Pidätkö sisaruksiisi yhteyttä säännöllisesti/usein?
Minulla kaksi sisarta ja tosi vähän ollaan yhteyksissä vaikka ainakaan toisen kanssa ei ole mitään erimielisyyksiä tai riitoja koskaan ollut. Toinen teki aika valjun tempun mulle, se ei tiedä että tiedän, se vähän mua närästää enkä liiemmin kehtaa sen kanssa olla. Minä en myöskään ole facebookissa joten mulle pitäs tavan viestejä laittaa tai whatsappia tai tietenkin soittaa.
Kommentit (24)
Toisen kanssa viestitellään joka päivä ja tavataan useita kertoja vuodessa. Kerrallaan siis useampana perättäisenä päivänä kylläkin. Asumme eri puolella suomea.
Toisen kanssa nähdään noin kerran viikossa. Yleensä olemme samaan aikaa vanhempiemme luona, harvemmin sovitaan tapaavamme. Hänelle voi aina myöskin soittaa jos tarvitsee käytännön apua, kyytiä johonkin kun auto on puolison käytössä tai jos perhe on varsataudissa ja jonkun pitöisi käydä kaupassa. Toimii siis molempiin suuntiin.
Iät meillä on 30, 28 ja 26
Pidän hyvin vähän yhteyksiä sisaruksiini. On meillä yhteinen WA-ryhmä, jota luen. Siellä oikeastaan ainut millään tavalla kiinnostava keskustelunaihe on iäkkäät vanhempamme ja heidän vointinsa jaksamisensa.
En pidä yhteyttä kahden siskoni kanssa. Ovat niin paljon parempia omasta mielestään. Juoruilleet sekä käyttäneet taloudellisesti hyväksi. Ei ole tarvetta olla tekemisissä.
Kaikilla omat elämät kiireinen. Ei ehdi. Lisäksi alunperin liikaa ikäeroa eikä mikään muu yhdistä kuin surullinen lapsuus.