tuli viesti, että ei käynyt "arpaonni".
Kukaan ei ole voittanut koska koko arpajainen oli vaan mainoskikka.
Mulle ainakin posti lupasi mukin saapuvaksi tänään 😊 taitaa olla nämä ketkä ei voittanut niin tätä sakkia kuka nyt huutelee että huijausta koko arvonta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuka muutenkaan arvostaa kehitysmaassa orjatyövoimalla tehtyä bulkkiposliinia, johon on painettu jokin lapsellinen Muumi-aiheinen kuva? Ihan tyhjästä luotu hypeilmiö, johon tyhmimmät haksahtavat vuodesta toiseen.
Mitä se sua haittaa? Anna niiden innostua ketkä haluaa, mitä väliä sillä oikeesti sulle on? Keskity omiin keräilyihisi tai mihin nyt rahasi käytätkään.
"Voittanut mukin"? Siis tarkoitat kai oikeuden maksaa kallis hinta kiposta?
Hyvät rahat firma tekee kyllä! Puoli miljoonaa.
Joutuuko kuritushuoneelle, jos on osallistunut muumimukiarvontaan useammalla kuin yhdellä luottokortilla ja sattuu jäämään kiinni?
Vai Haagin kansainväliseen tuomioistuimeen vastaamaan syytteeseen rikoksesta ihmisyyttä vastaan?